Hotel Melia Varadero

138 reviews over Hotel Melia Varadero

• 2019
    10Ana Luisa27-12-2019

Mijn favoriete hotel

Mooi hotel met uitzonderlijke diensten! Ik heb 13 keer naar Cuba gereisd en 2 zijn naar dit hotel geweest, altijd dezelfde genegenheid en goede behandeling. Speciale erkenning aan Luisito el Comercial voor de professionaliteit waarmee hij onze verzoeken van vóór onze aankomst bijwoonde. Heel erg bedankt voor zo'n mooie vakantie, we komen terug in februari 2020. Bedankt

Ibeisi, Secretario, 31-12-2019

Hallo Ana Luisa

Tot gauw!

MELIA Varadero Hotelbeheer

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Norma03-12-2019

Ongelooflijk

Ongelooflijke aandacht van iedereen! Prachtige plek voor een vakantie in het Caribisch gebied. Ik zal volgende maand naar dit hotel terugkeren! Ik verander absoluut mijn leven

Ibeisi, Secretario, 12-12-2019

Hallo Norma

Het was geweldig om te horen dat je genoten hebt van je verblijf.

Hartelijke groeten

Managementteam HOTEL MELIA Varadero

• 10Irene Mens17-11-2019

Geweldig verblijf gehad in dit hotel. Wat een lieve mensen. Heerlijke accommodatie en heerlijk eten. Personeel restaurant was geweldig! Wij komen zeker een keer terug!

Ibeisi CM, Secretario, 19-11-2019

Hallo Irene Met veel plezier hebben wij uw bevredigende reactie ontvangen. Bedankt voor het kiezen van Meliá Varadero! We sturen al onze medewerkers hun erkenning en speciaal naar Mario. Het zal altijd een genoegen zijn om u te ontvangen en u te laten genieten van al onze diensten. Tot gauw! MELIA Varadero Hotelbeheer

Gereisd met partner in november 2019

• 10Pablo26-10-2019

Fantastish

Het was een speciaal verblijf, mijn vrouw en ik genoten van een geweldige service in een kamer met uitzicht op het paradijs, speciale erkenning voor de verkoopmeisjes die ons hielpen de beste optie te vinden om ons verblijf te verlengen dat twee dagen begon en we eindigden met het uitgeven van een week. We genieten van zeer grappige shows en zeer vriendelijke en professionele mensen. Markeer gewoon dat ze meer vuilnisbakken op het strand zetten om voor het milieu te zorgen. We zullen terugkeren wanneer ik kan naar Meliá Varadero

Ibeisi, Secretario, 31-10-2019

Beste Pablo

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Pura25-10-2019

Super hotel Meliá Varadero

We hebben besloten dit jaar de Meliá Varadero opnieuw te bezoeken, zonder twijfel elke keer als hij de vorige overtreft! Het is speciaal omdat je aankomt en een goede Cubaanse glimlach van de receptie ontvangt, dan ga je naar de bars en de obers geven je die drankjes zo verfrissend dat alleen daar ze weten hoe te maken. Iedereen is bijzonder vriendelijk en professioneel en daarmee voel je je thuis. We zullen altijd terugkeren naar Cuba en vooral naar Meliá Varadero, omdat ik me hier als gezin voel.

Ibeisi, Secretario, 31-10-2019

Beste Pura

• 10Hoscar23-10-2019

heel bijzonder

Hotel met uitstekende locatie, prachtig uitzicht op de zee en zeer comfortabele service, zijn attent en vriendelijk met klanten, we gingen naar een evenement van irrigatie en bodem en alles ging heel goed

Ibeisi CM, Secretario, 31-10-2019

Beste Hoscar

• 9Bb05-10-2019

Volledig zen!

Wat een heerlijk hotel. Groots opgezet maar niet massaal. Vriendelijk personeel (de heren achter de bar zijn hilarisch. Dayan maakt de meest lekkere cocktails die je kunt bedenken). Eten is goed, a la carte restaurants zijn inbegrepen en zeker de moeite waard. Ruime schone kamers, water en (gratis) gevulde minibar, prachtig strand, en zalige massages. Het ontbreekt je aan niks Ik ben volledig uitgerust weer thuisgekomen!

Hallo Bb

Het was geweldig om te horen dat je genoten hebt van je verblijf.

Hartelijke groeten

Managementteam HOTEL MELIA Varadero

Gereisd met partner in september 2019

• 10Esla04-10-2019

Ongelofelijk perfect

Uitstekende uitrusting en uitstekend hotel, absoluut een aanrader !!!!!!!!!!

Beste Elsa

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Hina05-09-2019

fantastisch

Geweldige ervaring in dit resort, al het personeel was ongelooflijk en de zee is een show. We komen terug volgende vakantie!

Ibeisi -CM, Secretario, 30-09-2019

Hallo Hina Het was geweldig om te horen dat je genoten hebt van je verblijf. We zijn vernederd door uw positieve feedback over ons hotel! Wij danken u dat u ons de mogelijkheid hebt geboden om u te dienen en we hopen u snel weer te zien in ons hotel. Hartelijke groeten Managementteam HOTEL MELIA Varadero

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Bepspel24-07-2019

Paradijs om bij te komen na rondreis

Strand is rotsachtig en niet zoals je een caraibisch strand verwacht, alleen wit zand. Het in en uit de zee komen is lastig

Ibeisi, Secretario, 10-10-2019

Beste Elsa Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft uw feedback aangaande uw verblijf met ons te delen. Wij hopen u toch nog een keer in de toekomst te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

3 tips over Hotel Melia Varadero

• R. Groothedde, 03-10-2013

Kijk bij het boeken of het gekozen hotel in de buurt staat van olieverwerkende fabrieken dit kun je via zoover (reacties) of google earth zien

• celineraves, 06-11-2011

Delfinario Varadero, excursie Tres Ciudades, Havana en Tropicana...

• T de Wit, 14-02-2015

Na vele jaren van de RIU keten gebruikt te hebben gemaakt hebben we de grote fout gemaakt naar Melia Varadreo te gaan. Dit nooit weer

4 vragen over Hotel Melia Varadero

• Simone, 05-08-2019

The level prijs

Wij hebben geboekt voor 3 nov voor 19 dagen een gewone kamer. Nu is mijn vraag: ik heb ergens gelezen dat je een kamer upgrade kan kopen maar zie daar nergens een prijs van. Weet iemand misschien hoe duur dat misschien is? En kan ik met mijn Europese stekkers in het hotel terecht of alleen met een Travel stekker.

• Britta, 11-11-2018

Heb je op de kamers gratis WiFi of moet je er voor betalen en zo ja hoeveel per dag/week?

• Lintje, 29-06-2017

Renovatiewerken?

Wij vertrekken 11/8 naar dit hotel, samen met onze dochter(8j). Is er iemand die nu recent is geweest, want blijkbaar zijn er renovatiewerken bezig en we vragen ons af of er veel hinder/lawaai is in het hotel??

Hotel Melia Varadero info

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Caribisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Japans, Mexicaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Party service, Portier, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen