Hotel Melia Peninsula Varadero

Hotel Melia Peninsula Varadero

7.3Goed

Cuba, Cuba, Varadero

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Peninsula Varadero voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

127 reviews over Hotel Melia Peninsula Varadero

• 2018
    7margriet20-12-2018

Tja, dit is cuba

Ze zijn aan het renoveren en een gedeelte is klaar. maar......we zijn in cuba. je kunt dit absoluut niet vergelijken met een all in zoals gran canaria of egypte. ze doen hun best maar het is het allemaal net niet. Het eten is niet warm. Jammer. Het is prima om daar een dag of twee te zijn maar een week zou ik er niet willen zijn. Bij het strand is er niets. Vieze bedjes. Er waren maar weinig gasten in het park. Ze hebben ook het een en ander niet aan drankjes wat er op de kaart staat. We hebben ons prima geamuseerd met onze groep en twee gezellige dagen gehad aan het einde van de rondreis maar ik zou hier zelf nooit naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 5Teleurgesteld01-06-2018

Jammer van onze vakantie, maar nooit meer.

Corrupt personeel: de grootste fooigever krijgt waarvoor je al betaald hebt bij het boeken. Bijvoorbeeld: Géén dag complete handdoekwissel; elke dag fooi lost dat op. De minibar zou elke dag bijgevuld moeten worden (bij boeking al voor betaald). Helaas, alleen voor 10 Cuc (bijna 9 euro) wordt één keer bijgevuld. De hoogste bieder in het restaurent krijgt voorrang bij het bereiden van een stukje vlees. Niet betalen: lang wachten op je beurt en vlees dat niet gaar is. 's Avonds is de drank vaak op. Geen cola, updrank en zelfs bier. Met Customer Service gebeld en bezocht om deze zaken opgelost te krijgen. De manager geeft zelfs toe, dat er nog veel verbeterd moet worden. Ligging: oké, maar geen 5 sterren. Lege waterbakken bij entree en ook bij restaurant. Verwaarloosde indruk. Kapotte verlichting op paden. Kakkerlakken op wc's. Geluids- en stofoverlast door verbouwingen. Reisleider van touroperator deed zijn best, maar kon niet veel doen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 6Lia05-04-2018

Mooi en schoon maar eten drinken waardeloos

Mooi schoon resort. Eten vaak koud en weinig variatie. Excuus vaak over eten dat het op was. Vlees en vis wordt op dezelfde bakplaat gebakken . Drankjes en cocktails worden gemaakt maar niet alles is er. Personeel niet allemaal even vriendelijk. Strand bedjes doorgezakt. Handdoek wissel moet je om vragen, gebeurd niet standaard wel als je cucs neerlegd op je bed. Er wordt gewerkt met polsbandjes elk wereld deel een andere kleur, je komt er al snel achter dat je als Europeaan achter aan de lijn staat .

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Marlou24-03-2018

Een van de mooiste hotels in Varadero

De kamers zijn groot en koel, wel gehorig, maar dat is niet storend. Bedden uitstekend, schoonmaak prima en bij ontbreken van iets kun je de schoonmaker direct benaderen en het wordt opgelost. Fooitje neerleggen iedere dag als blijk van waardering kan geen kwaad en is wel zo aardig. Wel storend en ronduit irritant is de luide muziek bij het zwembad en op het strand waar allerlei activiteiten worden verzorgd. Als de "dj " ook nog gaat meezingen is de irritatiefactor nog hoger. Het volume kan veel minder, het water en de gebouwen dragen het geluid ver en hard. Doe er wat aan, menig strandbezoeker komt hier om te relaxen en te zonnen en niet om opgeschrikt te worden door de herrie. Activiteiten prima maar een beetje overdone. Aanbod van eten overweldigend veel keus en gelegenheden om te eten. Zwembadbar 24 uur open (handig bij vroeg op pad moeten) en mooie eetgelegenheid vlak aan het strand voor de lunch, niet druk en rustig.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

8Katherine vanderhaeghen16-05-2017

Geweldig, de Cubanen zijn een erg vriendelijk volk

complex was afgelegen van het centrum, waar je wel met een cabriobus naar toe kon gaan.. geweldig hotel, schoon , en zeer vriendelijk personeel! Prachtig om te snorkelen, ik ga zeker nog een keer terug! De vakantie is iets langer geleden dan 2015..

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 5fam. Van de Koppel23-11-2016

Viel erg tegen

Na een rondreis zagen wij er naar uit om 2 dagen in dit luxe resort uit te rusten. Wat viel het tegen! Het eten was slecht: veel gerechten die warm horen te zijn, waren lauw of koud en het vlees was vaak nog rauw. Het eten van de lunch staat er 's avonds weer. Het buffetrestaurant was erg lawaaierig. Het Italiaanse restaurant was iets beter, alhoewel de gerechten veel te zout waren. Onze, nog niet gerenoveerde, kamer was erg basic ingericht. De tv deed het niet. De douche gaf een zielig straaltje water, niet genoeg om je haren te wassen. De deurposten van de badkamer waren verrot. En de douche of wc lekte over de vloer. De deur van de badkamer kon niet dicht. De straatverlichting deed het niet, waardoor je in het pikkedonker je weg maar moest zien te vinden. Waar ze de 5 sterren vandaan halen, snappen wij niet. We hebben betere hotels gehad in Cuba, die minder sterren hadden!

Gereisd met partner in november 2016

• 7Esther05-09-2016

Fijne afsluiter van een enerverende roadtrip

We moesten even schakelen toen we aankwamen in het hotel na een roadtrip door Cuba waarin we voornamelijk in Bed en Breakfasts (casa particular) overnacht hadden. Het all inclusive concept was sowieso nieuw voor ons en normaal gezien zouden we dat uit onszelf niet geboekt hebben maar het zat nou eenmaal in de pakketreis. Achteraf gezien was het eigenlijk best heel erg relaxed! Het eten was lekker, een prachtig zwembad en een mooi strand voor de deur. Bij aankomst waren ze wel vergeten om handdoeken neer te leggen maar na een belletje naar de receptie was dat ook snel opgelost. Al met al een prima verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 3Pien01-09-2016

Nog geen 2 steren waard !

Alle onderstaande reacties over "hoe goed en fantastisch" dit hotel was, moeten een vergissing zijn. Waarschijnlijk hebben ze het over een ander hotel. Ontvangst in het hotel: onvriendelijk en onverschillig. Van een 5* hotel mag je verwachten dat je koffers naar je kamer worden gebracht en dat je op z'n minst een plattegrond krijgt, zodat je weet waar je heen moet. Beiden eerst na meerdere malen vragen gekregen. Kamer: verder van alle voorzieningen af had ze niet kunnen liggen, terwijl we extra verzocht hadden om een kamer vlakbij de voorzieningen omdat een van ons slecht ter been was. Meubilair kamer was oud, kapot en versleten. Airco was kapot. Gordijnen zaten vol vlekken. Tv gaf geen of slecht beeld. WC lekte en liep constant door. Bad lekte. Rekje in douche was kapot. Uitzicht vanaf balkon: hopen met vuilniszakken, tuinafval, een verroest ijzeren hek en de parkeerplaats van het naastliggende hotel. Buffetrestaurant: Eten dat warm moest zijn was lauw, net zoals het eten dat koud moest zijn; dat was ook lauw. Eerlijk gezegd van het meeste niets genomen, omdat we het niet vertrouwden. Zwembad: zeer onaantrekkelijk. Hebben er ook maar een paar minuten van mogen "genieten", omdat het om 18.00 uur gesloten was en we er door een onvriendelijk fluitende badmeester uitgefloten werden. Strand: klein en vol met afval (vooral plastic bekers) Algehele complex: slecht onderhouden. Ons verzoek om een andere kamer, werd steeds verschoven. Bij ons eerste verzoek kregen we als antwoord: "morgenvroeg". Bij ons tweede verzoek (de volgende dag, kregen we als antwoord: "vanmiddag". En bij ons laatste verzoek werd het: "misschien vanavond". Voor ons was de maat vol en zijn we vertrokken. We zijn 2 weken in Cuba geweest en hebben verschillende hotels gehad. En ja, we weten dat de normen in Cuba anders zijn dan in Nederland. De meeste hotels waren echter oké tot zelfs goed, maar dit hotel was echt slecht.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 4David Vanderheyden14-08-2016

5* resort waar enkele * zelf op vakantie waren

Als je om 18u incheckt en er is dan nog geen kamer klaar! Een tijdje later krijg je dan kamer "1313", een kamer zonder warm water, tv met enkel sneeuw, airco die niet kan uitgeschakeld worden, heel leuk als je je juist gedoucht hebt met ijskoud water, kakkerlakken die door de kamer crossen... Na bezoek van de klusjesman, waar je dan 's avonds bijna een uur moet op wachten, wordt er besloten ons een andere kamer te geven en dit om 23u30. We krijgen de kaartjes van een andere kamer,helemaal aan de andere kant van het resort, we openen de deur en tot onze verbazing lagen er al mensen te slapen. Terug een andere kamer, ditmaal een totaal afgeleefde kamer. Wc spoelde moeilijk door, vliegen die uit de verluchting kwamen, airco die lekte en het water kwam langs elektriciteitskabels naar beneden, leuning van het terras stond los, losliggende tegels op het terras, frigo die heel de nacht kabaal maakte... Op onze week in dit hotel hebben we maar 1× 2 verse badhanddoeken gekregen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Jolijn12-08-2016

Erg relaxte afsluiting van een topreis

Prachtige kamers op een luxe all inclusive resort waar alles aanwezig was. De kamers waren schoon en werden goed bijgehouden. Het strand was erg prettig en schoon. Wij hebben alleen maar gegeten in het buffetrestaurant waar voldoende keuze was. Het eten werd vers bereid en in onze ogen goed genoeg. Wij wilden graag eten in de andere restaurants maar hiervoor moest je op tijd reserveren waar wij te laat mee waren.

Gereisd met partner in augustus 2016

Hotel Melia Peninsula Varadero info