Hotel Sandals Princesa del Mar Resort & Spa

meestal ook pas schoongemaakt na 17.00

restaurants wisselend van kwaliteit

frans en japans prima.

Cubaans slecht

gym tetstellen werken maar voor de helft

spa was gesloten

kluisjes worden geopend terwijl ze op slot zijn ??

GEEN AANRADER

meer dan de moeite waard!

Olaf en Edwin
7-7-2009

prachtig hotel, met vriendelijk personeel. we zijn er 2 weken in de watten gelegd. Het eten is prima, je bent nu eenmaal in een andere omgeving. grote bufetten met alles wat je maar wilt. Op donderdag altijd gegrilde kreeft!! Sinds kort een Belgische chef aangesteld. De hostess van touroperator, Veerle, is zeer vriendelijk en vakkundig, zij maakt het geheel compleet! een aanrader, we komen zeker terug

couples only hotel

Rianne
23-5-2008

couples only hotel.

goed en mooi hotel. Eten ook heel goed. Dit is het hotel dat ik koppels zou aanraden mochten ze naar Varadero gaan. Het ligt aan het uiteinde van Varadero maar is het (of zeker een van de) nieuwste hotels.

Mocht je kinderen hebben of liever een iets lossere sfeer willen zou ik je het naastgelegen Iberostar Playa Alameda aanraden

Een leuk hotel met vriendelijk personeel mits je aangeeft niet uit Rusland te komen!! Er zijn veel Russen duidelijk aanwezig.

De kamer werd netjes schoongehouden en er was genoeg te doen in het hotel. Het eten was ook prima de keus is groot zodat er voor iedereen wel iets bij zit.

Een prima hotel op een mooie locatie

Peter
1-10-2007

Een prima hotel op een mooie locatie. De restaurants zijn uitstekend, heb heerlijk vlees gegeten in het Franse restaurant, niets mis mee. Japans wordt bij receptie beschreven als de beste maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. Maar ben enigzins verwend :-)

AANRADER!

Erg goed hotel, zwembad wel ondiep, jammer zo kun je niet lekker zwemmen.

Zeer vriendelijk personeel! Behulpzaam en gastvrij. Mooie kamers en lekker rustig aan het strand.

prachtig hotel,het mooiste in varadero

stefanie de beir
19-8-2007

prachtig hotel,het mooiste in varadero.

vriedelijk personeel,mooie kamers.

gevarieerd menu

een echte aanrader

Zeer mooi resort was ook pas 2 jaar oud maar niet te vergelijken met andere vijf sterren resorts.

Slechte kwaliteit vlees in de resturants,geen internationale dranken,slechte regeling van ophalen van excursies duurde een eewigheid voor dat we van varadero af waren en personeel sprak zeer slecht engels.

Maar toch wel een leuke vakantie gehad maar Cuba met deze faciliteiten hoeft van mij niet meer.

We zijn van 26-5 tot 9 juni 2006 in dit hotel geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij vonden het Franse restaurant wel erg goed. En omdat je kunt kiezen uit 5 a la cart restaurants, 1 buffet restaurant en 1 japans restaurant kun je echt elke dag iets anders eten. Het entertainment is erg goed. Iedere avond een andere show. In de All-in formule is alles inbegrepen. Zelfs waterskieën en bananaboot riding. Het enige wat je moet betalen is internet en sigaren. Dit hotel is echt een aanrader.

In mei 2006 verbleven wij 6 dagen in een conciërge suite en genoten van een echte VIP behandeling.Het eten en de service in het Hill Top restaurant waren fantastisch.In het buffetrestaurant kon het personeel de drukte soms niet goed aan. Het franse restaurant was een tegenvaller.Het japanse restaurant was heel gezellig en goed.Ook het enterainment was dik o.k. Kortom een geweldig resort voor een romantische strandvakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandals Princesa del Mar Resort & Spa in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandals Princesa del Mar Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandals Princesa del Mar Resort & Spa scoort een 8.88 uit 10 op basis van 12 reviews.