Hotel Sol Club Las Sirenas

• Animatie
  • Kinderopvang

12 reviews over Hotel Sol Club Las Sirenas

• 8harmina leutscher13-10-2013

als ik naar Cuba weer gaat wel ik er wel weer heen

ik vind een mooi hotel en de service is er goed.

Gereisd met partner in september 2013

• 2Fam: Wilms-Luijten en Fam: van Heugten-Luijten26-02-2010

Nooit meer

Kamers elke dag slecht gepoetst.Iedere dag douche steenkoud,hierdoor verhuisd naar Coral.Nog slechter ( zie beoordeling ).Eten koud en geen variatie.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 5Stephano21-09-2008

Voor hetzelfde geld zijn er veel betere

Voeg twee drie sterren hotels bij elkaar en beeld je in dat je daarna zonder verder iets te doen een vier sterren hotel hebt. Dat is ongeveer de redenatie van dit resort. Voor ongeveer hetzelfde bedrag boek je vijf sterren hotel om de hoek (geen staatshotel, dat is dit wel), en geloof me, daar is echt alles en alles beter, en voor bijna hetzelfde geld.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Vincent en Linda05-07-2008

redelijk

Onvriendelijk personeel,en de service was ver te zoeken.De kamers zijn redelijk netjes ingericht,alleen de kamer meisjes hadden niet echt zin om ze schoon te maken.Weinig handdoeken. Het eten in het buffet restaurant was weinig gevarieerd en lauw.In de a la carte restaurants redelijk.Je zou gebruik kunnen maken van 2 hotels,maar 1 daarvan was gesloten,en ineens was er ook een zwembad leeg. Dus in de avond met zn allen aan 1 barretje want voor de rest was er niks te doen. Cuba staat bekend om zn muziek,alleen daar deden ze er niet aan.Het is een mooi hotel om te zien en heeft prachtige tuinen en een mooi strand,maar voor de rest absoluut geen aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 7fam verdonschot06-02-2008

de hygiene is slecht De toiletten vies ,de deurtjes kon je niet sluiten De badkamers waren ool niks allemaal lekkages.Het is zeker geen 5 sterren waard.Maar we hebben evengoed een super vakantie gehad.Je moet het toch zelf maken .het eten was ook eentonig. De mensen waren heel vriendelijk.Maar een volgende keer nemen we zeker een ander hotel.

Gereisd met familie in februari 2008

• 8Esther20-10-2007

Heerlijk ruim complex, zelfs in het laagseizoen veel faciliteiten. Eten is zeer goed, vooral omdat je toch in Cuba bent. Animatie is prima, strand is top. Je kan elke avond mee gaan stappen met het animatieteam, naar zeer goede 'discotheken'. Erg leuk, vooral in het weekend sta je tussen de zeer goed dansende Cubanen!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7Natasja de Graaf19-06-2007

Ben van 05-06-2007 tot 12-06-2007 in dit hotel verbleven. Kan alleen maar zeggen dat het er prima vertoeven is. Eten is er prima, vooral als je nagaat dat de bevolking zelf bijna niks te eten heeft. De kamers waren netjes en de service was ook goed.Het strand is geweldig maar het zwembad mag er ook wezen. Ben er geweest na een rondreis van 11 dgn.

Gereisd in juni 2007

• 9finder27-04-2007

super gelegen en ideaal voor koste stard vakantie, vriendelijk personeel en super buffet. geen behoefte gehad om ala carte te gaan eten. poolbar 24 uur open.. net terug en nu al weer zin om terug te gaan. kamers schoon , alleen oppassen voor ene donkere kamermeisje die wat bijwilt verdienen dmv erotiek. niet gedaan natuurlijk veels te duur. haha het enige wat tegenviel is het zwembad, maar niet getreuerd 100 m verder kan je in oceaan zwemmen..

Gereisd met vrienden in april 2007

• 8Marlies04-08-2006

Wat een geweldig strand! Na twee weken rondreizen met een auto door Cuba was dit hotel een verademing. Eten is prima. Onze kamer was zeer schoon en redelijk nieuw. Service hebben we als zeer prettig ervaren. Periode: eind juli

Gereisd in augustus 2006

• 9Joni05-01-2006

Goed om te weten: hoe verder van 't centrum, hoe beterde hotels! Sirenas Coral is 'n prachtig complex met 2 hoofdgebouwen met daaromheen kleine appartementen. Eten is voor mij heel belangrijk op een vakantie en ik kan niet anders dan zeggen dat de diners heel goed verzorgd zijn. Buffetrestaurants, maar de echte aanraders zijn de A La Carte-restaurants. Animatie & entertainment was prima, live bandjes, optredens en shows. We zaten in 't laagseizoen, in 't hoogseiszoen zal dit zelfs nog uitgebreider zijn! 'n Tip voor iedereen die naar Cuba gaat: GA JE RESORT UIT! Anders kun je net zo goed naar Spanje gaan. Cuba is een prachtig mooi land dat je moet ONTDEKKEN, de mensen, de cultuur, de natuur, de politiek, maar vooral 't GEVOEL! Havana is een aanrader en bij de Jeep-safari zie je veel van het binnenland. DOEN! BLIJF NIET OP JE STRANDSTOEL LIGGEN MAAR ONTDEK CUBA! Het is de moeite waard.

Gereisd in januari 2006

1 tip over Hotel Sol Club Las Sirenas

• harmina leutscher, 13-10-2013

wij hebben er gedoken bij een duikschool

0 vragen over Hotel Sol Club Las Sirenas

• Animatie programmaAanwezig