Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°21°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Playa De Oro voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Mercure Playa De Oro in het Nederlands

gewoon een goed hotel en gezellig

Thea
17-5-2009

wij waren daar in augustus 2008. en vonden het een goed hotel, leuk personeel,maar als je jezelf niet kan aanpassen moet je gewoon lekker thuisblijven. wij hebben een staartje van orkaan gustav gehad. met veel wind en regen, maar we waren wel veilig daar was heel goed voor gezorgd.en wij gaan absoluut weer terug.

Gereisd Met partner in Sun May 17 2009 15:45:37 GMT+0000 (UTC)

cuba leuk, wel ander hotel zeker 4 *

Anne joris ad hannie
12-5-2009

We zijn met gezin 7 dagen geweest,we hebben ons goed vermaakt,animatie prima, op alle tijden van de dag, genoeg strandbedden,kamers mogen wat schoner, drinken uit plastic bekers is afgang,ontbijt en lunch prima, avondeten veel koud,verder neem vanalles mee wat je nodig hebt want er niks te koop in de omgeving,Excursies zijn prijzig maar wel uitstekend verzorgd,pinnen kan niet neem contant mee,

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009

Luidruchtig maar niet bar slecht

Rob van der Boor
22-1-2009

Na een week rondreis een week in dit hotel verbleven. Kamer was ruim, net en compleet. Zwakke douche en een lage maximum tempratuur. Eten en drinken is matig. Bijna elke dag hetzelfde en niet echt lekker. Ontbijt en lunch zijn wel goed. De laatste dagen heb ik bij het diner brood gegeten.

Verder waren er een overdaad aan luidruchtige jongeren. Maar dat is misschien niet aan het hotel te wijten.

Ik ga er niet naar terug en zou het ook niet aanraden. Het is wel relatief goedkoop.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 22 2009 21:02:51 GMT+0000 (UTC)

2008

Prima

29-12-2008

Het hotel is prima. Degelijke kamers, die elke dag worden schoon gemaakt. Geen last van insecten op de kamer. 's Avonds buiten wel, vaak gestoken. Het blijft een tropisch land, dus ga goed voorbereid op reis. Neem deet anti insectenlotion en prikweg mee. Het personeel is vriendelijk. Het geven van fooi wordt zeer gewaardeerd door het personeel en maakt het verblijf nog aangenamer. Daarnaast stelt het je in de gelegenheid via het personeel meer over het land en de situatie te weten te komen. Het buffet is prima. Ondanks de Amerikaanse en Westerse embargo's voldoende keuze. Enkele frisdranken worden aangelengd met leidingwater hetgeen bij de gemiddelde Nl'er maag/darmklachten te weeg brengt. Neem preventief imodiumtabletten oid mee.
Culturele uitjes zoals de tweedaagse tour door Havana en het optreden van de Bueno Vista Social Club zijn zeker aan te raden. Maar ook wat actievere uitjes zoals de helicoptervlucht/jungletour en een priveboottripje zijn het waard. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Never nooit meer!!!

Mariëlle en Aalt
18-12-2008

nadat wij de orkaan IKE hadden overleefd konden we naar dit hotel. We hoopten op eindelijk een leuke vakantie maar helaas heeft het hotel niet geholpen. Bij aankomst: lift defect(gehele vakantie is er ook geen monteur geweest). Kamer was redelijk voor cubaanse begrippen denk ik wel oke! Maar het eten was echt verschrikkelijk: vb. broodje hamburger wordt op de volgende manier klaar gemaakt: bevroren hamburger wordt tussen het bolletje gedaan en dan samen in het tostie apparaat resultaat: een warm bolletje met een grijs lauw stukje vlees. Ook het eten in het restaurant was vaak gewoon koud en we mochten eerst de vliegen er af slaan en dan konden wij toehappen. Wij zijn de hele week ziek geweest;diaree buikpijn. de bar in de lobby is ook erg vies als je over de bar kijkt denk je hmmm wil ik nog wel een drankje? Echt als je twijfeld over dit hotel betaal dan liever een paar tientjes meer en ga naar hotel blau of solymar ten opzichte van dit hotel zijn dat super hotels!

Gereisd Met partner in september 2008

Onder de maat

Karin&Aadam
10-12-2008

Wij zijn net terug van 16 dagen in dit hotel; onze kamer is in die 2 weken nooit schoon geweest, ook niet na enkele fooien voor kamermeisje. Ligstoelen reserveren bij strand of zwembad hoeft echt niet er is altijd genoeg plaats zelfs bij een vol hotel. Eten is er genoeg maar niet lekker klaargemaakt iets meer fantasie en het zou geweldig zijn want alle ingredienten zijn er. Het lunch restaurant aan het strand heeft iedere dag hetzelfde barbeque eten (moet je van houden),weinig keus.Bediening in het grote restaurant alleen goed na fooi of wanneer je interesse hebt in de sigaren die het personeel daar "zwart" verkoopt. Ontbijt was beter. A la carte was ook wel goed.Openingstijden van bar en restaurants met een korreltje zout nemen.Veel mensen uit voormalige oostblok landen. Service van public relations en receptie slecht, info over hotel op het tv kanaal van het hotel te vinden.Alles ligt wel centraal en is snel bereikbaar. Alles bij elkaar is dit hotel geen 3,5 ster waard.

Gereisd Met partner in november 2008

Dit is iets anders

Bas
7-9-2008

Hier moet je een keer geweest zijn groot hotel veel verschillende mensen ontzettend mooi strand de stoelen van het strand en/of het zwembad is eigenlijk het enige minpunt wat ik vind dat is om ze geen kussens hebben en dus vrij hard zijn maar bijna geen een hotel in varadero heeft dat en een klein min puntje is het eten dat het wekelijks hetzelfde is en er soms net te weinig keuze is maar voor de rest heeft het zijn caribische zweer 100% aardige mensen alles is goed geregeld je kamer wordt elke dag schoon gemaakt en je kan uit eten in een a la cart restaurant in je eigen hotel ik vind het jammer dat ik nu weer thuis ben maar ben wel blij vanwegen er een orkaan aan zit te komen IKE

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Tegenvaller

ronald
27-7-2008

Beste mensen,

Over dit hotel kan ik u het volgende berichten; Toch maar nog een keer all-inclusive geprobeerd maar was nu wel echt de laatste keer! Eten was redelijk en bediening na fooitje ook wel vriendelijk.Kamers zijn netjes en schoon maar rest van het gebouw heeft hier en daar wat gebreken. Deze vakantie pech gehad omdat op onze gang en naast ons Canadese jeugd was gelegerd en natuurlijk u raad het al in combinatie met de (all inclusive service) ZUIPEN MAAR. Veel overlast gehad door kabaal op gang en in gebouw incl vernielingen.Strand is daarintegen wel weer heel mooi maar je moet wel vroeg op om een parasol en bedje te reserveren.Entertainment in hotel was prima ook voor de kinderen.Zelf 3 dagen in Havanna verbleven maar dat was Fantastisch,dit moet je gewoon een keer gezien hebben al die mooie autos en gebouwen(overigens super veilig in Havanna centrum) O ja voor ik het vergeet zet je koffers nooit in de kofferlobby voor vertrek want dan is er wel eens wat ontvreemd!!!

Gereisd Met partner in juli 2008

Goede prijs kwaliteit verhouding! gezellige sfeer altijd a

Joke Mes
19-6-2008

Goede prijs kwaliteit verhouding! gezellige sfeer altijd iets te doen animatieteam is erg goed. Zeer vriendelijk personeel vooral in de restaurants doet een klein fooitje wonderen dit wordt zeer op prijs gesteld. Eten is goed niet al te luxe maar door de afwisseling met de a la carte restaurant goed te doen voor 2 weken.Geld wisselen niet bij receptie maar bij ingang van hotel zit een wisselkantoor, klachten doorgeven niet bij receptie maar bij de pr medewerker in de lobby. Echt een top vakantie gehad ook de excursie naar havanna en de 2 daagse tour naar trinidad en catamaran tocht zijn super.Hopen hier zeker terug te komen.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker geen 4-sterren hotel

Marie
11-4-2008

Zeker geen 4-sterren hotel. Eten is smakeloos en buffeten onverzorgd. Kamer was netjes. Een echter aanrader is de 2-daagse uitstap naar Trinidad (Topez de Collantes).

Gereisd Met partner in Fri Apr 11 2008 23:33:21 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Playa De Oro in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Playa De Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.