Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°19°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Memories Varadero voor je op een rij gezet:

67 reviews over Hotel Memories Varadero in het Nederlands

Mooi groot complex verouderde kamers

Natascha,
4-3-2019

Ruim opgezet complex, mooie zwembaden, mooi strand en zee. Kamers verouderd maar wel schoon. Bediening in restaurants over algemeen vriendelijk. Sommigen enke

Vriendelijk als ze fooi kregen. Eten was veelal hetzelfde maar wel goed. WiFi slecht kunt wel kaart halen. Spreken allemaal

Niet heel goed Engels. Glazen waren regelmatig op. Aanvullen van borden ed bij buffet ging ook niet erg vlot

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Super vriendelijk, maar verouderd complex

Reilingh,
16-2-2019

Vriendelijk personeel, verouderd complex en eten was zeer matig.

Gereisd met vrienden in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima voor 1 week, niet voor herhaling vatbaar

Marianne van Werven,
25-12-2018

Hotel is erg verouderd. Personeel is over het algemeen heel vriendelijk. Eten is lauw en iedere dag hetzelfde, tussen de middag en s avonds, gaat na 3 dagen erg vervelen. Is te ver van het oude Varadero op de strip, overdag gaat er voor 1 cuc een busje, savonds niet te doen om daar te komen. Wifi kaarten, zijn vaak uitverkocht, dus als ze er zijn, koop er meteen een paar kosten maar 1 cuc voor een uur internetten. Strand is prachtig, zwembaden zijn ook fijn. Ik had een prima matras, was niet overal zo. Park is heel groot, dus veel wandelen om van a naar b te komen. Er gaat ook een golf karretje, maar dan moet je geluk hebben of wachten. Entertainment is soms wel te doen, weinig Cubaanse muziek, iets wat je op Cuba toch wel mag verwachten. Voor een weekje strand vakantie prima te doen, langer niet, dan komt het eten je echt je neus uit.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend

Richard,
23-8-2018

Vriendelijk personeel, prima eten en onbeperkt drinken zonder lang te wachten en zoveel je wilde. Kamers en accommodaties keurig schoon en lege bekers en kopjes werden direct weggehaald. Continu gepoetst en gedweild. Alles wel wat gedateerd en renovatie is wel nodig, maar denk dat dit ook hoort bij de Cubaanse cultuur en mentaliteit. Is een kraan kapot komt er een nieuwe of die nu past of niet qua lengte van de uitloop, maar wordt vervangen. Kapotte deur wordt vastgeschroefd als ze uit elkaar vallen en zittingen worden vastgeschroefd al dan niet met te lange schroeven de zitting zit weer vast.

Men was wel bezig met schilderwerken en opknappen van het complex. Deze periode is wel warm en vochtig daar moet je goed rekening mee houden en niet altijd het drinken was gekoeld. Weinig last gehad van vliegen en muggen. Kamers werden goed schoongehouden en dagelijks schone handdoeken. Kastdeuren en deuren van de badkamer konden niet dicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Na een zeer indrukwekkende rondreis door het bijzondere Cuba hadden we wij in dit hotel onze laatste 3 dagen. Aangezien wij al 20 dagen door heel Cuba waren gereisd was voor ons niks meer een verassing, zoals de spa die het al dagen niet deed. Het eten van het buffet was prima. De salades zagen er verzorgd uit en het personeel was erg vriendelijk. Helaas was de kamer wel heel vochtig en daardoor koud, de vloerkoeling deed het iets te fanatiek. (Cuba dingetje wat ook niet soepel verliep haha) Ik sliep dus met alle dekens die er beschikbaar waren op de kamer.

Het hotel is verder erg ruim met s'avonds verschillende entertaiment waaronder een circus en dans voorstelling. Wij keken onze ogen uit na de voornamelijk Russen die er verbleven met idee dat zij niet verder komen als het strand en het buffet. Persoonlijk houd ik niet van all-in, maar als afsluiter van een mooie rondreis is het hier best leuk vertoeffen. Het is niet het echte Cuba!

Gereisd met partner in oktober 2017

Prima voor een weekje relaxen!

Natha,
10-5-2018

Goede locatie, fijn strand, mooie zwembaden, schoon

resort, vriendelijk personeel.

Kamers nogal gedateerd, eten zeer tegenvallend. Japanse restaurant is wel een aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2017

Niet heel bijzonder

Stijn,
1-3-2018

Verwachtingen niet te hoog !

Gereisd met partner in februari 2018

Fantastisch!

Maaike,
4-2-2018

Wat een perfecte vakantie. Prachtig park, van alle luxe voorzien. Keuze uit meerdere zwembaden en gelegen aan het strand. Heerlijk eten, mooie en comfortabele kamers.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Vervallen, vies eten en onvriendelijk personeel

Margriet en Siemone,
14-11-2017

Wel goed:

Ligging ten opzichte van het strand. Heel sporadisch vond je een werknemer die wel vriendelijk was.

Niet goed:

Het eten was elke dag hetzelfde, hetgeen wat warm zou moeten zijn was koud en andersom. Om maar niet te spreken over de kwaliteit. We hebben zelfs meerdere malen rauwe kip voorgeschoteld gekregen. Gewoon ontzettend smerig.

Muziek bij de voorstellingen stond veel te hard.

Over het algemeen alleen maar Russen, dus zeker geen aanrader voor Nederlanders.

De kamer zo ontzettend vochtig dat veel van onze kleding was beschimmeld bij vertrek en we moesten slapen onder vochtige lakens

Slechte wifi tegen betaling.

De cocktails die we wilden bestellen waren er over het algemeen niet maar nog niet te spreken over de wijn die ze alleen maar tijdens het eten serveerden.

Vaak geen glazen meer om uit te drinken en werd verplicht om je plastic glas te moeten om spoelen in de zee.

Helaas lijdt de conclusie dat er meer negatief nieuws te vertellen valt dan iets positiefs.

Geen aanrader!!

Gereisd met vrienden in november 2017

Gastvrij en goed verzorgd resort

Astrid,
10-11-2017

Het resort zag er goed verzorgd uit, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ruime keuze uit buffet maaltijden maar warme gerechten vaak lauw.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Memories Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Memories Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.