Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°19°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ocean Varadero El Partiarca voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Ocean Varadero El Partiarca in het Nederlands

Prima

Carlos Korving
18-11-2018

Wij hebben een prima vakantie hier gehad. Iedereen is vriendelijk. Ligbedden genoeg bij het zwembad en het strand. Mooi strand en een heerlijke zee. Het eten: Ontbijt in het buffet restaurant is prima. Lunchen kan je in het buffet restaurant maar ook bij het strand. ( A la carte) Diner 4 opties: buffet of 1 v/d 3 a la carte. Buffet is niet zo best. A la carte veel beter. Reserveren niet nodig. Hotel ligt "ver" = 13km van Varadero. Taxi is €20 of 20 cuc enkele reis. Wij hadden een paar dagen een auto gehuurd bij het hotel, prima geregeld! Ong €100 per dag. Met de auto oa. naar Havana gereden. Mooie, leuke rit van 2uur! Andere dagen naar het zuiden en oosten gereden. Makkelijk te doen en heel leuk om het echte Cuba te zien. Pinnen is (alleen met je creditcard) mogelijk in Havana en in Varadero!

Gereisd met partner in november 2018

Perfect, als je van koud houd.....

Patricia van Danken
1-2-2016

De eerste indruk van dit resort was er goed alles lag er keurig bij en de kamers waren netjes. Alleen toen we gingen eten in het buffet restaurant was het wel een tegenvaller. Het warme eten was koud en de salade's te warm, verder zag niet alles er even smakelijk uit. Ook s'avonds toen we ons wilden douchen werden we weer onaangenaam verrast, de douche was koud en bleef koud. Toen we naar de receptie toe gingen om verhaal te halen, kregen we een duidelijk andwoord. "dit is een algemeen probleem en het is opgelost binnen 2 uur." Dit was niet het geval. 2 uur werden 2 dagen en langer.... Na 4 dagen hadden we een iets warmre douch. Voor ons dus niet weer!

Gereisd met partner in januari 2016

met klachten moet je hier niet zijn

Hennie
31-1-2016

luxe verzorgde kamers met koude douch koud eten verder niet gemotiveerd personeel na 3 dagen niet douchen en koud eten vertrokken prima geregeld door touroperator naar Hotel Iberostar Azul zeker aan te bevelen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Schitterend mooi resort

Erik de Boer
24-9-2015

Mooi, schoon en niet te groot resort. Alles is te belopen. De mensen die er werken zijn super vriendelijk en proberen je een fantastische vakantie te bezorgen. Strand is erg mooi, wit zand en een mooie zee. Zwembad is niet diep en je kan er lekker relaxen. Het is eten is wat minder in vergelijking met andere 5 sterren resorts, maar nog steeds erg goed te eten. We hebben hier 2 excursies gedaan. We hebben Havana bezocht, erg mooi en oude stad. Alsof je jaren terug de tijd in gaat. Schitterende oude auto's rijden er rond. Daarnaast nog een privé tour gedaan en een schooltje bezocht. Zeker een aanrader dit resort en ook Cuba. Je kan gerust buiten het resort zelf wat ondernemen.

Gereisd met partner in september 2014

Erg goed!

Sander
30-9-2013

Na een aantal slechte/verouderde hotels te hebben gehad tijdens onze rondreis was dit een geweldige verrassing! Luxe kan dus weldegelijk in Cuba! Wij zaten in het Privilege gedeelte en hadden daardoor mooie kamer en extra faciliteiten en verzorging. Al met al een prima plek en verzorgd resort!

Gereisd met partner in januari 2013

Een mooi Hotel met nog wat werk aan. Onderhouden tuin met soms wat plastiek bekers her en der. Vooral aan het strand gaf dat soms een slechte indruk. Mooi strand met animatie die zeker hun best doen, zonder de mensen lastig te vallen. Wil je wat rustig liggen kan je dat zeker doen. Het personeel is zeer vriendelijk en aanspreekbaar in het Engels zonder gebarentaal. De prijs (last minut) viel mee. Ik zou er niet willen zitten in het hoogseizoen en de volle pot te betalen. Er zijn 3 a la Carte restaurants. ze hoeven niet geboekt te worden maar werken op een "first come first serve principe". Kamers zijn mooi en goed onderhouden. Flat screen satellite TV met USB aansluitingen. Ligbad en aparte douche. snelle Wifi; 1 uur gratis voor heel de periode, daarna 5 eur/uur. Avond animatie is zeker de moeite. Lekker gegeten iets meer kruiden mag wel. Ik heb zeker geen spijt dat ik daar was. Doch ik ga er niet meer naar toe. Verbinding met de luchthaven +- 40 min. Verschil in touroperators.

Gereisd met partner in september 2013

Prachtig hotel!

myr
17-8-2013

wij zijn hier in juni 2013 geweest en zijn erg enthousiast over dit hotel. ondanks dat het nieuw is, is alles goed geregeld. kamers erg netjes en schoon(elke dag), restaurants voor ieder wat wils, zeer vriendelijk personeel. bij het zwembad en strand hoef je je handdoek niet om 7h al neer te leggen. activiteiten werden er volop georganiseerd maar bij geen behoefte werd je lekker met rust gelaten en had je hier geen last van.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Absoluut geen aanrader, geen 5* waard

Anne-Marie
16-3-2013

Mooi complex, kamer mooi maar de badkamer slecht afgewerkt, zag er al vies uit. Schoonmaak goed behalve toiletten aan het strand mogen vaker worden schoongemaakt!! Het strand is mooi maar op sommige plaatsen was het zand weggeslagen en kwamen rotsen tevoorschijn. Wel ontzettend druk en ook hier op tijd handdoek leggen. Personeel wel vriendelijk. Voor a la carte rest, moet je in de rij staan en hopen op een plaats, zo niet dan een tijd bepalen en opnieuw terugkomen. Wij hebben gebruik gemaakt van buffetrest., dit was prima en het eten goed. Bij alle bars moest je lang wachten voor een drankje, hotel was volledig volgeboekt, voornamelijk Canadezen en die zijn luidruchtig aanwezig, In de lobbybar was het 's avonds druk en was het moeilijk een plaats te vinden waar het rustig was en vrij van wind. Het hotel vertoont al veel mankementen.Dit was voor ons 3e keer in Cuba maar dit hotel is absoluut geen 5* waard en voor ons komt er geen 2de keer in dit hotel, absoluut een grote tegenvaller.

Gereisd met partner in februari 2013

Mooi opgezet hotelcomplex

brac
9-2-2013

Niet te groot, leuk opgezet complex aan een prachtig lang wit zandstrand. De service (vriendelijk personeel) is goed, behalve in het 24 uurs Snackrestaurant bij het zwembad en het Gourmetrestaurant. Daar zijn ze erg traag. Het eten is prima. Wel eens koud in de zelfbedieningsbakken, maar veel variatie. Bij het strand is het aanbod beperkt, maar de sfeer en service optimaal. De overige 2 restaurantjes zijn goed. De kamer vonden wij niet bijzonder. De deur sloot niet, waardoor de beestjes en de wind de kamer in kwamen. Schoonmaak minimaal. De hoofdbar/lobby is open, waardoor je er niet plezierig kunt zitten bij veel wind en die waaide 's avonds vaak. De pianobar is gezellig, leuke muziek, maar te klein. Mooie dansshows. Keiharde strandstoelen zonder matrasjes en handdoekje leggen ook hier. Hotel is slechts enkele maanden oud, maar vertoont nu al veel gebreken, vnl. veroorzaakt door de vele soms 'ruwe' Canadezen, die hier voor omgerekend 500 euro een week verblijven.

Volgende keer weer

tonny60
21-1-2013

Dit hotel wil ik iedereen aanbevelen Alles klopt Vriendelijkheid ten top Kamers erg mooi Ligging kan niet beter Mooi strand .

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Varadero El Partiarca in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Varadero El Partiarca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.