Hotel Mercure Cuatro Palmas Varadero

6.8Voldoende

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Cuatro Palmas Varadero voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel Mercure Cuatro Palmas Varadero

• 7Roy24-09-2014

goed hotel voor Cubaanse begrippen

na 10 uur vliegen zonder videosysteem aangekomen in hotel.Ruime lobby met receptie en lobbybar(24/7 open)geen polsbandjes maar kaartjes(nooit meer om gevraagd)excursie zijn prijzig in het hotel.1 winkeltje en sigaretten automaat.lobby blijven ze dweilen en is bewaakt.Koffie en drank in lobby bar.1 hoofdrestaurant(weinig variatie)later in Cuba restaurant gegeten.Als het rustig is kun je er elke dag zonder resevering eten(biefstuk)groot zwembad met ligstoelen.theater,handdoekenservice,bij strand veel oude bedjes,maar deal gemaakt met bedjesman dat wij nieuwe bedjes klaar stonden voor 1 cuc.animatie overdag en bandje en dansoptreden sávonds.Kamer oke,badkamer aan renovatie toe,hele kleine miertjes bij wastafel..4 kleine handdoekjes.Airco goed koud.HBO en div talen op tv.omzet stekker meenemen.4x4 balkon hadden wij.Cafe Calle62 van 10 tot 3 basgeluiden.wen je aan.veel russen,geen last ervan gehad.strandbar tegen betaling!algemene indruk is oke, Ligt net buiten het centrum van Varadero.

• 9Jeannot Grim29-07-2014

Prachtige ligging met fantastisch strand

Uitstekend verblijf gehad

Met jonge kinderen

• 7Marcel14-08-2012

Leuk hotel!

Leuk hotel met zeer leuke animatie, maar wat was het eten slecht! Mensen ga vooral niet bij het buffet eten. Vliegen, wormen alles heb ik teruggevonden in mijn eten. Het is gewoon echt droevig. A la Carte restaurants daarentegen prima! Het uitzicht is geweldig, mooi strand, schoon en een fel blauwe zee. Klantvriendelijk kan soms beter. Geef ze fooi! Kamers prima te doen, wie zit daar nou heel de dag? Daar is Cuba veel te bijzonder voor. Varadero is alleen toeristisch, trek erop uit als je Cuba wilt zien! Excursies zijn trouwens aardig prijzig. Neem genoeg cash mee of een credit card, want pinnen is niet mogelijk in Cuba, net als internet bijna. Lekker ouderwets haha! Heerlijke vakantie gehad :)

• 2i.10-08-2012

slecht!

Bij aankomst denk je nog oké! Kamer zag er redelijk uit! Aan het zwembad. Muziek begint niet al te vroeg! Gedurende onze vakantie konden we alleen in het restaurant eten waar het buffet was. Dit viel echter zwaar tegen!! Als je op tijd bent ziet alles er nog wel redelijk uit maar later op de avond niet meer! Drinken smaakt nergens naar en het water ruikt naar chloor dus niet geprobeerd. Daarnaast 3x geprobeerd om een handdoek (voor het zwembad/strand) te krijgen. tot 3x toe kregen we er geen omdat de wasmachine kapot was of het was gewoon allemaal op! Strand is niet veel bijzonders! Komt af en toe ook een bezine geur voorbij! Dit was ons 2e all inclusive resort (laatste resort om even bij te komen van de rondreis) ik zou hier zeker NIET voor kiezen! Varadero zelf is ook zwaar toeristisch en valt in het niets in vergelijking met havana/trinidad!

Met vrienden

• 1van Gompel12-06-2012

slechtse vakantie in Cuba ooit, met dank aan TO

Bij aankomst;receptie onvriendelijk,lunch;smerige tafel,salade buffet zo goed als leeg en werdt ook niet aangevuld,geen vriendelijke bediening. Vanaf de aankomst stonk het overal naar petroleum,diesel c.q. olie ontginning????Kamer;hele kleine beestjes die van achter de airo vandaan komen,lege koelkast,kamermeisje gevraagd,antwoord,2cuc in de winkel.Hoezo ALL INN geboekt.Op de patio aan zeezijde kapotte rieten stoelen en banken?? Strand; vies van de blikjes,plastis bekertjes enz. Bedjes op het strand; veel kapot met scherpe hoeken en randen.Overdag tot 's avonds 10uur muziek loei en loei hard. 4 restaurants, waarvan er 2 gesloten waren.Bar personeel gruwelijk onvriendelijk. 's avonds; buffet dinner; dit was nog niet 1ster waardig,vieze tafel,onvriendelijke medewerkers.2de dag;ontbijt? de thee die we vroegen,gewoonweg niet gekregen.'s middag lunch bij het strand eten goed,kok en serveerster vriendelijk,maar toch via de reisleider een ander hotel geboekt,wij waren hier helemaal klaar mee!

• 8NANCY09-06-2012

goed hotel

goed hotel schone ruime kamer met airco. eten in eetzaal is goed. meer op de toerist gericht. zwembad waren ze aan het vernieuwen en konden we geen gebruik van maken. Kregen als excuses. fles rum aan geboden. en mochten in naast gelegen hotel gebruikmaken van de faciliteiten. Dat zwembad zag er ook beterde uit. maar was wel 10 min lopen. Hebben hier dus voor die 3 dagen geen gebruik van gemaakt maar heerlijk in de golf van Mexico gezwommen. Heerlijk htel om tot rust te komen naar een rondreis. elke avond werd er een show gegeven.super. Laggen hier op basis van allin.

Met vrienden

• 7PJ Veldkamp02-01-2012

Goed hotel, maar niet all-in meer

Wij zijn in de de periode van 23 november 2011 tot 8 december 2011 naar dit hotel geweest.

Het hotel was prima voor wat wij in gedachten hadden van een zonvakantie. Wij zijn bekend met het all-in principe dus hadden ons daar ook op aangepast. Het eten in de grote zaal was vaak hetzelfde maar wel goed in te nemen. Wilde je wat aparts dan beschikt het hotel over 3 a la carte restaurants die ook all-in zijn inbegrepen. Hier hebben wij dan ook gebruik van gemaakt waardoor je lekker en warm eten had zonder dat je tussen de schransende russen zat.

Wij zouden als wij ooit weer naar Cuba gaan geen all-incl hotel meer willen voor 2 weken, maar een rondreis door het land zelf. We hebben wel excursies gedaan, maar nog heb je niet het idee dat je het land echt hebt gezien.

Wat ook niet verteld was bij het boeken van de reis, was dat we op de terugweg nog een tussenstop hadden in Cancun, Mexico. Dat mocht de pret niet drukken, zijn we daar ook nog eens geweest :)

• 2Raymond Segers21-11-2011

Nooit meer

Het was echt een vreselijke accommodatie. Na 2 weken rondreizen wilden we nog 2 dagen bijkomen in een resort, maar dat is niet echt gelukt. Als eerste was er iets mis met onze reservering terwijl deze wel in de computer stond. Ruim een uur gewacht zonder dat werd verteld waarom. Daarna mochten we naar de overkant van de straat in de appartementen, maar zonder uitleg waar dit was. De kamer was vies en oud. Er lag overal stof. Gelukkig waren de bedden wel goed. 's Nachts was er een discotheek naast onze kamer waardoor we tot 4.00 uur niet konden slapen. Het eten en drinken was ook slecht. In de 2 weken ervoor heerlijk gegeten, maar in het hotel smaakte het een heel stuk minder. Het drinken was nog armoediger met cocktails die niet naar cocktails smaakten en alles uit plastic bekertjes.

• 3Karen19-11-2011

Nooit meer!!

Hotel Cuatro Palmas is absoluut geen aanrader, nog nooit zo onvriendelijk behandeld als hier. We kwamen 13u aan maar inchecken is vanaf 16u, zo werd ons toegeblaft. Er werd geen moeite gedaan met ons mee te lopen naar de kamer. De kamer die we hadden was beschimmeld en vies, we kregen een andere kamer maar moesten daarvoor bij betalen. Als je drinken besteld met een geldstuk in je hand dan krijg je drinken in een glas omdat ze fooi zien en anders drink je uit een plastic bekertje!! Dat is toch niet 4-sterren waardig.

• 1sebes7109-11-2011

Verschrikkelijk slecht

Omgeving is goed, zwembad vol haar en slecht schoongemaakt. bedjes erg hard. kamer vies en vol met mieren, kakkerlakken en andere vliegjes. Personeel loopt alleen als je elke dag fooi geeft. Eten elke dag het zelfde, rijst, aardappel, vette kip en smerige rundvlees met andijvie of okra. in de middag en avond wederom. ontbijt redelijk. Voor je handdoek moet je 20 cuc borg betalen. Overal water uit de kraan. Behoorlijke chloor smaak. Pina moet je echt in de avond halen bij de bar op de hoek. Dat was het beste van het hotel. Animatie die is liever lui dan moe. Dansers zijn goed in de avond, leuke watershow ook. Hotel erg verouderd. beneden kamers stinken vaak naar kerosine. Veel cubanen die ook op een ligbed gaan liggen van het hotel. Ons kent ons en de beveiliging zegt er niets van. ik ben normaal geen slechte eter. maar heb hier toetjes op en rijst. Banken in de hal, de kussens stinken en zijn doorgezakt. Nooit meer. Kan je beter iets meer geld uitgeven aan een duurder hotel!

6 tips over Hotel Mercure Cuatro Palmas Varadero

• van Gompel, 12-06-2012

boek minimaal een 4 sterren hotel of resort,dat is ons al 2 maal goed bevallen, en laat je niet beinvloeden door de kortingen die ons door Arke zijn gegeven, dit is misleiding van de bovenste plank. FOEI ARKE !!!

• Bianca, 25-10-2011

Je moet echt naar de bar "Calle 62"!!!! Ga niet in oktober naar Cuba, dit wordt gezien als het winterseizoen en kernmerkt zich door veel bewolking en regen! En je gaat tenslotte voor de zon!

• Bianca, 25-10-2011

Vlak voor het hotel ligt de Bar "Calle 62", elke avond en soms smiddags live-muziek. Hier komen zelfs de Cubanen dansen! Iedereen danst daar op straat, de sfeer is helemaal top! Ik heb genoten.....

1 vraag over Hotel Mercure Cuatro Palmas Varadero

• joyce, 27-01-2011

wifi verbinding , onderwater wereld

Hallo ik had een vraag. Is er gratis wifi verbinding in het hotel ?? Of moet je er voor betalen. En is het een mooi onder water om te snorkelen en te duiken? Bij dit hotel ?

Groetjes Joyce

sebes71, 09-11-2011

Nergens heb je wifi. dat kennen ze daar nog lang niet. je moet denken in de tijd van 20 jaar geleden.

sander, 12-06-2011

Hoi Joyce,

Ik weet het antwoord niet maar je bent waarschijnlijk al geweest kun je mij vertelen hoe dit hotel is?

Groet Sander

• Animatie programmaAanwezig