Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°21°
4,5

Matig

9 reviews over Hotel Playa Caleta in het Nederlands

Slecht hotel na een mooie rondreis

Tinus Muntendam
25-1-2012

Na een mooie rondreis werd het verblijf in Playa Caleta een echte afknapper.

Onvriendelijk personeel, het ontbreken van servies en lauw tot koud eten.

Na betaling van enkele cookies werden vele dingen geregeld.

Dat een organisatie zoiets aan durft te bieden is een schandaal.

Gereisd met partner in oktober 2011

slecht hotel na een geweldige rondreis

john hulleman
24-1-2012

16 dagen cuba geboekt eerst rondreis wat geweldig was daarna weekje strand in mijn ogen verdiend dit hotel slechts 1 ster oersoneel is niet vriendelijk en soms erg arrogant geen variatie bij het eten en niks aanwezig borden bestek of soep kommen moesten overal om vragen als de russen waren geweest was er bijna geen eten meer of werd niet meer aangevuld .

sommige reisbureau,s adviseren zelf om een ander hotel te boeken ons reisbureau dus niet .

wat de slagroom op de taart moest zijn werd nu een nare nasmaak op onze vakantie

Gereisd met vrienden in oktober 2011

Onwaardig

rita loman
14-11-2011

Niet de moeite waard om daar je geld aan te verspillen. Het zat bij de rondreis in, anders hadden we zeker iets anders uitgezocht. Zijn nu nog bezig met de reisoperator om er iets aan te doen. Eten koud, vliegen, weinig bestek of serviesgoed, drinken aan de bar in plastic bekertjes. Uitzicht en kamers waren goed, voor de rest is het nog geen 1 waard.

Gereisd met vrienden in september 2011

D-reizen

Geen aanrader voor langer dan 2 dagen.

Hennie
18-9-2011

Cuba librerondreis!

Erg gedateerd, enige juiste is om dit helemaal plat te gooien en nieuw hotel neer te zetten want de ligging aan het strand is perfect.

Kamers waren redelijk, eten buffetrestaurant slecht,vliegen in de soep maar bij de 2 andere restaurants in het hotel Don Domiosion en Casa Blanca goed gegeten. Personeel over het algemeen lui, buffetrestaurant waren er nooit borden,kopjes enz.moest je elke keer om vragen, koffieapparaat altijd kapot, witte wijn lauw en rode wijn gekoeld.

De noodtrap die helemaal doorgeroest is wordt op dit moment geschilderd, Cubanen denken kleurtje er over en de trap is weer oke.

Hotel is goed voor 1 overnachting maar zeker niet voor een week strandverlenging.

Geen aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2011

niet meer in dit hotel

heidie
17-8-2011

De eerste dagen was het rustig in het hotel en was er nog genoeg te eten. De laatste dagen kwamen de russen en de mexicanen en toen ging het erg hard met het eten. De meeste dingen waren toen gewoon op. Sommige personeelsleden zijn erg vriendelijk en doen echt je best voor je. andere mensen zijn liever lui dan moe. Ze laten wel elke avond een leuke show zien. Als je met de lift omhoog ging dan rook je de diesellucht. tegenover het hotel ligt namelijk een olieraffinaderij. En als de wind verkeerd staat dan ruik je het in het hotel. Bij ons op de kamer rook je het niet.

Gereisd met partner in juli 2011

Eerst rondreis gedaan door Cuba met TOI was erg goed, mooi en redelijk goede hotels, daarna verlenging bij hotel Playa Caleta. Normaal ben ik nooit zo negatief maar dit hotel is echt heel slecht! Van een 3 sterren hotel verwacht je ook niet een top hotel, maar dit was nog geen 1 ster waard.

Wij waren met een groep en de helft is ziek geweest van het eten, eten werd van de grond geraapt en weer op de bakplaat gegooit! Geen variatie, lauw en hygiene in restaurant was ver te zoeken (vliegen,vogels,katten....).

Er waren personeelsleden bij die gewon hun werk deden maar het merendeel hing er maar een beetje bij te niksen.

De eerste nacht heel de nacht niet gelapen van de stank! Ontzettende aardgas lucht waardoor ik met een zakdoekje voor mijn neus moest gaan slapen, dit was vervolgens heel de week het geval.

Hotel eigenlijk om willen boeken maar Gids van TOI kwam pas op maandagmiddag waardoor de verhuizing woensdag zou worden en we voor 2 dagen in een ander hotel zouden zitten.....

Gereisd met partner in juli 2011

Niet heen gaan!!

Christy
21-6-2011

Nog nooit zo iets slechts meegemaakt! De service bij de receptie in dit hotel is bizar slecht, ze lachen je uit, ze willen je nergens mee helpen! Door zware regenval is er veel water in onze hotel kamer gekomen, alles nat, kwam geen enkele reactie van de receptie. Ik kan hier een hele lijst neerzetten, maar is te veel. Boek dit hotel niet bij TOl!! "Veiligheid"kent dit hotel niet. Zie foto's. Was maar 1 ding postitief, dat was het uitzicht van de kamer. Eten slecht, elke avond uiteten geweest. Zwembad wordt niet schoongemaakt, allemaal vieze haarballen. Kon geen lachje af bij personeel. Kamermeisje is alleen maar aan t bedelen. Kortom; niet hier heen gaan, er zijn veel andere mooie hotels in Varadero.

Gereisd met partner in juni 2011

Een schandaal dat 'n touroperator hier boekt!

Coen van Gogh
12-6-2011

Het op 1 na oudste hotel van Varadero is rijp voor de sloop. Bij regen staat de boel binnen blank,de brandtrap is zo doorgeroest, dat het te hopen is dat deze nooit gebruikt hoeft te worden. Eten: geen variatie en slecht! Personeel: alleen vriendelijk en servicebereid tegen betaling. Het meubilair kan zo naar de vuilstort.Kortom: dat men hier nog gasten durft onderbrengen is een grof schandaal.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Prachtige locatie aan mooi zandstrand, schoon, vriendelijk maar sterk gedateerd. 2 klachten; - Gasolie of diesel stank, ook snachts! - Brandgevaarlijke plafonds van plastic schroten welke bij brand gevaarlijk toxic zijn. Handdoekje leggen is ook hier een sport. Voor een Cuc heb je veel amigos.

Gereisd met partner in april 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Caleta in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Caleta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.