Hotel Ocean Vista Azul

7 reviews over Hotel Ocean Vista Azul in het Nederlands

heelrijk uitrusten, relax

P Janssen,
10-11-2018

mooie kamer, fijne zwembaden, de zee heerlijk met wit zand, heerlijke cocktails, netjes verzorgd, vriendelijk personeel, live koken prima, mooie oude auto,s taxi

ruiken wel naar uitlaatgassen, mooi Havana

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Zeer mooi eiland, voor herhaling vatbaar

Fam. van E,
17-6-2018

Hotel zeer netjes. eten goed,maar niet altijd warm. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldige vakantie

Melien,
23-4-2018

Geweldig hotel! Prachtig mooi aangelegd en in goede staat. All inclusive is goed met uitgebreid adsortiment aan dranken e cocktails. Personeel doet er alles aan je het naar je zin te maken. Gelegen aan een 2 prachtige stranden waar je uit kan kiezen. Vooral het zwembad met uitzicht over zee vonden wij een heerlijke plek. Comfortabele ligbedden. Wat we ook leuk vonden was dat er gedurende de dag op verschillende plekken een live band speelt met cubaanse muziek.

Gereisd met partner in mei 2017

Tjingo

een plek van mijn "bucket list" af

Halina "Margarita",
13-2-2018

Geweldig ligging en, prachtig stranden kleiner en heel groot. Wij vonden zo fijn om te kunnen wandelen tussen zwembaden en kleine hotel gebouwtjes verspreid door enorm terrein en alles schoon en verzorgd. Zeer sympathiek personeel vooral in bar bij de lobby.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Heerlijk hotel

raynor,
23-1-2018

Heerlijk hotel. Vriendelijk personeel. Klein strand. Heel schoon. Lekker luxe. Eten is niet echt lekker

Gereisd met partner in januari 2018

Fantastisch hotel op een mooie locatie

Carlo,
6-9-2017

Op internet kun je veel positieve en negatieve reviews vinden over dit hotel, maar onze indruk was alleen maar positief. Het enige punt van aandacht zou inderdaad kunnen zijn dat het eten niet altijd even warm is, maar als alternatief kun je dan ook naar de live cooking stations lopen om daar wat klaar te laten maken of je gaat naar één van de a la carte restaurants.

Wat betreft onze hotelkamer (4207) daar kunnen we alleen maar van zeggen dat deze modern en erg netjes (zonder schimmelende kit) was.

De zwembaden en poolbar zijn erg netjes en goed verzorgd. Bij de poolbar kan het erg druk zijn omdat het bar personeel erg gezellig is en de mensen soms iedere paar minute voorziet van een mini cocktail, die je dan in een keer moet opdrinken.

Het annimatieteam verdient ook zeker een vermelding. Ze houden de mensen de overdag bezig maar dat dan wel zonder storend te zijn voor de mensen die niet mee doen. Vanaf 21:30 geeft het animatieteam dan nog iedere avond een andere show die erg vermakelijk en professioneel opgezet is.

Kortom dit hotel maar zeker ook Cuba zelf was zeker de moeite waard en een aanrader voor iedereen die een stukje Cuba wil zien (excursies) met als basis een goed hotel/resort.

Gereisd met partner in augustus 2017

super goed

paul
18-12-2016

prachtig , mooi, en super schoon hotel, met heel vriendelijk personeel. het is een middelgroot hotel zodat je alles goed kan belopen. het entertaiment doet goed zijn best om het ieder naar zijn zin te maken. de avond shows zijn super en zeer proffesioneel. de zwembaden zijn groot en schoon, het bubbelbad heeft warm water. de internet verbinding is goed( wel tegen betaling). de kamers zijn prachtig , groot, schoon , goed bed. voorzien van alles wat je maar nodig hebt. zelfs stopkontacten met 220 volt waar gewoon de nederlandse stekker in gaat. de leiding van het hotel gebruikt het concept dat de klant koning is!!!!. het eten is voor cubaanse begrippen goed. aan drankjes kom je ook niks te kort. het is tevens een ideaal hotel om tot rust te komen. (vraag me af of het voor de jeugd niet net iets te rustig is). bij een volgend bezoek aan cuba zou ik dus zeker weer dit hotel boeken.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Vista Azul in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Vista Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.