Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°22°
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Roc Arenas Doradas voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Roc Arenas Doradas in het Nederlands

Groeprondreis Cuba + Strandvakantie Varadero

Brekelmans
20-6-2016

Supervakantie - Vriendelijk en behulpzaam personeel in Arenas Doradas. Eerst een vochtige/muffe kamer - dag erna andere kamer gevraagd en gekregen, prima kamer, goede bedden. Mooi park. Keuze genoeg om te eten/restaurantjes. Soms tijdens spitsuur gebrek aan koffiekopjes, maar ach, in een soepkom, lukt het ook best. Voor 1 week strandvakantie prima. Goede busverbinding naar Varadero met leuk (souvenir) marktje.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige Vakantie

Quirina
8-8-2011

Het is er goed, eten is goed, kamers zijn groot en goed. Personeel vriendelijk, goed restaurant waar je a la cart kan eten. Zou zo weer terug gaan. Ligt wel overal redelijk ver vanaf.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lastminute Supervakantie!!!

P.B & M.C
25-5-2010

2 weken voor het toeristische seizoen, 2 laatste weken van het orkaanseizoen. Mooi park,kolibries & pelikanen als je geluk hebt, prachtig en veruit het beste strand/water van nabije ketens. Hebben 1X aan zwembad gelegen - lawaaierig, bar in de buurt & navenant publiek. Wel veel animatie daar tijdens dag, strand niet (pas vanaf 1 nov). Vriendelijk personeel, wel niet vergeten af en toe een tip toe te spelen (kamer 1€/2dag, resto ook zoiets=ze zijn daar zeer arm). Zeer goede gevarieerde avondanimatie. 3 restaurants (4e in herstel), voldoende variatie. Algemeen resto meestal zelfde aanbod->zelf dus varieren is boodschap!!! Super 2-daagse Rambo-uitstap naar Trinidad & 2-daagse Havana+(Pinar del Rio=verloren tijd). Veel canadezen en duitsers. Voor ons denkelijk niet doenbaar tijdens toeristisch hoogseizoen - drank, lawaai + bijhorend overlast, totaal ander type toerist

Gereisd Met partner in oktober 2009

nooit meer ....

marc marien
1-1-2010

als je dit vergelijkt met andere hotels in Cuba, dan weet je dat het beter kan! Dit heeft niets te maken met cubaanse normen of met prijs kwaliteit! We zijn al overal geweest, maar dit verblijf was veruit het slechtste ooit, de naam hotel niet waardig! Vuil en het slechtste eten, hier wil je gewoon weg!

Gereisd Met partner in januari 2009

Nooit meer!!!

Martine en Marc
29-12-2009

Dit is een zeer slecht hotel! Onverzorgde kamer(422) alle dagen om badlinnen moeten vragen en zelden gepoetst. Zeer slecht eten, soms zelfs zuur geworden! Overal vieze toiletten en nergens zeep! Een echte afrader!!! Marc en Martine uit Antwerpen.

Gereisd Met partner in december 2009

goede prijs/kwaliteit

Harry en Monique
11-11-2009

Zijn net terug van vakantie in Cuba, verbleven in dit hotel. Kamers waren zeer schoon, echter voor europese begrippen wat gedateerd. Eten was goed alleen niet veel variatie. De ala carte restaurants waren prima. Personeel was vriendelijk, echter niet iedereen. Zowel zwembad als park waren goed onderhouden en schoon, uiteraard meer op het voortreffelijke strand gelegen. De hele negatieve ervaringen die hier vermeld werden, zijn wij absoluut niet tegengekomen. Men moet niet vergeten dat Cuba een zeer arm , maar prachtig land is. Een fooi doet al wonderen.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Patricia Luyckx
23-9-2009

onhygiënische toestanden, afschuwelijk eten, zeer onvriendelijk personeel, middeleeuwse en ongezonde accomodatie. Wij hebben hier 1 nacht verbleven (hebben om gezondheidsredenen op het terras geslapen) en hebben daarna onze koffers gepakt met de mededeling aan onze hostess dat wij hier niet langer wensten te verblijven en dat ze meteen een ander hotelverblijf voor onze diende te zoeken.

Gereisd Met partner in Fri Aug 21 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker niet slecht

Coenen - Coemans
1-9-2009

Wij zijn net terug van 2 weken Cuba . Ik moet zeggen dat wij met een klein hartje vertrokken nadat wij het commentaar gelezen hadden . Arenas Dorades is geen tophotel maar de kamers zijn zeer ruim en verzorgd . Onze badkamer was volledig vernieuwd . Het eten in het hotel is niet zo erg varierend maar wel lekker , trouwens je kan ook kiezen voor een thema-restaurant en die zijn echt wel lekker .En wij zijn telkens wanneer wij wilden reserveren kunnen gaan ! Daarbij als je zo een verre reis maakt is dat toch niet voor in je hotel te liggen zonnen maar om iets van het land te zien . Neen voor ons was dit zeker een geslaagde vakantie !

Gereisd Met jonge kinderen in september 2009

prijs kwaliteit een goed hotel

Dana en Sam
20-8-2009

hi,

wij zijn voor een week naar dit hotel gegaan(vertrek 06/08/09) en wij zijn beide van mening dat je niet alles moet geloven wat ze hier zeggen. het hotel was zeer gezellig met grotendeels vriendelijk personeel.het buffet had niet veel afwisseling. het strand was prachtig. de cocktails zijn niet in elke bar het zelfde maar daarom niet slecht. er is een goede verbinding naar Varadero waar je rustig daar de straten kan slenteren. al bij al is dit een zeer goed prijs kwaliteit hotel als Cuba eens wilt zien.

Gereisd Met partner in Thu Aug 20 2009 20:44:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer!

Scheers Marina
14-8-2009

Wij zijn vorig jaar naar Arenas Doradas geweest in september, kennisgemaakt met Ike op die moment, maar dat was uiteraard onze eigen verantwoordelijkheid. Het eten was echt slecht, we kregen de afdankers van andere hotels en de garnalen waren rauw!!!! De Schimmel stond op het plafond in de eetzaal en je moest opletten dat je niet uitgleed over de vettige vloer, van de ramen nog maar gezwegen. Wegens de orkaan konden we het hotel niet verlaten, er was totaal niets te zien!!!! geen animatie, gedurende 3dagen, 1 biljart en 4 boeken kaarten voor zoveel toeristen, Neckerman prijst het hotel veel hoger aan dan het is!!! 3sterren waard, wij gaan zeker terug naar Cuba, in een andere periode weliswaar, maar niet meer naar dit hotel!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2008

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Roc Arenas Doradas in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Roc Arenas Doradas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.