KinderhotelWeer vandaag31°17°

All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Sirenas Coral voor je op een rij gezet:

132 reviews over Hotel Sol Sirenas Coral in het Nederlands

Op dit moment geen 4 sterren waard

M,
3-7-2018

Nodig toe aan renovatie, helft van hotel is al gesloten!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

nooit meer

Jle008,
10-4-2017

Slecht onderhouden en niet schone accommodatie. Slechte service en bediening.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Nooit meer

Paul S
9-11-2015

- eten: cubaans buffet. Da's geen aanrader.

- Muziek: geschikt voor, gezien het volume, voor doven.

- de catamarantocht die aangeboden wordt: niet doen! het is een "partyboat" waarop je voor veel te veel geld een dagje gaat zuipen. Dat kan thuis ook ;). Het bijbehorende snorkelen: een kwartiertje, waarbij niets te zien valt. Ze doen dat echt niet in snorkelgebied. De interactie met de dolfijnen is wel leuk, op voorwaarde dat je er tegen kunt dat de dieren in gevangenschap leven :(

- dit hotel is zon, zwembad en drank. Als je daarvoor voelt, ga dan lekker naar de Turkse kust ofzo.

Pluspunten:

+ de kamer was best ok

+ het kamermeisje was zeer hartelijk en attent

+ de bediening in bar/restaurant is erg vriendelijk

Gereisd met vrienden in november 2015

stel geen hoge eisen

An
7-11-2015

kamers zijn redelijk. warme douches , vriendelijk personeel.

Het eten is onder de maat. Ontbijt is goed, lunch redelijk en het diner buffet wordt ieder dag koud of lauw geserveerd.

Gereisd met partner in november 2015

Geen aanrader

Lallybroch
26-9-2015

Het is "te doen", voor wie van zon, zee en zwembad houdt. Het lag wel prachtig dichtbij de zee. Hotel is dringend aan renovatie toe. Gedateerde kamers, slecht onderhouden badkamer, kapotte föhn hing aan één draadje. De douchekop gaf zo weinig water dat je je plat tegen de muur moest drukken wilde je nog nat worden. De airco werkte niet goed. Het kluisje is handig. Kakkerlakken op de kamer en eentje in het buffetrestaurant. Het eten is lauw of koud en elke dag hetzelfde. Het ontbijt met verse omeletten en verse pannenkoeken is nog het beste. Neem voor je gaat ontbijten koffie in de theecorner, die is vers. Er is geen wifi in het hotel. Het naastgelegen hotel Cuba heeft wel wifi (als die er niet uit ligt). De cocktails aan de bar zijn prima. De hop on hop of bus (4,80 euro) rijdt in anderhalf uur langs alle hotels en brengt je naar het centrum. Kortom, wil je een paar leuke stranddagen zoek naar een iets luxere hotel.

Gereisd met partner in september 2015

Voor mij nooit meer

cor_charite_1
26-1-2015

Redelijke kamers. Gedateerd maar wel schoon.Mooi zwembad en een mooi strand.

De grote afknapper was het eten. Het ontbijt was redelijk. De lunch en het diner waren bijna elke dag nagenoeg hetzelfde. Het eten was koud en werd niet aangevuld. Als je laat ging eten dan had je pech. Personeel in het restaurant en de bars was heel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2015

voor mij niet meer

thje storcken
7-11-2012

Was ook aanwezig in deze periode als mijn voorgangers en kan alleen maar beamen wat zij over het eten schrijven verder het personeel was zeer vriendelijk(op een enkelle na)en werd mijn kamer elke dag netjes achtergelaten door het kamermeisje alleen was het zoiets van dit hotel hoeft van mij niet meer.

Gereisd alleenreizend in oktober 2012

dit nooit meer

m.hamers
6-11-2012

het eten was bar slecht, elke keer het zelfde en altijd koud, en na een kwartier was er veel op en werd maar matig aangevuld als je toevallig iemand tegen kwam.

koffie apparaat was bijna elke dag kapot en de tweede werd niet gebruikt.

de gezette koffie was niet te drinken, en de melk die koud moest zijn was lauw.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Dit hotel nooit meer

Ruud en Freddy Horsthuis
5-11-2012

Het eten is twee weken het zelfde. Koud, slechte kwaliteit, wordt niet aangevuld, koffie van zeer slechte kwaliteit, sommige dingen zoals broodjes niet meer aanwezig na 15 minuten opening.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Geweldig verblijf gehad8

Stroo
14-2-2012

We verbleven in hotel Sirenas, de kamers zijn moderner dan in Coral. De resort was prima. Van het hotel recht naar het strand met gratis ligstoelen. Aan de verschillende zwembaden is er steeds plaats. Wel lawaaierige animatie. De drankjes aan de bar worden beter verzorgd als je af en toe een CUC toesteekt. Het eten viel reuze mee. Er zijn bakplaten waar a la minute je vlees of vis gebakken wordt. Je kan ook voor pasta opteren die men met de saus naar keuze opwarmt. Uitgebreid ontbijt met verse omelet of spiegelei. Ook verse pannekoeken verkrijgbaar. De kamers bieden alle noodzakelijke comfort.

Gereisd met vrienden in februari 2012

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Sirenas Coral in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Sirenas Coral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.