Hotel Sol Palmeras

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

Hotel Sol Palmeras ligt op Cuba bij Varadero. De Cubanen hebben andere standaarden dan wij gewend zijn dus houd hier rekening mee. Er zijn meerdere restaurants op het park, kies voor à la carte restaurant in plaats van het buffet. Voor het park ligt een breed strand. Om het eiland te verkennen kun je het beste een auto huren of excursies boeken.

197 reviews over Hotel Sol Palmeras

• 2019
    5David27-08-2019

Nooit meer

Hotel is deels gerenoveerd/ opnieuw gemeubileerd maar goedkoop uitgevoerd en vertoont nu al weer slijtage. Niet gerenoveerde delen zijn vies, plakkerig, uitgewoond. Ongekend onvriendelijk personeel. Vooral het in/ en uit checken verliep koud en onbeleefd. We hadden een gerenoveerde junior suite, waar we echt de hoofdprijs voor hebben betaald. Het was een oude kamer met een nieuwe kastenwand, bed en douchewand. De badkamer zat vol kalkplekken, oude versleten slaapbank. Uitzicht op de parkeerplaats. Het eten is matig, maar de koks moeten roeien met de riemen die ze hebben (het is Cuba). Tussen 10 en 13 en 15 en 18.30 uur is er geen eten te krijgen. 1 snackbar a h strand maar die had niks. De ligbedden zijn zwaar onvoldoende voor het grote aantal gasten. De lobby zit ieder moment van de dag propvol gasten. De eetzaal is enorm, ongezellig en ontzettend gehorig ; het maakt een gesprek onmogelijk. Prachtige tuin!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Elly24-06-2019

Hotel, nog geen 4 sterren waard. Jeeptour doen !!

Een vakantie van twee weken gehad in dit hotel. Voor ons is eten belangrijk, smaken, geuren van het land waar je bent dragen bij tot een totaal plaatje van je vakantie. Hier was het eten vaak niet warm, smaakloos gepresenteerd, vlees wordt zo rommelig behandeld waardoor het eind resultaat vaak taai is, vrij eentonig eten én een over volle rumoerige eetzaal. Geen gepassioneerde koks, gooien / smijten het eten op je bord. Wachten op een tafeltje, afruimen en het dekken van de tafel, tafel niet schoon, en ja ook wij hebben wat beestjes zien lopen, en dan de geur die uit de keuken komt bbbrbrbr!!)) We moeten wel zeggen gaandeweg ons verblijf hebben we wel wat dingen zien veranderen, opgeleide bediening / jonge nieuwe koks met passie / humor/ een lach, zoveel waard. Er is ook een ijs afhaal corner, een SUPER lieve dame in de bediening! Ook sapjes / koude thee bar, BBQ tussen de middag, azuurblauwe zee, geen promenade voor avond wandeling.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Ellen18-11-2018

Heerlijk uitgerust mooi land

Mooi hotel. Helaas was er wat gedoe met kamers hebben wij gehoord. Sommige waren echt te smerig voor woorden en er werd geen alternatief geboden of dit was net zo slecht. Wij hadden een nette kamer niks op aan te merken. Eten was er lekker en gevarieerd. Mooi land leuke excursies gedaan. Maar als je meer van Cuba wilt zien zou ik toch een rondreis aanraden. Vanuit varadero is alles behoorlijk ver rijden. Helaas hadden we niet het beste weer vanwege een subtropische storm. Maar verder prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Peter15-11-2018

Goed strand

Het beste van het hotel is het strand, de goede prijs, het heerlijke eten en de beste cocktails in de omgeving

Gereisd met partner in november 2018

• 8Jos Borremans14-11-2018

Fantastish

Geweldig Hotel en kom hier al 9 jaar elk jaar.

Alleen gereisd in november 2017

• 9linda10-11-2018

fantastisch

echt een mooi land met veel cultuur, Havana is een mooie stad die je echt gezien moet hebben

Gereisd met partner in september 2018

• 8Aranka01-11-2018

Heerlijke vakantie

Prima hotel, eten en drinken is prima maar niet simpel, de te reserveren restaurants zijn een aanrader. Mooi strand, goede ligging vlakbij vliegveld en centrum varadero, neem een vd oltimers als taxi erg leuk.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 7Ingeborg van de poel31-10-2018

Prima, we gaan nog wel een keer.

Prima! Eten was wat eentonig. Was was niet helemaal schoon. Personeel niet al te vriendelijk, maar het was al eind van seizoen denk ik. De zee was super! Blauw schoon. Strand ook schoon, heerlijk!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2Bobotje28-10-2018

Rond uit slecht.

Bezint eer je aan dit hotel begint. Een hotel mag oud zijn maar hoeft niet vies of kapot te zijn. Kamers zijn slecht je moet de toilet met een emmer door spoelen. Stinken zodanig dat je er niet in kunt verblijven. In het restaurant en de lobby lopen de kakkerlakken in het rond. Eten is lauw en of niet gaar. Elk kussen waar je op zit is kapot of smerig. Personeel is chagrijnig en onvriendelijk. Zelf animatie team adviseert bij een volgend bezoek ander hotel aan.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 3B15-10-2018

Nooit meer dit hotel

Bij aankomst in het hotel al een lange tijd moeten wachten tot je eindelijk werd geholpen. Personeel en eigen bevolking gaat voor en ze staan rustig tegen elkaar te babbelen terwijl de mensen staan te wachten. We kregen een oude vieze kamer en hebben hier uiteraard over geklaagd. Onderweg naar de lobby namen we de lift, waar we vervolgens 15 minuten in hebben vast gezeten. Hoevaak we het alarm ook indrukte, er kwam niemand!! Uiteindelijk hebben we zelf de lift deuren open moeten trekken. De volgende dag kregen we een prachtige gerenoveerde kamer! De dag daarop begonnen ze om 07:00 ‘s ochtends boven ons met de kamers te renoveren, en gingen ze tegeltjes tikken. Bar aan het zwembad was plotseling verdwenen ( renovatie) zonder aankondiging. In de lobby gingen ze blijkbaar ook renoveren. Ze begonnen met beton hakken van ‘ s ochtends 07:00 tot 22:00 en zelfs op zondag. Ook waren ze het terras aan het verbouwen. Personeel is enorm traag.

Gereisd met vrienden in september 2018

27 tips over Hotel Sol Palmeras

• pvdhoven_1, 03-10-2013

Havana mag je echt niet missen!!!

• Norree, 31-08-2013

Tussen de bungalows liggen er jaccuzis met bar en massage mogelijkheid,zalig!!

• henry, 14-09-2013

neem in het regen seizoen een paraplu mee kan ooit van pas komen

19 vragen over Hotel Sol Palmeras

• Kim, 06-06-2017

terras s avonds

Is er s avonds een terras waar je buiten kunt zitten?

• Hans heinrichs, 20-03-2017

U

Wat voor stopcontacten hebben ze in solpalmeras

• van der belt, 16-08-2016

van der Belt

Wij gaan naar dit hotel op vakantie. Ik heb een tweetal vragen:

1. is het mogelijk om in de buurt van dit hotel met je creditcard(visa) geld op te nemen?
    2. is er inmiddels wifi in het hotel?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Hotel Sol Palmeras info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Caribisch, Diabetische gerechten, Internationaal, Mexicaans, Regionaal, Vis / Seafood

• Betaalde wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Vissen, Zeilen