Hotel Paradisus Varadero

Hotel Paradisus Varaderostersterstersterster

9.9Fenomenaal

Cuba, Cuba, Varadero

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Paradisus Varadero voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

526 reviews over Hotel Paradisus Varadero

• 10Williams Trendy11-02-2020

Me encanta Paradisus

Por tercera vez visitado Paradisus y ya estamos planeando nuestra cuarta visita, quedamos maravillados porque cada vez que volvemos encontramos personas que nos tratan con calidez, profesionalismo y amabilidad, la playa es hermosa y hemos disfrutado de varias de las actividades que aquí se ofertan los recomiendo mucho, la gastronomía es fabulosa llena de variedad y buena calidad, las bebidas son geniales y las instalaciones magnificas ,Los felicito!

Director General, Director General, 11-02-2020

Muchas gracias viajero por su bello comentario acerca de su pssada experiencia junto al equipo de Paradisus Varadero Resort & Spa! Es muy reconfortante conocer que hemos estado a la altura de sus expectativas y que encontró en nuestro Resort un excelente hotel al cual regresar. Esperamos tenerle de vuelta en casa, Sergio Martínez Van Casteren Director General

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 10Denin Payne06-02-2020

Mejores vacaciones

Mejores vacaciones, Esta es nuestra tercera vez que viajamos a la isla y la primera vez en Paradisus Varadero y no hay un lugar tan increíble como esta hermosa playa son paisajes fantásticos. Las instalaciones son excelentes, quiero resaltar el servicio del personal en especial a recepción, camareras, y bares, por supuesto animación se nota todo el trabajo en equipo para que todo funcione muy bien. -estaremos fascinados en volver el próximo año.

General Manager, Director General, 07-02-2020

Estimado Denin Payne,

Muchas gracias en nombre de todo el equipo de Paradisus Varadero Resort & Spa por preferirnos y por brindarnos el placer de conocer su opinión acerca de nuestros servicios y calidad de las instalaciones hoteleras. Esperamos tener el honor de recibirle nuevamente ne casa,

Con aprecio, Sergio Martínez Van Casteren Director General

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Eder G Gutz R16-01-2020

Estupendo sitio

Nuestra experiencia fue muy grata en este estupendo sitio ya que nunca imaginamos disfrutar tanto nuestra estadía, nos hemos encontrado con hermosas personas que nos atendieron muy bien que han sido muy amables en cada duda que se nos ha presentado, las instalaciones son magnificas y perfectamente bien pensadas para vacacionar, la comida es deliciosa, la playa es divina y con un ambiente magnifico, las habitaciones son confortables , Seguramente nos veremos pronto.

General Manager, Director General, 22-01-2020

Estimado Viajero, Saludos desde Paradisus Varadero Resort & Spa!

En nombre de todo nuestro personal quisiéramos agradecerle el dedicar unos minutos de su valioso tiempo para dejarnos saber su experiencia junto a nosotros. Nos enorgullece conocer que estuvimos a la altura de sus expectativas! Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en casa!

Saludos cordiales, Sergio Martinez Van Casteren Director General

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Kaus14-01-2020

Sensationeel

Ik heb een geweldige tijd gehad met mijn vrouw. Zeer comfortabele en schone kamers. Zeer goed eten. Vriendelijk personeel en goede service.

General Manager, Director General, 22-01-2020

Dear Traveler, Greetings from Paradisus Varadero Resort & Spa! Thank you very much for choosing us as your holiday destination and share all these incredible comments with our Tripadvisor community. We value your opinion, it helps us to improve each standard of our hotel and to maintain all the quality that distinguishes us today. We look forward to welcoming you on your next vacation! Do no hesitate to contact us if you need assistance with your next booking.

Best Regards! Sergio Martinez Van Casteren General Manager

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10basson25523-05-2019

mooi hotel

het strand is prachtig en het familiegedeelte is erg leuk. service is een beetje traag in de restaurants, eten is niet geweldig, maar kan worden gegeten.

Director General, Director General, 27-05-2019

Dear Traveler,

Thank you so much for have choosen the Paradisus Varadero Resort & Spa services for your past Holidays at Varadero We thank you so much for recommend us to all the travelers around the world.

We are waiting for your soon return to our facilitites!

Best Regards!

Manuel Rey Duro

General Manager

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    4Ghizlan07-05-2018

Vanwege het eten, nooit meer

Prachtig strand!!

Het eten was echt niet te doen, zelfs voor een 5 sterren resort

DIrector General, Director General, 08-06-2018

Beste Guizlan: Groeten van Paradisus Varadero Resort & Spa! Namens al onze medewerkers willen we u bedanken voor het nemen van een paar minuten van uw kostbare tijd om ons uw ervaring met ons te laten weten, ook al hebben we niet aan uw verwachtingen voldaan. We weten dat de wereld heel groot is en dat er veel bestemmingen zijn, maar je hebt besloten om Cuba te bezoeken en hebt ons hotel gekozen voor je vakantie die ons met trots vervult. Aan de andere kant betreuren we het enorm dat we niet in staat zijn geweest om aan uw verwachtingen te voldoen tijdens uw verblijf in ons resort, en nog veel meer omdat het de service is die u hebt ontvangen die niet kenmerkend voor ons is. Nogmaals, we verontschuldigen ons en hopen de eer te hebben u terug te ontvangen in betere omstandigheden! Vriendelijke groeten! Marco Mazzuchelli General Manager PVA

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

5Dirk T18-02-2016

jammer

Ondanks de schitterende inplanting en de vriendelijkheid van het personeel, is dit oord gewoonweg te vermijden. Dit hotel beantwoordt niet alleen niet aan Westerse normen, maar zelfs aan basisbehoeften ontbreekt het. De lijst is eindeloos. Het duurde 2 dagen voor we warm water (!) in de kamer hadden, en dan nog bij wijze van spreken druppel per druppel, er is nauwelijks waterdruk. De hygiene in de buffetzaal is totaal onvoldoende, er lopen kakkerlakken. De kwaliteit van het eten is voor 70% onder de middenmaat, en soms zwaar onvoldoende, behalve als je je vlees of vis zelf ter plaatse laat grillen. Het totale onderhoud van het hotel is onvoldoende, onze schuifdeur van de kamer kon bv niet gesloten worden, er kroop een kleine gekko in de kamer(!),Wifi bestaat enkel (betaald) in de lobby,... de lijst van foute zaken is zo eindeloos, dat je er niet aan beginnen kan. Maar, om eerlijk te zijn, de paradijselijke implanting aan zee, en de warmte van het personeel deed ons de ellende accepteren. Het schijnt allemaal een typisch Cubaans verschijnsel te zijn trouwens. Ze moeten roeien met de riemen die ze hebben....Bijzonder jammer dus...

General Manager PVA, Director Residente, 21-03-2018

Beste gast: Groeten van Paradisus Varadero Resort & Spa Namens al onze medewerkers willen we u bedanken voor het nemen van een paar minuten van uw kostbare tijd om ons uw ervaring met ons te laten weten, ook al hebben we niet aan uw verwachtingen voldaan. We weten dat de wereld heel groot is en dat er veel bestemmingen zijn, maar je hebt besloten om Cuba te bezoeken en hebt ons hotel gekozen voor je vakantie die ons met trots vervult. Aan de andere kant betreuren we het enorm dat we niet in staat zijn geweest om aan uw verwachtingen te voldoen tijdens uw verblijf in ons resort, en nog veel meer omdat het de service is die u hebt ontvangen die niet kenmerkend voor ons is. Nogmaals, we verontschuldigen ons en hopen de eer te hebben u terug te ontvangen in betere omstandigheden!

Gereisd met partner in februari 2016

• 9fred09-11-2015

ja, inderdaad fantastisch

naast de zee, met prachtig groot zwembad. uitstekende keuken, naast buffet ook verschillende heel lekkere restaurants!

General Manager PVA, Director Residente, 21-03-2018

Geachte gast: Groeten van Paradisus Varadero Resort & Spa Namens de hele staf van ons resort, bedanken wij u voor uw zeer interessante beoordeling. We weten dat de wereld groot genoeg is en er zijn veel verschillende plekken om te ontdekken, maar je zegt dat ik naar Cuba ga en ik woon in Paradisus Varadero dus heel erg bedankt! We zijn vereerd met uw commentaar en we stellen het zeer op prijs. We werken er hard aan om dichterbij ons belangrijkste doel te komen, de gasttevredenheid en weten dat we op de goede weg zijn, we zijn erg trots op onze medewerkers, dus bedankt voor uw verwijzingen en wensen u binnenkort weer voor ons zal een genoegen zijn om u opnieuw te dienen. Met vriendelijke groet!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9silvia12-06-2014

eindelijk een goed verblijf in cuba

8 daagse heerlijke afsluiting van onze vakantie gehad. fijne kamer met comfortabele bedden. eten was geweldig. de ala carte restaurants waren prima, maar het buffet was onze favoriet. veel keuze. vooral de gebakken banaan en het vlees dat vers voor je werd bereid waren we fan van. over het algemeen een fijne service in het hele hotel, maar toch nog geen Riu zoals in mexico.

paar minpuntjes: vriend is ontzettend ziek geworden van de strand BBQ. meer eigen domme pech door niet voldoende op het vlees te letten.

muggen!!!! niet te zuinig, en ik ben echt allergisch voor die beesten. ik ben letterlijk meer dan 100 keer gestoken ondanks de deet en andere antimugspullen. gelukkig is er bij het hotel een dokter aanwezig die me hiervoor heeft moeten behandelen. wel goede verzorging.

bedden werden netjes opgemaakt maar niet verschoond, terwijl we hier wel om vroegen omdat er zand in was gekomen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7niels punt08-04-2014

Mooie plek, value for money twijfelachtig

Algemeen is Paradisus mooi hotel, maar gezien de stevige prijs twijfelachtige 'value for money'. Zwembad, strand, lobby zijn prachtig. Personeel op enkele uitzondering (receptie en 24 uurs restaurant) na zeer vriendelijk. Onze kamer was eigenlijk prima, maar de badkamer verouderd, en zelfs kakkerlakken gehad…. Bedden zeer comfortabel. Gedurende ons verblijf werd het hotel overladen met een grote hoeveelheid Russen, en dat gaf toch een aparte sfeer. Catamaran en duiken voldoet niet aan de verwachting die de folder schept. Is bijna nooit mogelijk. Entertainment is divers en enthousiast. Voor kinderen is het een matige bestemming. Er is wel een miniclub voor kinderen, maar voor niet-Engels sprekende kinderen werkt dat niet. Een speelplaats is er niet, wel een kinderbad en entertainment wat ook voor Nederlandse kinderen erg vermakelijk is.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

5 tips over Hotel Paradisus Varadero

• gejewe, 30-08-2013

Als onderdeel van het all-inclusive kun je een proefduik maken in het zwembad (ma, woe, of vrijdag). Bij gebleken geschiktheid mag je dan gratis een duiktocht maken en in zee bij een rif duiken. Zeker iets om te doen.

• niels punt, 08-04-2014

mijdt Russische vakanties ;)

• Andre, 23-04-2013

Een dag naar Havana is zeker aan te raden en zou zonde zijn als je daar niet bent geweest . Wij zijn speciaal met de internationale ( engels) tour gegaan met veel verschillende nationaliteiten en is ook te boeken via Arke ter plaatse) onderweg stoppen ze voor het drinken van een Pina colada ,zeker doen !!!!!

1 vraag over Hotel Paradisus Varadero

• M. [email protected], 30-10-2010

opgaaf prijzen

SVP all incl. prijzen !!!!!!!!! Geef link naar boeking per hotel.

Jeannette, 04-06-2012

We hebben voor 20 dgn all incl.bij Neckermann ong E 5100,-/5200,- betaald in de maand mei (is dus geen volle 3 weken/23 d.). Veel succes met boeken.

Hotel Paradisus Varadero info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Restaurant> 10
  • Soort gerechtenCaribisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Japans, Lunchpakketten, Mexicaans, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Portier, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Zeilen