Hotel Mercure Playa De Oro

Hotel Mercure Playa De Oro

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Playa De Oro voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Mercure Playa De Oro in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Waar voor ons geld

tamara
25-11-2013

Hotel Coralia heet tegenwoordig Mercure playa d'oro. Wij hebben hier 9 dagen vakantie gevierd voor 630 euro pp. Verwachtingen waren dus niet al te hoog. In eerste instantie werden we in een oude afgeleefde kamer neergezet. Na nog een andere kamer gezien te hebben die er niet beter aan toe was toch de volgende dag overgeplaatst naar het gerenoveerde gedeelte. Kamer voldeed daar wel. Maar je ziet aan alles dat er een tekort is aan materialen om goed te renoveren. Cuba is een arm land dus hotel is niet te staven aan onze Europese normen. Personeel erg vriendelijk, ook zonder fooi. Eten voldoende, de a la carte restaurants zijn geen aanvulling serveren hetzelfde als het buffet. Lunch s'middags aan het strand erg lekker, vaak bbq. Iedere avond swingende live-muziek in de lobby. Vanuit het hotel kom je makkelijk naar het centrum van Varadero met de bus. In de directe omgeving van het hotel is weinig.

Ga ik telkens weer terug

Isabel D.
30-10-2013

Animatie is er super, met elke dag live muziek. Ik heb reeds meerdere hotels in Varadero geprobeerd, het is inderdaad niet het allermooiste, noch allerbeste qua restaurants, maar ik voel me er het beste thuis. Het hotel wordt gerenoveerd in 'cubaans tempo' . Melia Las Antillas is bvb veel mooier qua omgeving, en het eten is er super, maar er is heel weinig animatie. Wij gaan er nu wel om te dansen, dus dit is voor ons de meest doorwegende factor.

Het ligt ook wel dicht bij het centrum, wij gaan via het strand te voet of met een taxi, heel betaalbaar. Of huur gewoon een scooter, kan je ook het prachtige Cardenas es gaan bezoeken.

Basic maar goed

evy
6-9-2013

Deftig, aanvaarbaar, proper

niet aan te bevelen!

Dirk
    29-6-2011

Wij hebben er samen met vrienden 3 nachten verbleven na een fantastische rondreis van 12 dagen door Cuba georganiseerd door TO.Wat wij als rustgevend verblijf verwachtten bleek snel een anti climax te worden. Kamer rook muf en hebben we na 1 nacht veranderd in een andere die beter was.Badkamer was oud maar te doen. Eten ronduit slecht, onverzorgd en bediening laat te wensen over.Restaurant (ik zeg liever refter) is vuil evenals het tafellinnen.Poolbar en snacks aan de poolbar ook vuil.Eetgelegenheid aan zee 's middags idem.BBQ is vuil.Zelfs de lobby bar vergastte ons de laatste dag op de melding : "Beer finished". Enkel de ligging direct aan zee met mooi strand en lekker warm zeewater is een verademing. Blij dat deze 3 dagen voorbij waren en dat we terug naar België konden. Zorg dat je als je een rondreis maakt een vrije keuze kan maken in welk hotel je de laatste dagen verblijft(wat bij TO niet het geval was).

eerste en laatste keer

susy
    14-4-2011

kamers waren goed zonder meer werden elke dag proper gemaakt maar toonden zeker tekenen van slijtage.

Het eten was ronduit slecht behalve in het restaurant aan zee. dit was 's avonds à la carte en dus op voorhand te boeken.

de mensen aan de receptie werken volgens mij niet graag en als je iets vraagt sturen ze je voor alles door.

24h/24h hapjes is niet waar. als je 's morgens eten wil voor je op uitstap gaat en het restaurant is nog niet open dan heb je pech. je moet dat dan op voorhand gereserveerd hebben maar er is geen kat die je zeg hoe of wat je moet doen.

prachtige uitvalbasis op van alles te ondernemen in Varadero, aangenaam om te verblijven, genieten aan het strand van een drankje, lunch BBQ met elke dag verse andere vis, gewoon genieten, of beter echt genieten!

jawel zeker nog eens, of meerdere keren als het kan

Prima plek

Irene
    11-3-2011

We zjn de eerste dagen van onze rondreis in Allegro hotel geweest. die had mooiere kamers maar hier was de sfeer veel beter (onder personeel, meer livemuziek) en het eten lekkerder. Hete douche sinds lange tijd.

leuk hotel met veel mogelijkheden

boonsdaisy
    10-12-2010

Wij hebben 1 week in dit hotel verbleven. Hotel was toe aan renovatie maar dit is volop aan het gebeuren en gaat snel vooruit. De bediening aan de receptie is traag maar in de bar en het restaurant helpen ze je snel vooruit. Fooi geven helpt natuurlijk ook. Strand is zeer oké. Animatie overdag is volop aanwezig en 's avonds geven ze mooie shows. Je kan er ook de cubaanse dansen volop leren op het strand. 's middags kan je praktisch eten op het strand = barbeque met je voeten in het zand. Men probeert om bij het eten iets te serveren wat iedereen wat lust. Afwisseling is er zeker genoeg. Er is ook een wisselkantoor waar je geld kan wisselen zonder veel verlies te doen. Het hotel ligt een beetje ver van alles vandaan maar er is vervoer genoeg om naar het centrum te geraken: taxi, beachbus, cocotaxi en is betaalbaar. Kortom wij hebben er een superleuke vakantie gehad. Tip: als je uitstappen wil doen moet je zeker eens naar Havana gaan.

Geen klasse hotel maar wel een degelijk hotel

Carine en Michel
    15-11-2010

Geen super hotel maar wel degelijk hotel met een vrij goede ligging, proper, bediening was ok, met een fooi erbij nog beter. De excursies die wij gedaan hebben waren super vooral de crucera del sol was geweldig. De 2 daagse trip naar habana en pinar del rio is zeer mooi maar wel veel bus. Voor de rest een geslaagde vakantie. Naar Cuba komen wij zeker nog eens terug.

1 keer is voldoende

mare
    27-9-2010

Vriendelijkheid is er enkel als je veel tips geeft, uitstappen zeer duur. ( havana was wel zijn geld waard de rest niet). kamers zijn verouderd, dringend aan verniewing toe. eten is goed maar altijd hetzelfde. klantvriendelijkheid aande receptie is ver te zoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Playa De Oro in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Playa De Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Playa De Oro scoort een 8.02 uit 10 op basis van 83 reviews.