Hotel aan zeeWeer vandaag31°20°
8,1

Royalton Hicacos is gelegen in Varadero op Cuba. Hier word je ontvangen met een glas champagne en een doekje om je op te frissen. Ook krijg je je eigen butler waar je bestellingen bij kunt doen. Voor het eten heb je een ruime keuze uit een van de vijf à la carte restaurants of eten van het buffet. Tip: maak een uitstapje naar Havana.

We hebben een aantal aanbieders voor Royalton Hicacos Resort & Spa voor je op een rij gezet:

97 reviews over Hotel Royalton Hicacos Resort & Spa in het Nederlands

een droomreis!!

Herman Boerwinkel
14-1-2019

waren zeer tevreden met het verblijf . Alles is perfect. Wat echt niet nodig is om ook nog de zogeheten "Diamondsclub" te kiezen. Kost veel geld per dag . Je hebt sowieso al een butler. Een aanrader is ook om Havanna te bezoeken . Wij deden dit met Cubaanse gids, die ook de Nederlandse taal spreekt. Wij waren zeer onder de indruk van de vriendelijkheid van het personeel van Royalton Hicacos. Er zijn elke dag verschillende shows te beleven. Kamer was zeer goed ingericht en wer elke dag goed schoongemaakt. Uitstekende bedden.

facit: een onvergetelijke vakantie

Gereisd met partner in december 2018

Rebekka
8-11-2018

Hotel en land in 1 woord fantastisch. Cuba is een mooi land, veel groen en mooie stranden, leuke excursies om te plannen, bijvoorbeeld Havanna met zijn mooie auto’s en natuurlijk een bezoek aan een sigarenfabriek. Ons hotel was echt top, vriendelijk personeel, mooie schone kamers, lekker eten in de 5 ala carte restaurant, maar het buffet was zeker ook goed, samen met een lekkere Cuba Libre of een mojito, een vakantie om niet meer te vergeten

Gereisd met partner in oktober 2018

Warme -over the top- luxe

Moj
2-11-2018

Bij aankomst werden we ontvangen met champagne en een warme doek om je op te frissen, wij voelden ons nogal ongemakkelijk, niet wetende dat het allemaal zo over the top luxe was, maar het personeel is daar zo ontzettend vriendelijk dat je je al gauw op je gemak voelt. Er heerst een relaxte sfeer, je kan doen en laten wat je wil, alles is in de prijs inbegrepen, zo ook het eten en drinken op het strand, waar je binnen enkele tellen bent. Je krijgt je eigen butler, waar je voor alle vragen bij terecht kan. Voordat ik ging las ik veel over het slechte eten in cuba, maar dat is hier niet het geval, het enige wat ik miste waren de tomaten (waar ik heeel gek ik ben). Cuba is fantastisch en het hotel ook! Zeker een aanrader!

Ohw ja! Heel raar, maar ze hebben geen wc borstel daar.. heb het wel als advies doorgegeven 😂

Gereisd met partner in juli 2018

D-reizen

Goed ressort voor Cubaanse begripenonly adults

Kris Lulofs
30-5-2018

Ressort Royalton is goed.Kamers wat sober maar eten is goed.Vriendelijk personeel zeker na geven van fooien.

In de eerste instantie dachten wij dat het zwembad een gezichtsbedrog was.Later bleek dat het ondiepe zwembad meeviel omdat er een probleem was met de pomp.

Strand Is mooi.De zee is prima in te zwemmen.Kajakken alhier en waterfietsen en catamaran zitten bij de prijs in en zijn allen een aanrader om aan mee te doen.Havanna is ook een aanrader om te bekijken.Hiervoor hadden wij een taxi chaufeur benaderd om voor een vast bedrag onze gids en chauffeur te zijn.110 cuc is beter geprijsd en privé mooier dan met de excursies zelf te gaan.Na afloop wel 20 cuc fooi gegeven.Een cuc is ongeveer een euro.

Aanrader zijn de restaurants die apart te boeken zijn.Vooral de italiaan is goed te noemen. Op het strand staat een man klaar om de bedden te plaatsen en parasol neer te zetten.Hij rent voor fooi

Gereisd met partner in mei 2018

Droomvakantie!

Sanne
2-5-2018

Er werken hele vriendelijke mensen die altijd voor je klaarstaan.

Gereisd met vrienden in september 2017

Super fantastisch

Talitha Bruins slot
10-4-2018

Alles super goed. Mega vriendelijk, alles kan, perfect voor honeymoon. Mooie bruidsuite, leuke presentjes en fruitmanden op de kamer. Een gratis diner. Heel groot en het eten is zo veel en verschillend maar toch alles vers voor je bereid. Nog beter dan Disneyland :)

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch hotel aan het strand bij Varadero. Veel voorzieningen aanwezig en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers staan in mooi onderhouden tropische tuin. Restaurants zijn goed.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit resort ligt aan het mooie strand van Varadero. Geen zeezicht mogelijk vanwege begroeing. Voor "diamond" gasten is een apart stukje strand waar het heerlijk rustig genieten is. Genoeg ligbedden en parasols. Helaas geen toiletten dichtbij. Dan teruglopen naar resort, maar zo blijf je in beweging. Zwembad prima, helaas ook in december vaak geen plek doordat er volop handdoeken gelegd worden. Bijna geen schaduwplekken bij zwembad. Kamer is groot. Bedden met prima matras maar bij thuiskomst bleken het geen muggenbulten te zijn maar bedvlooien. Helaas niet een paar maar meer dan 20 grote plekken op 1 been (en dan verder over het hele lichaam). Badkamer ook groot genoeg maar laat de kranen wel even flink doorlopen want er kwam bruin water uit de kranen. Waterdruk minimaal waardoor douchen (vaak koud water) niet relax was. Inderdaad (las het op andere recensie) komen er veel personeelsleden op je kamer. Bij het boeken van "diamond" wordt de minibar elke dag netjes bijgevuld. Kamermeisje komt in de middag en in de avond. Dan komt je "butler" (wanneer je "diamond" boekt) ook op je kamer. Erg overdreven omdat je, in ons geval, haar nergens voor nodig hebt. "Diamond" heeft voordeel bij boeken in restaurants. Wij deden dit zelf en dat werd niet op prijs gesteld want dat moest via haar. Ontbijt was prima, brood (helaas was er maar 2x bruin brood), ei, koffie, fruit enz. Lunch matig, zelfde als ontbijt en 2x was hamburger of hotdog eten bij zwembad mogelijk. Daarna was deze niet meer open. Ook bij andere gelegenheid, welke 24 uur open zou zijn, alleen pannekoek en toast te krijgen. Avondeten was gewoon slecht. Eerder in Cuba geweest maar dit is echt niet nodig. Cubaanse keuken is veelal zonder kruiden maar wel goed. Helaas is dat hier niet zo! Daarom vele avonden gereserveerd bij de Mexicaan. Niet bijzonder maar beter dan de rest van de restaurants en buffet. Overal fooi gegeven (4 tot 7 euro per avond) maar ondanks dat moeten we helaas zeggen dat personeel niet vriendelijk is. Ze willen dat je snel eet en vullen je glas na 2x niet meer bij. Dan kijken ze je weg. Personeel bij receptie was vriendelijk. We hebben een prima vakantie gehad in Cuba doordat we dit alles maar voor lief namen, maar zo jammer want dit resort ligt prachtig maar met veel verbeterpunten!! Naast dit resort werd een prachtig resort gebouwd met directe ligging aan het strand en lage bungelows. Eetzaal ook direct aan het strand. Deze zal zeker de moeite waard zijn om in de gaten te houden!

Gereisd met partner in december 2017

super afsluiting van een super vakantie

Jolanda
7-7-2017

Na een toch wel vermoeiende maar prachtige rondreis hebben wij hier nog ontzettend genoten van alles. Het personeel was supervriendelijk en de verzorging top

Gereisd met partner in december 2015

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royalton Hicacos Resort & Spa in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royalton Hicacos Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.