Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag28°16°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Paradisus Varadero voor je op een rij gezet:

109 reviews over Hotel Paradisus Varadero in het Nederlands

Vanwege het eten, nooit meer

Ghizlan,
7-5-2018

Prachtig strand!!

Het eten was echt niet te doen, zelfs voor een 5 sterren resort

Gereisd met partner in mei 2017
DIrector General, Director General, 8-6-2018

Beste Guizlan:

Groeten van Paradisus Varadero Resort & Spa!

Namens al onze medewerkers willen we u bedanken voor het nemen van een paar minuten van uw kostbare tijd om ons uw ervaring met ons te laten weten, ook al hebben we niet aan uw verwachtingen voldaan.

We weten dat de wereld heel groot is en dat er veel bestemmingen zijn, maar je hebt besloten om Cuba te bezoeken en hebt ons hotel gekozen voor je vakantie die ons met trots vervult.

Aan de andere kant betreuren we het enorm dat we niet in staat zijn geweest om aan uw verwachtingen te voldoen tijdens uw verblijf in ons resort, en nog veel meer omdat het de service is die u hebt ontvangen die niet kenmerkend voor ons is.

Nogmaals, we verontschuldigen ons en hopen de eer te hebben u terug te ontvangen in betere omstandigheden!

Vriendelijke groeten!

Marco Mazzuchelli

General Manager PVA

jammer

Dirk T
18-2-2016

Ondanks de schitterende inplanting en de vriendelijkheid van het personeel, is dit oord gewoonweg te vermijden. Dit hotel beantwoordt niet alleen niet aan Westerse normen, maar zelfs aan basisbehoeften ontbreekt het. De lijst is eindeloos. Het duurde 2 dagen voor we warm water (!) in de kamer hadden, en dan nog bij wijze van spreken druppel per druppel, er is nauwelijks waterdruk. De hygiene in de buffetzaal is totaal onvoldoende, er lopen kakkerlakken. De kwaliteit van het eten is voor 70% onder de middenmaat, en soms zwaar onvoldoende, behalve als je je vlees of vis zelf ter plaatse laat grillen. Het totale onderhoud van het hotel is onvoldoende, onze schuifdeur van de kamer kon bv niet gesloten worden, er kroop een kleine gekko in de kamer(!),Wifi bestaat enkel (betaald) in de lobby,... de lijst van foute zaken is zo eindeloos, dat je er niet aan beginnen kan. Maar, om eerlijk te zijn, de paradijselijke implanting aan zee, en de warmte van het personeel deed ons de ellende accepteren. Het schijnt allemaal een typisch Cubaans verschijnsel te zijn trouwens. Ze moeten roeien met de riemen die ze hebben....Bijzonder jammer dus...

Gereisd met partner in februari 2016

Beste gast:

ja, inderdaad fantastisch

fred
9-11-2015

naast de zee, met prachtig groot zwembad. uitstekende keuken, naast buffet ook verschillende heel lekkere restaurants!

Gereisd met partner in oktober 2015

Groeten van Paradisus Varadero Resort & Spa

Namens de hele staf van ons resort, bedanken wij u voor uw zeer interessante beoordeling. We weten dat de wereld groot genoeg is en er zijn veel verschillende plekken om te ontdekken, maar je zegt dat ik naar Cuba ga en ik woon in Paradisus Varadero dus heel erg bedankt! We zijn vereerd met uw commentaar en we stellen het zeer op prijs. We werken er hard aan om dichterbij ons belangrijkste doel te komen, de gasttevredenheid en weten dat we op de goede weg zijn, we zijn erg trots op onze medewerkers, dus bedankt voor uw verwijzingen en wensen u binnenkort weer voor ons zal een genoegen zijn om u opnieuw te dienen.

Neckermann

eindelijk een goed verblijf in cuba

silvia
12-6-2014

8 daagse heerlijke afsluiting van onze vakantie gehad. fijne kamer met comfortabele bedden. eten was geweldig. de ala carte restaurants waren prima, maar het buffet was onze favoriet. veel keuze. vooral de gebakken banaan en het vlees dat vers voor je werd bereid waren we fan van. over het algemeen een fijne service in het hele hotel, maar toch nog geen Riu zoals in mexico.

paar minpuntjes:

vriend is ontzettend ziek geworden van de strand BBQ. meer eigen domme pech door niet voldoende op het vlees te letten.

muggen!!!! niet te zuinig, en ik ben echt allergisch voor die beesten. ik ben letterlijk meer dan 100 keer gestoken ondanks de deet en andere antimugspullen. gelukkig is er bij het hotel een dokter aanwezig die me hiervoor heeft moeten behandelen. wel goede verzorging.

bedden werden netjes opgemaakt maar niet verschoond, terwijl we hier wel om vroegen omdat er zand in was gekomen.

Gereisd met partner in juni 2013

Met vriendelijke groet!

Mooie plek, value for money twijfelachtig

niels punt
8-4-2014

Algemeen is Paradisus mooi hotel, maar gezien de stevige prijs twijfelachtige 'value for money'. Zwembad, strand, lobby zijn prachtig. Personeel op enkele uitzondering (receptie en 24 uurs restaurant) na zeer vriendelijk.

Onze kamer was eigenlijk prima, maar de badkamer verouderd, en zelfs kakkerlakken gehad…. Bedden zeer comfortabel.

Gedurende ons verblijf werd het hotel overladen met een grote hoeveelheid Russen, en dat gaf toch een aparte sfeer.

Catamaran en duiken voldoet niet aan de verwachting die de folder schept. Is bijna nooit mogelijk. Entertainment is divers en enthousiast. Voor kinderen is het een matige bestemming. Er is wel een miniclub voor kinderen, maar voor niet-Engels sprekende kinderen werkt dat niet. Een speelplaats is er niet, wel een kinderbad en entertainment wat ook voor Nederlandse kinderen erg vermakelijk is.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

Beste gast:

Goed, niet geweldig

gejewe
30-8-2013

5 sterren is voor dit hotel teveel. Het merendeel van het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam met uitzondering van de Cairi-bar en het Nautic point (uitlenen kajak, waterfietsen e.d.).3#x geprobeerd een waterfiets te lenen, maar het personeel had er duidelijk geen zin in. 1x zelfs om 13.30 uur gesloten ipv 16.30 uur. Andere keer teveel golven terwijl er van andere hotels wel waterfietsen op zee waren.

Het ontbijtbuffet als het dinerbuffet waren goed en zeer gevarieerd. Het reserveren bij de à la carte restaurants ging erg moeizaam. Deze waren vaak gesloten. Bovendien kregen wij voor reserveringen op korte termijn steeds te horen dat de restaurants vol waren, maar tijdens onze bezoeken aan de restaurants zaten ze steeds maar 1/2 vol!

Zwembaden en strand zijn prachtig.

Het complex bestaat al jaren en is op onderdelen aan renovatie toe, waar ook aan gewerkt wordt. Dit veroorzaakte overigens geen noemenswaardige overlast.

Gereisd met partner in augustus 2013

Mooi park

Alfred
15-5-2013

De ligging en de uitstraling van het park is prachtig. Alleen de hotelkamers zijn gedateerd. O.a. de douche mag wel een opknapbeurt hebben. Voor de rest is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is ook een voldoende. Het strand valt tegen (vooral als je deze gaat vergelijken met bijv. de mooie stranden van Mexico of Jamaica). Het stinkt er naar zeewier en het water is troebel (dus snorkelen was helaas niet mogelijk). Concluderend hebben wij het wel naar onze zin gehad maar een 5* is het niet waard.

Gereisd met partner in april 2013

Met vriendelijke groet!

Het resort varadero paradisus in Varadero CUBA is een 5*.Je moet het vergelijken met een hele goede 4* in Europa.

De verzorging ( all-inn) en netheid/hygiene op het resort is prima !!.

Het eten is goed en zeer divers Het voorgerecht is goed en het buffet bestaat niet uit alleen uit bakken gevuld met eten ( maar wordt ter plaatse wat jij wilt voor je bereidt met veel verse soorten vis en schelpdieren/ vlees en pasta's).daarnaast zijn de aparte thema restaurants goed( verstandig om dit de eerste dag al te reserveren)

Op het strand activiteiten en barbecue s'middags.

De slaap accommodatie is gedateerd maar verzorgt.

De locatie/resort ligt direct aan een heel mooi wit ruim schoon zandstrand.

De lokale bevolking spreekt Spaans en goed Engels, zijn vriendelijk en toegankelijk.

Je kunt in het resort je Euro's wisselen voor de lokale munt en als je naar huis gaat kun je het overgebleven geld weer inwisselen voor Euro's

Al met al een prima vakantieadres.

Gereisd met partner in februari 2013

Paradisus Varadero

Claude
20-10-2012

Dit resort bestaat uit 2 delen: een gewone zone en en VIP-zone met apart restaurant en zwembad; De VIP-vleugel heeft zeer grote kamers met en zeer leke badkamer. Het restaurant is echter traag. Ontbijt en lunch in de 'gewone' vleugel zijn zeer lekker

Gereisd met vrienden in januari 2011
General Manager PVA, Director General, 21-3-2018

Een warm bad

Ellen
1-10-2012

Paradisius Varadero te Cuba is een waanzinnig mooi hotel. De gehele accomodatie is prachtig om te zien. Mooie tuinen, een mooi schoon, wit strand met voldoende schaduw tussen de bomen. Het ademt een koloniale sfeer uit en het is prima onderhouden. Na de gemaakte rondreis met hotels van mindere kwaliteit is deze plek een warm bad en op top genieten van alles wat het hotel te bieden heeft. Het eten is zeer smaakvol en gevarieerd en meer dan voldoende keus.

Het appartement was zeer compleet en prachtig ingericht. Het bestaat uit losse blokken dicht bij het strand. Geen geluidsoverlast en prettig toeven in de mooi aangelegde tuinen eromheen.

Gereisd alleenreizend in juni 2012

Neckermann

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradisus Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradisus Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.