leuk hotel met veel mogelijkheden

Review geschreven door boonsdaisy

leuk hotel met veel mogelijkheden

boonsdaisy
10-12-2010

Wij hebben 1 week in dit hotel verbleven. Hotel was toe aan renovatie maar dit is volop aan het gebeuren en gaat snel vooruit. De bediening aan de receptie is traag maar in de bar en het restaurant helpen ze je snel vooruit. Fooi geven helpt natuurlijk ook. Strand is zeer oké. Animatie overdag is volop aanwezig en 's avonds geven ze mooie shows. Je kan er ook de cubaanse dansen volop leren op het strand. 's middags kan je praktisch eten op het strand = barbeque met je voeten in het zand. Men probeert om bij het eten iets te serveren wat iedereen wat lust. Afwisseling is er zeker genoeg. Er is ook een wisselkantoor waar je geld kan wisselen zonder veel verlies te doen. Het hotel ligt een beetje ver van alles vandaan maar er is vervoer genoeg om naar het centrum te geraken: taxi, beachbus, cocotaxi en is betaalbaar. Kortom wij hebben er een superleuke vakantie gehad. Tip: als je uitstappen wil doen moet je zeker eens naar Havana gaan.

Gereisd met partner in oktober 2010