7,2

112 reviews over Hotel RIU Varadero in het Nederlands

Fantasie wordt werkelijkheid super hotel

Isabel blanco
11-4-2016

Wij zijn al diverse keren hier geweest en willen nergens anders meer naar toe eten is prima keuze zat. Heerlijk strand diverse zwembaden. Mooie kamers goede service. Als dit niet goed is weet ik het ook niet meer. We zijn in vele landen geweest dit stal ons hart. Dit hotel is top! Velen van Blau Varadero komen hier naar toe en terecht. Prima goed hotel. 😄

Gereisd anders in juni 2011

Zeer slecht

E. v.d. Heijden
8-4-2015

Het verblijf van 28 maart tot 1 april in het all inclusief hotel Riu Valadero was zeer slecht: eten was koud, er stonden vaak geen borden/schaaltjes/glazen of bestek en overal lange rijen en lang wachten. Daarbij hebben we een dag geen water gehad: het toilet moesten we doorspoelen met zwembadwater. Bij het ontbijt waren de kopjes vies en de koffie werd koud geserveerd. Ronduit: zeer slecht!

Gereisd met partner in maart 2015

Gaan wij nooit meer naar toe

Marjo kerkhof
30-3-2015

Slechte service, geen schone handendoek koud eten zoeken naar een normale stoel om na het vieze eten even te zitten koelkasten werd bijna nooit voorzien van water veel kapot op het park dus met andere woorden 5 sterren doe er maar gerust 3 sterren vanaf veel te duur voor dit hotel

dit nooit meer

CEULEMANS
25-3-2015

eten ronduit slecht, koude koffie, warme frisdranken, bijna telkens moeten smeken voor een tweede kop koffie of glas wijn, na het geven v een fooi gaat het 1 dag beter, dag nadien ziet personeel u weer niet staan.kwaliteit eten beneden alle peil. vuile en/of natte borden en glazen. kamers waren redelijk ok, minibar werd goed bijgevuld.gaf je een fooi kreeg je handdoeken, anders geen of vuile. enkel en alleen ligging maakt veel goed, service in cigar bar is prima

Zeer mooi hotel

anja
30-3-2014

Alles netjes schoon en het eten is van uitstekende kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

Niet zo slecht!

Eerdekens
11-10-2013

September 2013. Wij vertrokken met een klein hartje na het lezen van de recensies. Niet zo slecht als ze zeggen. Als klanten van touroperator gratis upgrade naar aldult only gedeelte. Ze doen echt hun best. Service, kamers heel goed. Eten lekker, alleen niet altijd warm genoeg. Toch mooie en goede vakantie voor Cubaanse normen. Wij kunnen echt niet zeggen, nooit meer.

Gereisd met partner in september 2013

erg mooi hotel

ellenj
7-9-2013

Wij zijn 2 weken in het Riu Varadero geweest en het is ons erg goed bevallen. Mooi hotel met veel a la carte restaurants (wat wij wel leuk vinden, elke avond buffet gaat ook vervelen). wij zaten in de deluxe section, wat wel erg lekker was (geen harde muziek bij het zwembad en geen kinderen/kinderclub). De cigar bar was ook erg leuk, goede bediening en leuke sfeer. Je moet het alleen niet vergelijken met andere Riu hotels, dit gaat wel op zijn Cubaans. Soms duurt het misschien iets langer, of is niet alles voorradig. En de plastic bekers...bij het zwembad begrijp ik het maar in de lobby van het hotel vond ik het een beetje apart. Enige minpuntje vond ik dat ze maar 1 x per week bedlinnen vervangen, dat vind ik wel beetje weinig.

Gereisd met partner in augustus 2013

Goed naar Cubaanse normen

Liesbet
1-9-2013

wij verbleven 3 dagen na een rondreis cuba in dit hotel. Naar Cubaanse normen wel goed maar verwacht geen 5 sterren zoals in de andere landen in de caraïben. Het eten was eetbaar maar daar was dan ook alles mee gezegd. Propere kamers, vriendelijk personeel, rustig... Ik zou hier geen week strandvakantie willen houden maar voor 3 daagjes afsluiting na een rondreis was dit wel aangenaam...

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne plek

Fam. Van den Berg
9-8-2013

Wij zijn twee weken terug en hebben van een heerlijke vakantie genoten. Als je snapt wat voor land Cuba is, dat de gemiddelde Cubaan 25 euro verdient en hoe het zich staande houdt onder het handelsembargo dan heb je diep respect voor de mensen en de service die ze je leveren. Dan begrijp je dat de kwaliteit van het eten anders is dan bij ons, maar nog steeds meer dan prima te doen. Je bent niet op een ressort in Turkije. Ons inziens ga je naar Cuba om iets te zien en dat in combinatie met een aantal dagen strandvakantie. Plastic bekers bij het zwembad? Als ik denk aan glasscherven, vind ik dat een goed idee. De a la carte restaurants? Niet te vaak doen en anders gierend van de lach naar buiten gaan en je buik verder vullen in het grote restaurant. Wij zaten in het luxe gedeelte dat een eigen zwembad en service had. We hadden een heerlijke ruime, schone kamer. Ja, er zijnent het hoogseizoen luidruchtige Canadezen, maar in Turkije heb je de Russen, in Spanje de Engelsen, etc.

Gereisd met partner in juli 2013

Dit nooit meer

Coen klawer
5-8-2013

Dat dit een 4sterren plus durft te noemen is een absolute schande. Roken en drinken in het zwembad laat staan wat er nog meer in zit. Drankjes aan de bar uit plastic bekertjes, echt 4 sterren niveau!! Het knappe was dat de keuken echt in staat was alles te verzieken. Wat was het eten slecht zeg. Dit is echt schandelijk, het personeel doet z'n best maar weten niet beter. De glazen werden onder de limonade machine met water gespoeld. Dat dit goed gaat ongelooflijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.