Hotel Mercure Playa De Oro ****

Review geschreven door tamara

Waar voor ons geld

tamara
25-11-2013

Hotel Coralia heet tegenwoordig Mercure playa d'oro. Wij hebben hier 9 dagen vakantie gevierd voor 630 euro pp. Verwachtingen waren dus niet al te hoog. In eerste instantie werden we in een oude afgeleefde kamer neergezet. Na nog een andere kamer gezien te hebben die er niet beter aan toe was toch de volgende dag overgeplaatst naar het gerenoveerde gedeelte. Kamer voldeed daar wel. Maar je ziet aan alles dat er een tekort is aan materialen om goed te renoveren. Cuba is een arm land dus hotel is niet te staven aan onze Europese normen. Personeel erg vriendelijk, ook zonder fooi. Eten voldoende, de a la carte restaurants zijn geen aanvulling serveren hetzelfde als het buffet. Lunch s'middags aan het strand erg lekker, vaak bbq. Iedere avond swingende live-muziek in de lobby. Vanuit het hotel kom je makkelijk naar het centrum van Varadero met de bus. In de directe omgeving van het hotel is weinig.

Gereisd met partner in februari 2013