Hotel Melia Varadero

• Animatie
Tonen op kaart

138 reviews over Hotel Melia Varadero

• 7R. Groothedde03-10-2013

Hotel in de olielucht dag en nacht

Hotel melia varadero is een oud hotel met een grote reputatie. wij komen geregeld in dit hotel en hebben gezien dat men probeert bij te blijven met de huidige tijd . het management bestaat voor de helft uit managers met Spaanse en Cubaanse nationaliteit. Zoals gebruikelijk hebben de meewerkers het hotel niet als werkgever maar de overheid. Een soort uitzendbureau dus. Ik denk alleen dat de Cubaanse overheid veel minder betaalt aan de medewerkers dan wij gewend zijn in Nederland . ik denk dat er sprake is van uitbuiting in dit geval. Wellicht is dit de reden dat het personeel steeds minder gemotiveerd is om de harder te gaan werken. Bij ons laatste verblijf in het hotel september 2013 is ons opgevallen dat elke dag de lucht stinkt naar olie. Dit komt door de fabrieken die in varadero staan en olie verwerken. Kortom , de overheid moet een keuze maken tussen olie boren en verwerken of toerisme en dan met name in varadero

Gereisd met partner in september 2013

• 10johan01-10-2013

zeer goed

mooi hotel met zeer vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in september 2013

• 4willockx26-08-2012

dit nooit meer

corrupter kan niet : de koffers naar je kamer brengen is eerst drinkgeld betalen, een koffie bij het ontbijt of een drankje tijdens de dag is eerst drinkgeld betalen en dit ondanks all-in. zelfs je kamer poetsen, moet je eerst voor betalen. hotel op zich is niks op te zeggen, maar personeel is totaal corrupt en werkt omdat ze niet anders kunnen. na jamaica en mexico is dit de flop van ons leven!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 6Lindsay Cleven21-02-2012

Mooi hotel ! Maar eten waardeloos

Het hotel is heel mooi , kamers prachtig ook alle restaurants bijzonder mooi ! , maar het eten is er toch zo SLECHT . 3 gangen dinner alla carte binnen 20 min heb je alle gangen gehad geen gezellig tafelen ! Het buffet is zo in en in slecht heb er een pasta met tomatensaus kunnen eten die was redelijk te doen ! Verder goede koffie en goede drank . Als je naar Cuba gaat om door leuke straatjes te wandelen dan moet je er eerst op uit met een taxi , en dan nog ligt alles erg ver uit elkaar, er is niet een grote boulevard ofzo. Havanna is een aanrader , en de jeepsafari ook erg goed gedaan en het eten dat erbij komt ook gelukkig toch nog ergens ok gegeten. Verder is het er echt super mooi ! Witte stranden blauwe zee en mooie muziek.,! We gaan er alleen nooit meer terug .

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Manon van Dongen10-01-2012

Super goed hotel

Het hotel is mooie gelegen in de baai bij Mansion Xanadu en vanaf het strand is een leuk klein winkelcentrum te bereiken. Het is een groot hotel met veel facaliteiten. Vooral de massage aan het strand is een aanrader. Er is keuzen uit diverse restaurants. Het buffet restaurant heeft een ongekende keuze aan allerlei lekkers, maar ook de a la carte restaurant zijn van hoge kwaliteit. Bijzonder is dat je elke avond a la carte kunt eten, zolang je maar reserveert. Schitterend strand aanwezig met mooie zonsondergang. Kamers zijn netjes, maar staan niet in verhouding tot alle andere luxe van het hotel. Geweldig mooi en een van de mooiere hotel waar we ooit hebben gezeten!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Chantal22-12-2011

Top!

Na een autorondreis, kwamen we in dit ontzettend mooie hotel aan! Omdat we op honeymoon waren, kregen we allemaal extra's. Erg leuk!! Strand is heel mooi en het hotel is verder ook erg schoon. De kamers zijn ruim en netjes, met grote bedden! Kortom, een echte aanrader voor een vakantie in Varadero!!!

Gereisd met partner in november 2011

• 8Bryan08-09-2011

Super plek maar varadero is geen cuba

super leuk hotel vriendelijke mensen ook mooi gelegen. mooie kamers. je had alles wat je nodig had. zwembad schoon je kon zo naar het strand lopen vanuit het zwembad. Animatie team was ook leuk. Shows waren 's avonds geweldig. Zou er zeker nog een keer naar toe gaan

Alleen gereisd in augustus 2011

• 9saskia Vervoorn04-08-2011

dit is een super hotel

Na drie weken in Cuba te hebben gezeten gingen we nog de laatste twee dagen naar dit hotel.wij hebben al veel hotels gezien maar dit is echt keurig netjes,vriendelijke bediening,goed eten,mooie kamer met perfecte bedden.echt een aanrader ook met kinderen.mooi schoon zwembad en vlak aan het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 6Klaas en Petra13-03-2011

Voor 1 nacht dit all-in hotel meer dan genoeg

Nog geen drie sterren waard. Heel groot hotel, ongeintreseerde bediening. Smaakloos eten was er voldoende en werd maar neergekwakt. Nee voor ons geen all-in hotel. Drankjes zaten geen smaak aan, een pinacolada leek wel een glas melk. Spreek voor vervoer een prijs af met de taxichauffeur, wij hadden een prijs bij de receptie opgevraagd t.w. ritje vliegveld plm. 30 cuc. De chauffeur vroeg ons om 45 cuc af te rekenen, niet gedaan en deze nam dus toch genoegen met 35 cuc.

Gereisd met partner in februari 2011

• 9masjas5204-01-2011

Prima hotel

All-inclusive en toch leuk. Het hotel ziet er goed uit. Wordt goed onderhouden, vriendelijk personeel, goed eten etc. Weinig op aan te merken. Min punt - er waren veel Russen. Daardoor rumoerig aso-gedrag en dronkenschap.

Gereisd met partner in december 2010

3 tips over Hotel Melia Varadero

• R. Groothedde, 03-10-2013 Rapporteren

Kijk bij het boeken of het gekozen hotel in de buurt staat van olieverwerkende fabrieken dit kun je via zoover (reacties) of google earth zien

• celineraves, 06-11-2011 Rapporteren

Delfinario Varadero, excursie Tres Ciudades, Havana en Tropicana...

• T de Wit, 14-02-2015 Rapporteren

Na vele jaren van de RIU keten gebruikt te hebben gemaakt hebben we de grote fout gemaakt naar Melia Varadreo te gaan. Dit nooit weer

4 vragen over Hotel Melia Varadero

• Simone, 05-08-2019 Rapporteren

The level prijs

Wij hebben geboekt voor 3 nov voor 19 dagen een gewone kamer. Nu is mijn vraag: ik heb ergens gelezen dat je een kamer upgrade kan kopen maar zie daar nergens een prijs van. Weet iemand misschien hoe duur dat misschien is? En kan ik met mijn Europese stekkers in het hotel terecht of alleen met een Travel stekker.

• Britta, 11-11-2018 Rapporteren

Heb je op de kamers gratis WiFi of moet je er voor betalen en zo ja hoeveel per dag/week?

• Lintje, 29-06-2017 Rapporteren

Renovatiewerken?

Wij vertrekken 11/8 naar dit hotel, samen met onze dochter(8j). Is er iemand die nu recent is geweest, want blijkbaar zijn er renovatiewerken bezig en we vragen ons af of er veel hinder/lawaai is in het hotel??

Hotel Melia Varadero info

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Caribisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Japans, Mexicaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Portier, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen