Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°22°
9,5

84 reviews over Hotel Melia Varadero in het Nederlands

prima hotel om "plat"te gaan met wat min puntjes

Leo
22-5-2019

Een groot hotel met behalve een buffet ook 4 speciaal restaurants waarvoor je moet reserveren (aanrader) Ligt aan een fijn strand waar je ook hamburgers/hotdogs en drinken kunt krijgen. Nadeel is dat het zwembad maar 80 cm diep en en niet geschikt is voor baantjes trekken. Ook in het weekend weten veel Cubanen het hotel te vinden waardoor je moet wachten op je beurt voordat je de eetzaal in mag/ je lang op je vlees moet wachten ( 10 min.) Wifi alleen in de hal. s Avonds moet je aan de bar lang wachten op je drankje.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch mooi hotel

Ad en Ria
28-4-2019

Prachtig hotel in Varadero wat wij na de rondreis als afsluiting geboekt hebben. Service was geweldig, ligging perfect aan mooi strand. Kamer was goed en ruim. Zwembad was fantastisch mooi, en het eten zalig. Wij hebben ons er meer dan thuis gevoeld, zeker voor herhaling en 'n langer verblijf aan te raden.

Gereisd Met partner in april 2019
ORM, Secretario, 9-5-2019

Beste Gast, Hartelijk dank voor uw recente verblijf en uw positieve woorden. We zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen wanneer u een bezoek brengt aan Cuba! Met hartelijke groet,

Een positieve ervaring met negatieve punten

lieve geens
1-1-2019

Hotel is mooi gelegen. De bodem van ons bed was stuk.Een kakkerlak in de badkamer. Na een slechte nacht een mooie kamer toegewezen gekregen. Wat wij enorm apprecieren. Dank je wel.Goed geslapen en genoten. Het buffet was voor ons oké. We hebben al de à la carte restaurants gedaan. Het Japans restaurant en de Fuerteventura waren goed tot zeer goed. Hele fijne sfeer. Tex mex was minder: eten niet warm . Las Brasas was de eerste keer de kip bij sommige onvoldoende gebakken waardoor wij een te hard gebakken kip kregen maar de vis en de soep was super. De tweede keer werden wij s'avonds ontvangen in het Trinidad restaurant in plaats van in Las Brasas( 29/12/2018) De soep was overzout( echt niet te eten, tweede poging nog niet te eten).Bij het hoofdgerecht was de kip overzout en de vis rook niet vers...niet kunnen opeten.....Nu begrepen wij waarom de mensen aan een grote tafel na het opdienen van de soep allemaal plots waren weggelopen. Dit was onze laatste avond... spijtig dat het met een zo negatieve ervaring moest eindigen. De service was perfect maar de kok is niet kok waardig. De diensters vonden dit erg en boden hun excuses aan maar zij hebben hun werk zeer goed gedaan. pluim voor hen. Wij hadden honger maar voelde ons tegelijk misselijk...maar zo gaan slapen. Ik zou aanraden om ofwel dit restaurant niet meer aan te bieden ofwel een andere kok want hij haalt jullie niveau naar beneden; Het varen met de katmaran is een aanrader. Wij vonden de service over het algemeen goed: in het buffet, de restaurants, de kamers,....fooi of geen fooi wij zagen geen verschil. Wel dankbaarheid bij een fooi. Natuurlijk is de ene al wat vriendelijker als de andere....maar dit is overal. Iedereen was correct behalve de kok van Las Brasas....deze werd boos als hij terecht een slecht gerecht terug kreeg. Wij hebben drie mooie uitstappen gemaakt: Jeep Safari, Havana ( één dag is te kort)en Cuba (rum,sigaren en suiker). De gids Hermez kon perfect Nederlands. Wij hopen ooit nog terug te kunnen komen om meer van Cuba te zien. Cuba is zo mooi en de mensen zijn vriendelijk. De mode shows 's avonds vonden we overbodig, te luide muziek en dit enkele keren tijdens ons verblijf...wij hadden liever wat meer Cubaanse muziek gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018
ORM, Secretario, 4-1-2019

Hoi, Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft uw feedback aangaande uw verblijf met ons te delen. Wij gaan uw feedback met de betreffende afdelingen oppakken om onze services te kunnen verbeteren. Mijn excuses voor al het ongemak. Wij hopen u toch nog een keer in de toekomst te mogen verwelkomen, zodat u ook een prettig verblijf bij ons kan ervaren. Een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar Hartelijke groeten

Fantastish

Prachtig
5-9-2018

Wat een geweldige tijd had ik met mijn familie in dit hotel! Ik heb genoten van het prachtige strand hoewel met een beetje rotsen bij de ingang, maar dan een beetje wandelen is spectaculair. De obers, entertainers en al het personeel was geweldig met ons. Ik zou terug gaan zonder aarzeling naar dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
OR, Secretario, 27-2-2019

Hoi, Wij willen u graag hartelijk danken voor uw recente verblijf bij MELIA Varadero. Wij hebben uw review met veel plezier gelezen en hopen u binnenkort wederom te mogen ontvangen in MELIA Varadero! Met vriendelijke groet,

hotel was best voor 2 nachten.

maria
11-12-2017

jammer dat de kaarten die in het hotel gekocht en gepost ( verzonden 18 -11-2017 )zijn niet op tot nu toe niet aangekomen zijn. het restaurant personeel was uitermate aardig , dit in tegenstelling tot die man aan de receptie.

Gereisd Met partner in november 2017
Secretario, Secretario, 12-12-2017

Hoi Maria, Hartelijk dank voor uw verblijf en voor uw feedback op Zoover. De feedback en ervaringen van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons, want dat geeft ons de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren. Wij wensen jullie prachtige, gezellige kerstdagen en een gezond en voorspoedig nieuwjaar! Vriendelijke groet, De General Manager

Prima naar Cubaanse norm maar geen 5 sterren

Frank Becker
24-8-2017

Bedenk eerst dat Cuba straatarm is en dat de Cubanen nauwelijks vlees eten omdat de toeristen dit krijgen. Alle grote bedrijven zijn voor 51% in handen van de staat. Melia Varadero is een prima hotel. De kamers zijn groot, schoon en netjes!. Kamers, gangen en ook het zwembad zijn wel toe aan enige renovatie (wij hadden de kamers 1311 en 1308, eerste etage). De kamers die wel gerenoveerd zijn worden tegen forse meerprijs verkocht als "The Level". Het zwembad is voldoende groot maar niet dieper dan heuphoogte. Naast het hotel is er toegang tot een mooi openbaar strand (loop iets verder door, daar zijn geen rotsten en kun je gratis waterfietsen en zeilen) waar met name in het weekend ook veel Cubanen komen. Prima natuurlijk en interessant om te zien maar wel jammer dat deze mensen karrenvrachten drank en voedsel meebrengen en alle rommel achterlaten. De annimatie is overdag en 's avonds prima, soms zelfs van hoog niveau. De lifeguards op het strand zijn vooral met hun "handeltje" bezig, de bewakers doen een dutje in de schaduw. Sommige Cubanen spreken je aan voor sigaren of vragen je om kleding, zonnecreme of shampoo. Dit laatste is schaars, net als toilletpapier. Het buffet is iedere dag exact hetzelfde (!) wat niet zo fijn is als je er 17 dagen bent. Het eten valt in eerste instantie tegen maar als elders in Cuba ook vrij smakeloos en lauw eten krijgt dan zet je dit weer in perspectief. De lange rij voor de plekken waar iets gebakken wordt zijn gedurende ons verblijf geen signaal voor de leiding om in te grijpen of iets anders te organiseren. Ook de dagelijkse lange rijen om te reserveren voor het a la carte deel is geen signaal dat er misschien iets beter kan aan het buffet. Kijk ook niet te veel naar "de doekjes" van de "koks" waar ze voortdurend van alles en nog wat mee wegvegen. Hygiene, huh? Voor het eten ga je niet naar Cuba. Naast het buffet zijn er ook 3 a la Carte restaurants; de Jappaner is goed, Tex-Mex is okay (behalve de garnalen!) en Fuartoventura is ronduit slecht. Daarnaast is er een 24uurs restaurant (pizza e.d.; redelijk) en voor lunch een barretje op het strand (prima!), een paella restaurant (aardig) en een eenvoudig a la Carte resto bij het zwembad (aardig). Eten en drinken genoeg maar je moet wel geduld hebben (je wacht 10-15 minuten op een drankje) behalve als je fooi geeft. Dan struikelen de obers over elkaar heen en heb je het binnen 2-3 minuten. Frisdrank is Cubaans, rum is Havanna club. "Cuba is loud" dus ook in Melia Varadero: de dag begint met het lawaai van vroege gasten want het hotel is zeer gehorig. Het is onmogelijk om de kamerdeur zachtjes te sluiten. Tussen 8 en 9 komen de schoonmaaksters die luidruchtig met elkaar converseren. Om 9u gaat "de disco" aan op het strand, zeg maar standje Pinkpop. Dit gaat in het hotel door tot een uurtje of 1 s'nachts. Daarna hoor je nog tot een uurt of 4 de late fuifnummers uit het 24-uurs restaurant. Om te slapen kom je dus ook niet naar Cuba. Kortom: Melio Varaderio is voor Cubaanse begrippen een uitstekend hotel maar op international schaal maximaal 4 sterren! Verder: Varadero is vlakbij en 's avonds zijn er plekken waar in kroegjes en op straat gedanst wordt. Verder triptip: Havanna overnight, laat La Tropicana zitten en trek zelf de stad in. Het is veilig en charmant. aan uitstapjes: Wij vonden Havanna en Vinales (beiden overnight) echt top, Trinidad aardig maar relatief ver rijden tov het verblijf. Santa Clara is leuk voor Cubanen maar nauwelijks voor ons, Cienfuego is een ook mooi stad waar je ook het "echte" Cuba ziet. Taxi's zijn er volop (1 CUC per kilometer), ook de 50's auto's. Een auto huren heeft 2 uitdagingen: er zijn nauwelijks auto's te krijgen en 's avonds rijden is zelfmoord. De straten zijn ronduit slecht en ook op grote wegen verplaatsen zich fietsers, paardekarren en voetgangers. Uiteraard alles zonder verlichting! Cuba is minder luxe maar wel charmanter dan Mexico. minder glad, ruwer, echter, vrolijk en veel armer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Hotel ORM, Secretario, 28-8-2017

Hoi Frank, Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op Zoover. Wij stellen uw feedback over de service zeer op prijs. Deze helpt ons de ervaring van onze gewaardeerde gasten te verbeteren. Service en kwaliteit staan namelijk hoog in het vaandel bij ons. We zien jullie graag snel weer terug bij MELIA Varadero. Dank en tot ziens! Vriendelijke groet, De General Manager

sleets en te weinig parasols

sk
22-8-2017

Wij waren hier voor een paar dagen op doorreis dus gelukkig geen echte strand vakantie. Het strand was relatief klein en er staan geen parasols ook niet bij het zwembad dus dat is wat lastig voor mensen die wat minder tegen de zon en hitte kunnen. Ze hebben wel overkappingen met vaste daken maar dat is met latjes dus oppassen dat je geen zebra wordt of alsnog verbrand.De entree ziet er mooi uit, helaas de gangen die naar de kamers leiden niet. Ik heb nog nooit zulke armoedige deuren gezien in een 5 hotel. De standaardkamer was qua uitstraling en comfort ook standaard en niks meer dan dat hooguit 3. Gordijnen die van de haakjes zijn, planken in de kasten die op de bodem liggen, een vaste haak voor de douchekop die tot je middel komt. In kamer 2 was dat iets beter. Ontbijt was uitstekend. De eetzaal is wel zeer gehorig. Het Japanse restaurant was uitstekend en ze maken er een leuke show van. Ze schenken een redelijke wijn en de mannen aan de cocktailbar doen hun best. 's middags kun je lunchen bij de zee dat is leuk. Het personeel is zeer wisselend.

Gereisd Met partner in juli 2017
Hotel ORM, Secretario, 24-8-2017

Beste gast, Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op ZooVer. Het spijt ons te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en bieden. Wij streven ernaar om onze gasten te voorzien van niets minder dan een vijf sterren ervaring. Onze excuses dat we dat in uw geval niet behaald hebben. Uw punten zullen intern onderzocht en besproken worden. Het is mijn hoop dat we u beter kunnen helpen in de toekomst. Hotel Manager

Versleten

Desmet David
8-6-2017

Zeker geen 5 sterren zoals in andere landen, eerder een 3. Echte sterren zijn het personeel die alles doen wat ze kunnen om je een prettige vakantie te bezorgen. Zeker als je deze af en toe wat peso's toestopt

Gereisd Met partner in mei 2017
Robert, Secretario, 9-6-2017

Beste Gast, Bedankt voor uw recente verblijf en dankuwel dat u de tijd genomen heeft om uw review hier op Zoover achter te laten. Het spijt ons te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses. Bedankt voor de positieve woorden met betrekking tot ons personeel. We hopen u natuurlijk weer te mogen verwelkomen in ons hotel in de toekomst. Vriendelijke groet, Hotel Manager

leuk hotel

Sietse
16-5-2017

service in dit hotel is uitstekend, mensen erg behulpzaam en vriendelijk. eten is wel een beetje aan de voorspelbare kant maar ik zou hier zeker nog eens terug kunnen komen. het is een prachtig domein erg mooi vormgegeven

Gereisd Met partner in juni 2016
Secretario, Secretario, 6-7-2017

Hoi, Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op ZooVer. Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van de supervriendelijke service. Wij zouden graag de kans krijgen om u wederom te verwelkomen in MELIA VARADERO! Met vriendelijke groet, Management Team HOTEL MELIA Varadero

Fantastisch all inclusief 5 * resort!

Gerard
6-5-2017

Wat een vriendelijke mensen werken daar. Super eten zowel in het buffet restaurant als in de al la carte restaurants(5 stuks). Je kunt heerlijk bij het zwembad liggen of genieten van de zee waar het strand lekker langzaam afloop. Perfecte handdoek service. Bar bij het zwembad en op het strand. Ik zou er zo weer heen willen.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Robert, Secretario, 12-5-2017

Hi Gerard, Thank you for staying with us and providing your feedback. We are glad that the pride our staff takes in providing excellent service. We all look forward to welcoming you back where you will always be a special guest. Welcome to the MELIA Varadero family! Kindest regards, Management Team HOTEL MELIA Varadero

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Caribisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Mexicaans, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.