Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°18°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Playa De Oro voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Mercure Playa De Oro in het Nederlands

Geen fooi = geen service !! Dit vond ik wel spijtig

Fam. Van Casteren
17-6-2007

Geen fooi = geen service !! Dit vond ik wel spijtig. Het was een goed hotel niet overdreven luxe maar men deed weinig moeite! Véél uitstappen gedaan, waren duur maar wel de moeite. Als je dit niet doet zie je niets van Cuba en verveel je je in dit hotel.

Gereisd anders in Sun Jun 17 2007 22:22:50 GMT+0000 (UTC)

Het is een mooi hotel gesitueerd rond het zwembad. Het eten is zeer goed, genoeg keuze en elke dag een ander thema. Wij hebben voor het eerst geen diarree gehad van hoteleten. Personeel is vriendelijk. Enige nadeel is dat van veel kamers de deuren klemmen waardoor deze alleen met een harde knal dicht kunnen gaan en de openbare toiletten kunnen niet afgesloten worden, maar je kamer is altijd dichtbij. Wij bevelen dit hotel zeker aan.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2006

hotel lijkt iets veroudert en minder goed onderhouden dan ik al gezien heb ergens anders ter wereld . internationale dranken zijn bij mij iets meer dan een fles gin, wisky, martini en ricard en cocktails drink ik graag uit glazen en niet uit plastiek of zelf cartonnen bekertjes (na 10u savonds),de service ging goed zolang je maar fooien toestak ook was er soms geen bier op vat en geen limonade aan het zwembad ook werden de tafels niet snel genoeg afgeruimt zodat de mussen en glansmerels het resterende voedsel van de borden kwamen stelen . de keuken in het restaurant was uitstekend alsook deze van het a la carte restaurant . de exursie in cuba zijn zeer prijzig vb jeepsafari 85 euro catamaran 85 en bijna niets gezien een excursie om aantebevelen is een 2daagse naar trinidad 125 euro .animatie was zeer zwak en zeker savonds bij slecht weer .

Gereisd anders in Thu Aug 03 2006 17:13:06 GMT+0000 (UTC)

Fijne vakantie

Janine & Benny
24-7-2006

Fijne vakantie. Kamer verzorgd. In de club kan onderhoud beter: Cuban-style. Groene omgeving met voldoende bedjes en parasols. Eten was goed, ofschoon soms niet 100% warm. Ga uit Varadero om het echte Cuba te leren kennen. Uitstappen zijn nogal duur doordat enkel de 2 off. bedrijven deze aanbieden. Alternatief: durf een wagen te huren en geloof niet alle bla-bla verhalen. Cubanen rijden voorzichtig, wegen zijn goed onderhouden en niet druk. Wegwijzers durven wel ontbreken. Oplossing: neem een lifter mee (ze staan overal en verwachten dat ook) ! Zelf via Cardenas naar Santa-Clara (Che) gereden, terugkeer via Varkensbaai (prachtig). Andere aanraders qua uitstappen : 1. Havanna 2. catamarantocht: snorkelen en nadien zwemmen met de dolfijnen (voorzichtig-te druk voor die beestjes) 3. helicoptertocht naar Topez de Collantes (natuurwandeling met nodige Rambo-pit) en het koloniale Trinidad.

Gereisd anders in Mon Jul 24 2006 08:21:07 GMT+0000 (UTC)

Nog maar eens geweest en kan er maar niet genoeg van krijgen SCHITTEREND hotel in mijn ogen wil zo snel mogelijk terug dit zal hopelijk in oktober zijn

Gereisd anders in juli 2006

Echt een mooi hotel

Ilse
30-6-2006

Echt een mooi hotel. Groot zwembad, lekker eten en een prachtig strand binnen handbereik. Varadero heeft alleen niets van het échte Cuba. Ofwel een rondreis (met huurauto zoals wij gedaan hebben) of een aantal excursies (die je in het hotel kunt boeken maar die toch wel aardig aan de prijs zijn) laten pas het ware cuba zien. Tip: neem voldoende muggen-melk mee.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij zijn drie weken (per

Els en Cor Jaspers
21-6-2006

Wij zijn drie weken (per. 23/5 t/m 13/6) in dit hotel geweest. Goed hotel qua verzorging, eten en drinken. Vriendelijk personeel. Prima animatie. Nette kamer. Minpunt zijn de openbare toiletten. Bij het strand ontbreken ze en overigens zijn er veel te weinig, die bovendien slecht worden onderhouden. (Deursloten van het begin tot het einde kapot; hygiene kan stuk beter) Al met al toch wel een aanrader en voor herhaling vatbaar. Graag bereid tot geven van info.

Gereisd anders in Wed Jun 21 2006 15:18:45 GMT+0000 (UTC)

Ben nu voor de 2e keer terug geweest (van 2 t/m 17 mei 2006). Het was echt een supergeweldige vakantie. De service en het eten waren beide nog beter dan de vorige x. De helicoptertocht naar Trinidad is zeker een aanrader! Het is duur, maar elke cent dubbel en dwars waard. Ook de uitstap naar Cardenas (rit met stoomtrein en bezoek aan suikerrietplantage) is echt de moeite waard. Als er nog iemand is die wat foto's voor het personeel mee wil nemen zou dat helemaal geweldig zijn! Degenen die vragen hebben over het hotel of over het land kunnen mij altijd mailen.

Gereisd anders in mei 2006

Een heerlijk hotel! Ik ben in 2005 2x op Cuba geweest. Eerst orkaan Katrina en toen Rita. Na 20 uur vertraging op schiphol werd ons van alles beloofd door Holland Int. Ze wilden uit coulantie EU25 vergoeden voor de gemiste dag..! Een kleine troost was het hotel Coralia Club i.p.v een ander door ons geboekt hotel waar de gasten geëvacueerd waren op het moment dat wij arriveerden. Dit hotel is echt top! Het ontbijt de lunch en diner zeker voor Cubaanse begrippen is geweldig! Zelfs warme pistoletjes waren aanwezig. Bediening erg vriendelijk. Een nadeel was dat je erg vroeg op moest staan wilde je een strandbedje bemachtigen en als je niet uitkeek was je badlaken nog gepikt ook. De trip met de legerheli naar Trinidad (Topes Collantes) was waanzinnig! Ook Havana is een must!Wie wil er foto's meenemen voor personeel van Arenas Blancas? Ligt 8 km voor Coralia Club Playa de Oro.

Gereisd anders in mei 2006

net terug uit cuba

charlene
31-3-2006

net terug uit cuba .zeer goed hotel een echte aanrader . hebben er heel erg genoten personeel in het algemeen heel vriendelijk(je hebt wel altijd uitzonderingen). kamer heel goed verzorgd en eten ook perfect .elke avond was de tafel anders gedekt . voor mensen die nog willen gaan niet twijfelen neem gewoon dit hotel. prijs kwalitiet top.

Gereisd anders in Fri Mar 31 2006 17:05:27 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Playa De Oro in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Playa De Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.