Hotel Paradisus Princesa Del Mar

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag31°23°
Hotel Paradisus Princesa Del Mar

We hebben een aantal aanbieders voor Paradisus Princesa Del Mar voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Paradisus Princesa Del Mar in het Nederlands

Carla Schuyffel
24-8-2018

Heerlijk hotel en een fantastische omgeving. Mooie en goed verzorgde kamers. Iedere avond animatie. Personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Diep respect voor de mensen die daar werken en wonen!

Strand is goed verzorgd en schoon, bedden zijn goed en iedere dag is er volleybal , wateraerobics en muziek. Er is ook een bar waar je alle drankjes kunt krijgen. Mooi strand met rieten parasols.

Ook de kamers zijn ruim en er is airco aanwezig. Handdoeken worden regelmatig verschoond. Zelfs voor op het strand zijn er handdoeken aanwezig. Je hoeft dus zelf geen badlaken mee te nemen.

De restaurants zijn verschillend. Het buffet is erg goed verzorgd en zeer divers. Heerlijke vissoorten van de plaat en ook vlees. Je kan het niet opnoemen allemaal.

Wij hebben heerlijk genoten van de rust en de mooie omgeving en goede verzorging.Ook de avonden waren erg gezellig in de bar met live muziek. Wij gaan zeker terug!

Geen royal service

Hardeman
30-5-2017

Je betaald bij de royal gedeelte erg veel geld maar de butler is vaak nergens te vinden en regelt niets voor je .geen koffer in en uit pakken en ook over de omgeving weet hij niets.terwijl dat allemaal beloofd word bij touroperator. geen ontbijt gekregen op de gevraagde dag de butler legt je haastig uit wat er op het park te downloaden​ is maar door zijn haastigheid vergeet je alles weer. het eten is belachelijk 7 restaurants zijn er met allemaal dezelfde menu kaart behalve de Japanse is oke dus ja hoe gevarieerd is het eten er word haastig geserveerd bij de restaurants zo erg dat je binnen drie kwartier buiten staat geen 5 sterren dus de meisjes van de bar zijn uitermate vriendelijk de schoonmaak is goed we werden weer terug gebracht naar het vliegveld de laatste dag met tuin helaas was de benzine op en moesten we anderhalf uur wachten tot er een vervangende bus kwam dus spannend of we de vlucht nog konden halen

geen 5 sterren waardig

j en n
30-11-2015

Zou een 5 sterren hotel moeten wezen is het echter niet.

Late en slechte schoonmaak van je kamer, meestal pas na 17.00

heel laat schone handdoeken, soms pas na 18.30

Mooie sportfaciliteiten alleen werkt het moor voor 40%.

Spa was gesloten ivm verbouwing.

Restaurants op resort zijn wisselend.

Japanner erg goed, Cubaans restaurant slecht

michel
29-9-2015

Na het afsluiten van vakantie hier drie dagen vertoeft

Het was echt waanzinnig ben geen liefhebber van all inclusief maar ik was voor 3 dagen verkocht.

Bedden super fijn

Douche zo lekker en groot

Eten alleen buffet gehad deze was goed en veelzijdig.

Strand erg mooi

Zwembad gezien maar niet in geweest (strand liefhebber)

Goede service

Was echt verkocht.

Als je geen zin hebt in kinderen maar wel service!

Ton van den Berg
30-5-2015

Na twee weken rondreis hier voor 4 nachten bijgekomen voordat we naar huis gingen. In 1 woord Top! Zowel kamers, zwembad als eten goed voor elkaar. Buffet is keuze uitgebreid, á la carte (als te reserveren is;)) ook goed. Entertainment erg professioneel aangepakt en uitgevoerd. Heerlijk zo zonder schreeuwende en rennende kids. Personeel erg vriendelijk en meer dan correct. Uiteraard doet een fooitje voor kamermeisje etc. wonderen. Maar wat verwacht je in een land waar gemiddeld loon 30€ per maand is... Als je enkel dit hotel boekt zul je niets van Cuba meekrijgen, maar wel relaxed thuis komen. Aanradertje!

Een ware nachtmerrie.

Chris
15-3-2015

Dit hotel werd ons ter plaatse toegewezen, na overboeking in Royal Hicacos (door ons gekozen). Princesa del Mar is momenteel zeker geen 5 sterren! Een kamer vol schimmel, haast niet gepoetst. Het zwembad bevatte algen, errond ontbrekende of losliggende tegels. Het eten koud, en wat via showcooking werd klaargemaakt was te doorbakken. Het beste hebben we gegeten in het Japans specialiteitenrestaurant. Uitstappen waren wel de moeite (Guama, 3 Ciudades en Havana) en ook de vlucht met de Dreamliner was erg comfortabel. Jammer van onze zuurverdiende centen ...

Een grote teleurstelling.

Joke
7-8-2013

Wij verbleven in het nieuwe royal service gedeelte. Dat was echt heel mooi, maar door het vochtige klimaat in de maand juli stond de schimmel al overal op na een aantal dagen.

Daarnaast was het eten in het royal service restaurant goed, maar in alle andere restaurants zeer slecht. Entertainment was bijzonder amateuristisch. Niet wat we bij andere 5 sterren all inclusive resorts gewoon zijn.

Daarentegen is het personeel geweldig! Niets is hen te veel.

Al met al is dit echt ren tegenvaller dus.

Prachtig voor herhaling vatbaar!

CARINA DE BACKER
30-3-2013

Fantastisch,moest het niet zover zijn we gingen terug.Lekker eten alles erop en eraan wie hier niet tevreden is is het nergens.wij snappen de slechte kretieken niet en we zijn al veel gewend,altijd luxe hotels voor herhaling.

Princesa Del Mar (Varadero) Cuba

Ria Heyndrickx
31-1-2013

Bij aankomst 12h30 was onze kamer pas beschikbaar om 16h00.

Op de kamer hing een verschrikkelijke muffe geur. Aan onze voeten konden wij vaststellen hoe vuil de vloer was.

Het buffetrestaurant had meer weg van een kantine. De buffetten waren ’s middags én ’s avonds elke dag hetzelfde. Wij hadden ons van het eten niet teveel voorgesteld en die gedachte werd dan ook bevestigd.

goed voor 1 keer

ivo
8-11-2012

prijskwaliteit geen goede verhouding weinig te zien rond het hotel geen vermaak aan het strand,stranden niet echt proper,

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradisus Princesa Del Mar in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradisus Princesa Del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.