Hotel Melia Varadero

Tonen op kaart

138 reviews over Hotel Melia Varadero

• 8jan04-03-2017

prachtige ligging

Mooi strand met goede bedjes. We hadden een ruime kamer met prachtig uitzicht. Kamer was niet super schoon. Personeel niet altijd alert of vriendelijk (Voorbeeld bestek werd soms letterlijk op de tafel gesmeten). Uitzonderingen daargelaten. Eten was wel veel, maar niet echt super qua kwaliteit. Moeilijk kiezen voor de goede dingen. Goede ervaringen met japans restaurant en steakhouse, was top. Tip reserveer tijdig voor de betreffende restaurants. Het grill restaurant was slecht. Voor een paar dagen wel een prima verblijf.

Robert, Secretario, 12-05-2017

Hi Jan, We would like to thank you for choosing our hotel for your visit. We do apologize for the few areas that you did not find to your entire satisfaction, please rest assured your feedback will help us to improve and focus our efforts where they’re most needed. We hope you may give us the chance to be your host again in the future, be sure your next stay with us will be even better. Sincerely, Management Team HOTEL MELIA Varadero

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Fam. Zelderloo25-02-2017

Heel goed

Naar Cubaanse normen echt heel goed. Kamers waren altijd proper. Personeel super vriendelijk !! Ze deden echt hun best, allemaal ! Eten was echt ook heel lekker en gevarieerd. Ook heel lekkere cocktails :-) Hotel is mooi gelegen = mooie locatie voor de zonsondergang. Wel geen privéstrand, maar hé, die locals hebben toch ook recht op een stukje strand ? Ik vind niet dat wij, toeristen, hun strand moeten inpalmen. Op zich eigenlijk totaal geen probleem mee gehad. Ik zou zeker nog teruggaan.

Management Team, Secretario, 28-02-2017

Hi, Greetings from MELIA Varadero. The staff have read your comments on Zoover with joy and gratitude for the kind words to all of us. We work hard to serve our guests always better, and we continue working hard on improving facilities and comfort. We would like to thank you for letting us be part of your vacation time, we all look forward to welcoming you back where you will always be a special guest. Warmest Regards Management Team MELIA Varadero Hotel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8J.W.S.06-11-2016

Voor Cubaanse begrippen erg goed

• Geld wisselen in het hotel, laat je niet bedonderen op straat of de officiële kantoren op de airport.
    • Drankjes over het algemeen erg met water aangelengd, leidingwater wel te verstaan! Maar die is best goed, beiden niet ziek geweest.
    • Wi-Fi was in onze vleugel (3de verd.) erg goed, tickets daarvoor niet goedkoop.
    • Soms was het eten lauw. De toaster was er soms goed voor, ff de patatjes eronder of een kroketje mee laten lopen en prima.
    • kamermeisjes erg vriendelijk, 1 of 2 CUC fooi is al erg veel (4 is een dagloon!) hoeft niet elke dag..
    • Op het strand toch wel 60% van de bedjes kapot.
    • Strand/omgeving zelf: palmbomen, kokosnoten, geweldig uitzicht, kraakhelder water ofwel: Pirates Of The Caribean
    • Cubanen die van "hun deel van het strand" er zelf een vuilnisbelt van maken, wist niet wat ik zag, zelfs luiers werden niet eens dichtgevouwen..
    • verschillende restaurants waarvoor je even moet inschrijven, goed!
    • Liften zijn klein, werken soms niet en de deuren zijn supersnel, een trage liftverlater en de lift is alweer onderweg..
    • Best veel leuke dingen zoals Cuban Day met leuke aankleding, kraampjes en optredens.
    • De "snackbar" is vreselijk. Kaal, koud en gewoon slecht eten.

Ricardo Moreno, Secretario, 08-11-2016

Hi JWS, We would like to thank you for sparing your valuable time in giving us your detailed observations during you stay at our resort. We highly appreciate all the opinions of our guests, both positive and negative and in this case I guarantee you we have taken good note of all the details concerned, because in fact we consider them real opportunities for improvement. We are happy to read that your overall experience was enjoyable, thank you very much for choosing us. We hope it won’t be the last time! With warmest regards Ricardo Moreno General Manager

Gereisd met partner in september 2016

• 8Ger07-07-2016

uitstekende locatie

geen geld wisselen op het vliegveld er kan worden gewisseld in hotel en er is een bank/pinautomaat op 5 min . van het hotel hotel echt op 30 min van vliegveld uitstekende reisleiding van touroperator zowel bij aankomst als vertrek

Ricardo Moreno, Secretario, 25-07-2016

Hi Ger, Greetings from Cuba! Thank you very much for staying down at the MELIA Varadero. We will love to see you again, wishing you a nice day! Best Regards, Ricardo Moreno General Manager [email protected]

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8L van Zanten19-04-2016

Vriendelijke service en comfortabel hotel

Kamers, Amerikaans groot en schoon,douche water was warm en wij hadden zeezicht. Eten, vonden wij geweldig goed verzorgd genoeg variaties beschikbaar, specialiteiten restaurants boden kwaliteit, maar er waren 3 tijdblokken per avond, de eerste begon om 18 uur, de laatste om 21 uur. Ligbedden, voldoende beschikbaar enkel plekken in de schaduw beperkt, daar werden in de ochtend handdoekjes gelegd. Vertier, elke avond een optreden, de ene avond was beter dan de andere. Personeel, bijzonder vriendelijk, een fooi geven helpt als olie in een machine, maar ook zonder fooi was het personeel zeer behulpzaam. Wij hadden ons ingesteld op Cubaanse normen en wij vinden dat het hotel deze normen ruim heeft overtroffen.

Gereisd met partner in april 2016

• 7T de Wit14-02-2015

Met 5 sterren ruim overgewaardeerd!

Het personeel is best vriendelijk, het hotel verdient grote renovatie en het eten is Slecht!. Het eten is eentonig en koud zonder enkele liefde bereid.
    Er is geregeld goede live muziek.

Gereisd met partner in januari 2015

• 9barbara08-10-2014

Heerlijk hotel!

Na 2 weken rondreizen door Cuba, ben ik hier 3 dagen verbleven om lekker uit te rusten. Een heerlijke plek! Vriendelijke bediening, goed eten (probeer vooral het nieuwe Japanse restaurant eens!), mooi zwembad en prima strand. Hebben elke dag lekker veel verse fruitsapjes gedronken die je kunt halen bij het barretje dichtbij het zwembad. Veel mogelijkheden tot sporten en animatie als je je wil vermaken. Genoeg plekken om te lunchen en avondeten. Kortom; een prima plek om lekker te relaxen!

Gereisd met partner in september 2014

• 9Heidi21-09-2014

Aanrader !

Mooi en proper hotel, strand en zwembaden. Enorm buffetaanbod en zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 10yvonne vd bos13-09-2014

paradijs

hotel malia varadero in cuba was in een woord geweldig erg vriendelijke mensen je word erg verwend. het eten was erg goed en veel variatie. De zee en het zwembad mooi en netjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7barnhorn18-12-2013

redelijk

Het hotel heeft een beetje een saaie bouw het ziet eruit als een gebouw uit een hoogbouw krottenwijk. Het is best verzorg maar absoluut niet mooi. op bijna elk balkon is een lange muur te zien omdat het gebouw schuin weg loopt, dus eigenlijk kan je vanaf een balkon maar een kant opkijken. De kamers doen een beetje kil aan en zijn klein. Maar wel schoon. ligging tja in varadero is niet veel te doen niet heel bijzonder dus de ligging van het hotel is niet heel belangrijk. Zwembad is prima. Het eten is eentonig en niet heel smaakvol maar dat komt ook omdat niet alles ingevoerd mag worden. Dus dat ligt niet alleen aan dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2008

3 tips over Hotel Melia Varadero

• R. Groothedde, 03-10-2013 Rapporteren

Kijk bij het boeken of het gekozen hotel in de buurt staat van olieverwerkende fabrieken dit kun je via zoover (reacties) of google earth zien

• celineraves, 06-11-2011 Rapporteren

Delfinario Varadero, excursie Tres Ciudades, Havana en Tropicana...

• T de Wit, 14-02-2015 Rapporteren

Na vele jaren van de RIU keten gebruikt te hebben gemaakt hebben we de grote fout gemaakt naar Melia Varadreo te gaan. Dit nooit weer

4 vragen over Hotel Melia Varadero

• Simone, 05-08-2019 Rapporteren

The level prijs

Wij hebben geboekt voor 3 nov voor 19 dagen een gewone kamer. Nu is mijn vraag: ik heb ergens gelezen dat je een kamer upgrade kan kopen maar zie daar nergens een prijs van. Weet iemand misschien hoe duur dat misschien is? En kan ik met mijn Europese stekkers in het hotel terecht of alleen met een Travel stekker.

• Britta, 11-11-2018 Rapporteren

Heb je op de kamers gratis WiFi of moet je er voor betalen en zo ja hoeveel per dag/week?

• Lintje, 29-06-2017 Rapporteren

Renovatiewerken?

Wij vertrekken 11/8 naar dit hotel, samen met onze dochter(8j). Is er iemand die nu recent is geweest, want blijkbaar zijn er renovatiewerken bezig en we vragen ons af of er veel hinder/lawaai is in het hotel??

Hotel Melia Varadero info

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Caribisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Japans, Mexicaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Portier, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen