Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°24°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Playa De Oro voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Mercure Playa De Oro in het Nederlands

Ideaal als huwelijksreis

Natalie
30-1-2008

Ideaal als huwelijksreis. Je mag wel niet teveel snelheid verwachten qua reparaties maar algemeen was alles in orde. Zeer vriendelijke bediening in restaurant, zeker na een fooike. Maar ook zonder is alles te verkrijgen. Mooi hotel, verzorgde kamers. Zwembad in orde alsook de vele animaties. Dans, spelletjes op het strand, Aerobic, aquagym... Een negatief, er was een fitneszaal vermeld in de reisbrochure maar die was "Broke down" 's avond was er altijd een salsadans in de bar, toneel/zang by night buiten in de tuin en in de dicotheek van het hotel kon je ook dagelijks terecht.

Gereisd Met partner in juni 2006

Ben vanmiddag uit Cuba terug gekomen

Miranda
4-1-2008

Ben vanmiddag uit Cuba terug gekomen. Pers. in de restaurants was erg aardig. Eten was matig,niet zo heel veel keuze; beetje fantasieloos klaargemaakt. Bemachtigen van ligstoel op strand is drama; veel te weinig bedjes, meeste kapot. Groot minpunt is ontbreken van wc bij het strand. Zwembad is okay. Als je door de gang naar je kamer loopt krijg je eerst een shock (zeker als je na de reis moe bent ;-)):slecht onderhouden. De kamers zijn van binnen dan gelukkig beter dan dat de gang doet vermoeden! Neem vooral insektenspray mee en middelen voor ná het steken (zoals tabletjes tegen de jeuk!!! daar wordt je gek van!). Moskitos komen uit lagune achter het hotel. Vraag bij de receptie of ze je kamer gassen (hoorden we pas een dag voor vertrek :-x). Al was niet alles perfekt, wij hebben er iig vreselijk veel lol gehad. De sfeer in het hotel is gezellig en dat maakt een hoop goed :-) .

Gereisd Anders in Fri Jan 04 2008 00:46:08 GMT+0000 (UTC)
2007

Ik weet niet zeker of de familie Velders wel in Playa de 6

Gerard Klinge
25-11-2007

Ik weet niet zeker of de familie Velders wel in Playa de Oro is geweest. Op het moment dat zij hun verhaald doen kwamen wij net weer van 6 dagen Playa de Oro en eerlijk is eerlijk, als wij weer naar Cuba gaan, gaan we weer naar Playa de Oro. Wij hadden te maken met schone kamers, fatsoenlijk eten en uitzonderlijk vriendelijk personeel. Zelfs toen we bij de receptie om biljartattributen vroegen op het moment dat zij dat niet hoefden te doen (overdag buiten, bij waar ze ook de handdoeken e.d. afgaven en 's avonds bij de receptie) Ober Rafael en barkeepers Frank en Osmil blijven in ons geheugen gegrifd staan als uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam. Het geheim zit hem gewoon in het fatsoenlijk behandelen van het personeel en af en toe een kleine fooi geven. Zoals gezegd... als we weer naar Varadero gaan, gaan we zeker terug naar Playa de Oro.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Wij zijn met zijn 5en 4 dagen in dit hotel verbleven over

Fam Velders
21-10-2007

Wij zijn met zijn 5en 4 dagen in dit hotel verbleven alvorens over te gaan op hotel Blau Varadero.

Dit hotel is ons niet bevallen. Erg oud, veel apparatuur is stuk. Tevens hangen er leuke lampen in de badkamer met open electriciteitsbedrading. Ook niet veilig. Meubilair was echt totaal verrot. Zelfs de vernislaag op de meubels heeft het op een of andere manier moeten ontgelden.

Eten was net aan, ontbijt was goed maar de lunch en het avondeten niet. Veelal koud, verlepte groenten en obers die wel vriendelijk zijn maar telkens sigaren willen verkopen.

Personeel wisselend vriendelijk. Tuinmannen/obers en kamermeisjes wel. Maar verwacht geen leuke binnenkomer bij de receptie

De classificatie van 4 sterren is ernstig overdrevebn. Dit komt niet verder dan s2 sterren naar Europese maatstaven. Voor een echt 4-sterren hotel kun je naar Blau Varadero gaan. Is wel ongeveer 17 euro per nacht duurder, maar wat je er voor terug krijgt is 10 maal zoveel service, comfort en vriendelijkheid

Gereisd Familie in oktober 2007

Wij zijn hier de 3e week van september voor 7 dagen geweest

Francois en Natasja
10-10-2007

Wij zijn hier de 3e week van september voor 7 dagen geweest. Helaas was dat veel te kort. Het hotel is ons erg goed bevallen, en dan te bedenken dat we geen hotelgangers zijn na tal van slechte ervaringen. Zeker prijs/kwaliteit was erg goed. Zelf hebben wij geen georganiseerde excursies van Frank gemaakt. Wij vonden hem te opdringerig en te duur voor wat ons geboden werd. Wat wij vooral jammer vonden was, dat hij iedereen afrade een auto te huren en vertelde de vreselijkste verhalen. Maar goed, wij kunnen iedereen aanraden om toch eens met een auto erop uit te trekken. Neem wel een kaart en kompas mee, die maken het leven wel makelijker. Verder was het eten in het hotel erg goed. Oke, er is altijd wel iets wat je niet lust. Er is zoveel dat je soms moeite hebt met kiezen. Een fooi geven aan de bediening en het kamermeisje is geen overbodige luxe, je hebt er zoveel meer plezier van. Alles wordt keurig onderhouden alleen de openbare toiletten zijn niet je van het.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer fijn en net complex

Niels en Gaby
27-9-2007

Zeer fijn en net complex. Alles is er prima in orde een echte aanrader. Trips boeken bij Frank Zonderland vanonze touroperator vooral de twee daagse trip naar Habana en Jeep safari. En vergeet niet de ober en het kamermeisje fooi te geven, want daar heb je heel veel plezier van en hun trouwes ook. Cuba is zeker de moeite waard.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Net terug van 7 dagen Varadero

D.Wouters
22-9-2007

Net terug van 7 dagen Varadero. Het hotel is gewoon super. De mensen doen vreselijk hun best om het na je zin te maken. Een fooitje op zijn tijd doet wonderen,vooral in de eetzaal en voor het kamermeisje!Erg leuk wat je er allemaal voor terug krijgt! Eten is gewoon super! Elke dag is wat anders en voor ieder wat wils! Elke avond doen ze erg hun best om het de mensen na hun zin te maken. De disco;La bomba is niet echt geweldig,maar ach. Varadero zelf is leuk en een geweldige zee,maar je moet er zeker op uit,anders verveel je je! Onze touroperator biedt erg leuke tours aan!!Zeker doen!! En als het je allemaal wat te langzaam gaat,denk dan dat als wij aan het werk zijn met 35 graden precies hetzelfde tempo aannemen. Oja september is regenseizoen,maar je ondervind hier weinig last van aangezien de regen bijna altijd savonds valt,we hebben in die week tijd erg veel zon gezien!

Gereisd Met partner in september 2007

Voor ons de eerste keer all incl

Peter & Margriet
21-8-2007

Voor ons de eerste keer all incl. Is prima bevallen. Het is een prachtig hotel zeker als je naar de prijs/kwaliteit kijkt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad en strand op luttele meters afstand. Veel vertier in en om hotel voor jong en oud. Eten was prima en meer dan voldoende. Vanuit het hotel excursies gemaakt. De jeepsafari was een van de mooiste. Ook Havana is natuurlijk heel leuk. Denk er aan dat er dinsdags geen markt is en dus minder leuk. Meerdere keren naar Varadero geweest met de dubbeldekker. Daar zijn kleine leuke marktjes. Kortom: Cuba en Varadero was perfect.

Gereisd Met partner in juni 2007

Geheel onverwachts zijn we terecht gekomen op Cuba we dit

Zuurbier
14-7-2007

Geheel onverwachts zijn we terecht gekomen op Cuba we hebben dit geboekt als een last-minute, zeker een prima hotel. ook voor kinderen omdat de zee in deze periode kalm is en de eerste 15 mtr ondiep is (knie hoogte) eten prima. alles op Cuba draait om geld...(fooi) ff op de foto met een Cubaan(se) 1 CUC, even luisteren naar een muzikant 1CUC... Als je echt iets wil doen voor de armen (dus niet in varadero) neem dan praktische dingen voor ze mee zoals petjes, pennen, T-shirt's etc. en let wel het hoeft niet nieuw te zijn. Wat je echt niet moet missen is de sigarenfabriek in Havana...zeer indrukwekkend. Tot slot erg leuke vakantie gehad echter de terug vlucht is minder omdat je eerst naar Cancun gaat 2uur moet wachten en dan krap 10 uur vliegen naar Amsterdam...20 min. Taxieen en een uur wachten op je koffer... Maar ach wat zal het, want als je ziet wat die mensen daar hebben neem je hier alles voor lief...wij leven nl als god in Frankrijk.

Gereisd Met partner in juli 2006

was hier voor de vijfde keer in mei en zesde keer in juni

de vroe bart
4-7-2007

was hier voor de vijfde keer in mei en zesde keer in juni voor mij blijft dit hotel echt een fantastisch hotel met goede service sommigen klagen over het minste maar je moet ook kijken naar wat je betaald ,dit hotel is goedkoop en voor dat geld is de service goed genoeg

Gereisd Alleenreizend in juni 2007

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Playa De Oro in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Playa De Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.