Hotel Ocean Vista Azul

Tonen op kaart

19 reviews over Hotel Ocean Vista Azul

• 2019
    9Cindy09-10-2019

Geweldig genoten van dit hotel!

Wat hebben we fantastische 11 dagen beleefd hier. Wij hadden een privelige ocean view kamer geboekt. Heel eerlijk waren wij echt blij dat we privelige geboekt hadden. Die extra service die je er voor terug krijgt is echt heel erg goed. Zo konden wij iedere avond in 1 van de 5 a la cart restaurantjes eten. Smorgens en smiddags in het privilege restaurant (ook a la cart). De persoonlijke service van zowel de receptie, bar personeel en restaurant personeel was de meerprijs meer dan waard. Speciale dank aan Maykel (privilege zwembad bar) hij heeft ons echt in de watten gelegd. We hebben de catamaran excursie gedaan (aanrader) en een hele dag naar Havana geweest. Wat is Cuba een mooi eiland met ontzettend vriendelijke mensen. We hebben ons er erg veilig gevoeld, zelfs in het drukke Havana. Bedankt voor het leuke cadeau voor ons 25 jarige huwelijk. Volgende keer gaan we langer, moeten nog veel gaan zien van Cuba, 11 dagen zijn te kort.

Gereisd met partner in september 2019

• 2Leon de kok19-09-2019

Heel slecht hotel

We zijn in ocean vista azul geweest, daar zijn we zo ziek geworden van het slechte eten dat we naar een ander hotel moesten. Persooneel hielp je alleen als je spaans sprak en verder werd je niet geholpen. Uitermate terleurstellend hotel. Voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4A.s05-09-2019

Niet boeken

Net terug van dit hotel, maar helaas geen goede ervaring gehad. In eerste instantie ziet het hotel er goed uit, maar zodra je beter kijkt is de hygiëne ver te zoeken. Het aller ergste was voor ons het eten in het buffet restaurant. Zoals al in meer recensies geschreven is het eten koud, smaakloos en lopen er kakkerlakken rond...

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Fam. Willems13-08-2019

Fantastisch!!

Mooi hotel. Grote ruime kamers en een fantastische regendouche. Er zijn drie zwembaden aanwezig. Twee zwembaden waar iedereen naar toe mag en 1 zwembad is speciaal voor privilege. Het hotel ligt aan het strand. Op het strand kun je gratis ligbedjes vragen. Er is altijd wel een schaduwplekje vrij door de parasols, zowel aan het zwembad als op het strand. De animatie organiseert verschillende activiteiten op het strand en aan het zwembad. ‘s Avonds is er ook een show. De cubaanse mensen zijn erg aardig en gastvrij. Ze helpen je graag! Het eten in de warmhoudplaten is prima. Het eten is daar niet zo warm als dat men gewend is, maar er kan ook gekozen worden voor pasta, vis of vlees bij de live cooking stations. Daarnaast zijn er nog 3 a la carte restaurants waar je terecht kan. Het hotel is zeker een aanrader!!

• 2Rob08-08-2019

Super slechte hygiëne

Schandalig diarree overgeven kakkerlakken. Smerige vloer in het eet gedeelte. Eten onder de 30 graden. Ziek geweest als water liep het eruit. Schandalig. Het ziet er mooi uit maar laat je niet misleiden door de plaatjes

• 2Ruben van riet08-08-2019

De hele vakantie buikloop. Karkerlakken op tafels

Zwaar onder de maat. Hygiene is hier een drama. Ziek voor meer dan een week. Voedselvergiftiging. Ga hier niet heen. Super slecht

• 2Sandra05-08-2019

Nooit meer!!! Schandalig

Mooi hotel, maar eten,drinken, hygiene en service erg slecht. Ze moesten zich schamen daar. Erg ziek geweest, ze laten je aan je lot over. Kamers mooi maar alles werkt net niet.

• 4Steph van den Beld - Fuchs04-08-2019

Schandalige hygiene in de eetgelegenheden

Dramatisch eten. 8 dagen ziek en toen overgeplaatst naar een ander hotel. Direct geen klachten meer. Allereerst wil ik vermelden dat wij veel reizen maar dat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Wat schandalig. Garnalen lagen de volgende ochtend gewoon op de vloer in het main restaurant. De vloer zeer vies. Olie droop van de afzuigsystemen net als aangekoekte etens resten. Mensen als je ziek wil worden ga dan hier heen. Meer dan de helft van de mensen was aan de diaree. Iedere keer na het eten hadden we buikloop en kramp. Zelfs gemeld bij de GM maar die deed er niets aan. De warmhoudbakken waren stuk gaf hij aan daardoor is het eten koud. Verder is het hotel prachtig maar ga hier niet heen voor het eten en drinken. Verwacht ook geen service. Soms duurde het wel 30 minuten om een drankje te krijgen. Bij een ander hotel hebben we gezien dat het wel kan. Goed eten en een goede coctail in Patriarca.

Wees gewaarschuwd.

• 6van Zwieten01-08-2019

Leuk om een keer geweest zijn maar niet voor hh.

Wij zijn de afgelopen jaren op vakantie geweest in RIU hotels met 5*. Nu we naar Cuba gingen, wilden we dit ook omdat we houden van een goed hotel met alles erop en eraan. All-inn. Echter zijn de verwachtingen anders wanneer je aankomt in het hotel. Maar Het is Cuba. Dus verwacht er niet teveel van. Wij hadden; 3x geblokkeerde pas voor kamerdeur Niet goed afsluitbare balkondeur Koud/lauw eten (vaak ook niet voorradig, maar dat kan gebeuren) Vaak geen ijskoud water. Wat je wel graag wilt in een warm land. Chagrijnig personeel. Niet altijd een goed aangevuld buffet. Wanneer mensen echt ruzie krijgen bij het zwembad bij een watershow komt er niemand van het personeel kijken wat er aan de hand was en om de ruzie te sussen. (10 minuten later pas). Handdoeken niet altijd op voorraad. Handdoeken hok, bij het zwembad is niet altijd open. Men zegt van wel 09.00-16.00 maar dit is echt niet zo.

• 9peter29-05-2019

fantastische vakantie gehad

Ik heb de meeste reviews hier gelezen en voor zowel het positieve als het negatieve valt wel iets te zeggen, hopelijk kan ik voor twijfelaars wat duidelijkheid bieden. Wij vonden de kamers mooi, er zaten weliswaar wat gebruikerssporen in, maar alles werd netjes gepoetst en we kwamen niets te kort. De mensen achter de bar waren over het algemeen top, ze wilden het je echt naar de zin maken, zeker als je af en toe een eurootje fooi in de pot deed. Ook als je iets aparts wilde (bv. een mojito met donkere rum) was dat geen enkel probleem. Enige tegenvallende was het buffetrestaurant, het eten was er koud en vrij smakeloos. Bij de livecooking stations was het eten warmer, maar stond altijd een rij. Wij zijn na twee dagen de rest van de tijd in de specialiteitenrestaurants geweest, daar was het een heel stuk beter. Internet was eigenlijk wel goed, tegenover de receptie koop je een kaartje voor een euro en mag je 1 uur online.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

3 tips over Hotel Ocean Vista Azul

• Carlo, 06-09-2017

Geld wisselen kan gewoon in het hotel daar zit links in de gang langs de receptive een klein wisselkantoor. De koers is er goed en je weet dat je altijd CUC's krijgt. Wij hebben dit hotel in augustus bezocht en toen was het wisselkantoor tot 20 uur open.

• Carlo, 06-09-2017

Een excursie kun je gemakkelijk in het hotel boeken, de twee belangrijkste excursie aanbieders hebben een desk tegenover de receptie. Je kunt er trouwens gewoon met je Nederlandse (ICS) Creditkaart betalen.

• Carlo, 06-09-2017

Internet kaartjes koop je in het hotel tegenover de receptie en kosten 1,5 cuc (ongeveer 1,5 euro) voor een uur. Je dient verbinding te maken met het draadloze netwerk en dan krijg je een inlog pagina te zien. Deze inlog pagina kun je omzetten naar Engels, wel zo handig toch. Verder kun je overal internetten waar een WIFI symbool staat. Bij de grote ligbedden is ook een WIFI punt (wat maar weinig mensen weten) en daar hadden wij altijd goed internet.

2 vragen over Hotel Ocean Vista Azul

• Cindy, 08-09-2019

Privilege

Weet iemand wat het kost als je bij een geboekte kamer DeLuxe Pool View privilege terplekke bij boekt ?

• Gwendoline , 23-05-2019

Varadero

Is er in de buurt van dit hotel ook een dorpje etc waar je even naartoe kan lopen evt beetje fruit en/of ijsje kan halen en terrasje kan pakken?

Hotel Ocean Vista Azul info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel