KinderhotelWeer vandaag27°16°
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Sirenas Coral voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Sol Sirenas Coral in het Nederlands

stel geen hoge eisen

An
7-11-2015

kamers zijn redelijk. warme douches , vriendelijk personeel.

Het eten is onder de maat. Ontbijt is goed, lunch redelijk en het diner buffet wordt ieder dag koud of lauw geserveerd.

Gereisd met partner in november 2015

Geen aanrader

Lallybroch
26-9-2015

Het is "te doen", voor wie van zon, zee en zwembad houdt. Het lag wel prachtig dichtbij de zee. Hotel is dringend aan renovatie toe. Gedateerde kamers, slecht onderhouden badkamer, kapotte föhn hing aan één draadje. De douchekop gaf zo weinig water dat je je plat tegen de muur moest drukken wilde je nog nat worden. De airco werkte niet goed. Het kluisje is handig. Kakkerlakken op de kamer en eentje in het buffetrestaurant. Het eten is lauw of koud en elke dag hetzelfde. Het ontbijt met verse omeletten en verse pannenkoeken is nog het beste. Neem voor je gaat ontbijten koffie in de theecorner, die is vers. Er is geen wifi in het hotel. Het naastgelegen hotel Cuba heeft wel wifi (als die er niet uit ligt). De cocktails aan de bar zijn prima. De hop on hop of bus (4,80 euro) rijdt in anderhalf uur langs alle hotels en brengt je naar het centrum. Kortom, wil je een paar leuke stranddagen zoek naar een iets luxere hotel.

Gereisd met partner in september 2015

voor ons nooit meer

bert
29-12-2011

kamers zeer gehorig, geen warm water, eten koud,5 dgn. geweest elke middag en avond hetzelfde eten, eten werd niet bijgevuld maar dat kan ook niet met deze hoeveelheid asociale oostblok vakantie gangers.

cuba libre was niet meer te krijgen dan maar rum-cola,mogito niet meer te krijgen op,tia maria niet meer te krijgen op,jammer maar nooit meer dit hotel.

Gereisd met partner in december 2011

Jammer van het eten

Roel-Jaco
22-12-2011

Wij zijn 3 weken in Sol Sirenas geweest. De eerste twee weken hadden we lauw water om te douchen en alleen de laatste week hadden we heet water.

Het eten is niet warm. Je warme eten moet je bij de kok en zijn “bakplaat” halen tenzij je om 19.00u als eerste in de eetzaal wil zijn.

Ook in de A-la-carte Restaurants is behalve de soep het eten niet warm. Bestel in het Italiaanse restaurant een hele (normaal krijg je een halve) Pizza als hoofdgerecht die is dan wel warm.

De Paella en Hamburgers als lunch in de strandbar zijn wel warm.

De lekkerste mixdrankjes haal je in de bar in het Coral gedeelte.

Vindt je bovenstaande geen probleem en je bedenkt dat jij het in dit hotel beter hebt dan de gemiddelde Cubaan thuis, dan kun je hier prima zitten!

Excursie tip; 2 dagen naar Havana

2 dagen naar Trinidad, Santa-Clara.

Gereisd met partner in november 2011

dit nooit meer

morillo
13-11-2011

dit is zeker geen aanrader zijn er geweest in de zomer van 2011 eten koud,dranken warm af en toe maar ijsblokken,kamers niet orde als het eens regende lekte het door plafond, badkamer aan vervanging toe,onvriendelijk het enige wat daar mooi was is het strand

hotel geen 4sterren waard

Gereisd met partner in augustus 2011

Mooie hotel

Kin
24-7-2011

In 2006 geweest.

Het hotel is mooi en ligt aan het strand

Diverse excursies gedaan. o.a. zwemmen met dolfijnen en Havana

Gereisd met partner in mei 2006

De inrichting van het hotel is net en zuiver, niet overdreven luxe. Van de kamers mag je zeggen dat alles aanwezig is, maar niet in vergelijking met de luxe hotels in Turkije maar het is maar de vraag of dit belangrijk is. Alles is super schoon en dat is wel belangrijk. Het resort beschikt over een heel mooie tuin die goed wordt onderhouden en waar je in de ochtend kokosmelk kunt drinken uit de noten die door de mensen van het onderhoud worden verwijderd om het risico van letsel ( door een vallende noot ) te voorkomen. In de tuin zijn div. restaurants, bars en hele leuke winkeltjes in echte Caraïbisch stijl, heel leuk !! Door de dag vind je op meerdere plaatsen live muziek op het resort. Als je wat spaanse woordjes leert zul je zien dat het personeel het formele laat vallen, en glimlachend en speels zal behandelen. Het hotel bezit een bank waar je Euro's kunt omwisselen naar Cucs, de bank is open van 9.00 uur t/m 22.00 uur ( let op! ze wisselen geen beschadigde biljetten )

Gereisd met partner in februari 2011

Prima resort

Jan en Annet van Geemert
18-11-2010

Het eten was fantastich, heel veel keus en ruim voldoende. Het Italiaans restaurant is ook erg goed. Onbeperkt wijn bij lunch en diner en het restaurantpersoneel is héél erg aardig en zij verdienen echt af en toe een fooi!! Het barpersoneel is niet aardig en cocktails maken kunnen ze ook niet maar in het park in Varadero maken ze de beste pina collada's! Grote kamer en ruime schone badkamer met balkon. De animaties vonden wij nogal luidruchtig maar wij zijn nooit eerder in n resort geweest dus misschien hoort dat erbij?

Gereisd met partner in november 2010

Goed hotel

Anita Scholten
23-7-2010

Goed en netjes hotel, kamers waren prima in orde, wel wat verouderd. Zwembad en strand waren geweldig! Het eten was perfect, het beste waar we ooit all in hebben gegeten! Ook overdag was dit prima voor elkaar. Wij zaten er destijds eind juni en hebben helaas 3 dagen binnengezeten vanwege een orkaan... dan gaat het toch wel wat vervelen. Maar de medewerkers deden er alles aan om ons te vermaken.

Gereisd met partner in juni 2005

Een mooi hotel

Eef
18-4-2010

Het was een mooi hotel, erg rustig. Personeel had iets vriendelijker kunnen zijn.

Kamers warern goed, eten was ook prima te doen, niks mis mee.

Strand wassuper dicht bij!

zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.

Ook ideaal dat er een tourbus rijd waarmee je varadero mee kan bekijken, je kan ook overal uitstappen.

Gereisd met partner in juni 2009

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Sirenas Coral in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Sirenas Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.