Aparthotel Sol Palmeras

Aparthotel Sol Palmeras
8,7

2 tips over Aparthotel Sol Palmeras

Willem, 11-2-2012

Maak gebruik van de splinternieuwe, om de 20 minuten rijdende toeristenbussen, welke voor een hele dag reizen E4,20 kosten en heel Varadero over rijden naar o.a. het oude centrum en de havens.

Ga niet om te vissen want dat mag alleen maar van de kant met volop kleintjes. Met een boot kan slechts beperkt worden gevist voor E320 voor vier uur met maximaal vier personen. En de vis mag je niet meenemen.

In het op loopafstand gelegen winkelcentrum kan worden gepind met Visa.

D. van der Veer, 15-1-2012
Let op dat er z.g. voordeel-bungalows zijn die renovatie behoeven, en ook wat verder van het hotelcomplex liggen dan de gerenoveerde bungalows die zo'n 15 $ per dag meer zouden moeten kosten. Wij konden na 2 nachten verhuizen van nr. 435 naar 111 achteraf zonder extra kosten, wat zeer vriendelijk was, en 150 meter dichterbij. Er is echter ook een treintje wat elk half uur gaat om de gasten van en naar de bungalows op het hotelcomplex te vervoeren.