Hotel aan zeeWeer vandaag29°17°
9,7

Omschrijving
Voor vakantiegangers die op zoek zijn naar rust is Melia Las Antillas Varadero op Cuba de ideale plek. Hier kun je vanaf 16 jaar terecht. Rondom het grote zwembad vind je voldoende ligbedden en het hotel ligt direct aan het witte zandstrand. Laat je in een oude auto naar het centrum van Varadero brengen op 13 kilometer afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Las Antillas voor je op een rij gezet:

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

75 reviews over Hotel Melia Las Antillas in het Nederlands

Vergane glorie maar wel geanimeerd.

bart,
25-1-2019

Het hotel is als luxe aangeschreven maar verkeert in staat van verval. De thermostaat van de sauna is weggefikt ooit maar gelukkig doet één van de twee elementen van de kachel het niet, zodat hij ergens middenin de 80 terecht komt. Het eten is wel heel lekker en de mojitos zijn perfect klaargemaakt. Er treedt drie a vier keer in de week een fantastisch goede dansgroep op. Dat is echt genieten.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Nooit meer

Bo,
1-10-2018

Na een fantastisch weekje cruise, keken we uit naar een weekje strandvakantie in Melia las Antillas. Het is een prachtig aangelegd resort. Personeel is erg vriendelijk. Echter de kamers zijn gedateerd. Het buffetrestaurant is een onhygiënisch en kille zaal. Het warme eten is koud/lauw en het koude eten is lauw. Ongedierte loopt over het buffet. Tussen de groene boontjes zat een mier als extra ingrediënt. Service zeer slecht, 3 dagen geen fles water op onze kamer. We hebben 4 personen benaderd maar tevergeefs.

Gereisd met partner in september 2018

Kap Trechsel,
12-8-2018

De heerlijkste vakantie ooit! Super animatie... vriendelijk personeel! Heerlijke sfeer

Gereisd met partner in april 2018

Fantastisch!!

Willeke en Peter van Delden,
18-6-2018

Na een rondreis in 2015 hier een week verlengd: dit is werkelijk een waanzinnig mooi en goed hotel! Heel attent en vriendelijk personeel met een zeer relaxte sfeer in het gehele hotel. Eten waanzinnig goed: met name de BBQ buiten! Zo fantastisch dat wij dit jaar in september weer teruggaan, we kunnen niet wachten!!

Gereisd met partner in oktober 2016
Jose Antonio Ramirez Aranda, General Direktor, Subdirectora, 21-6-2018

Vielen Dank für die Veröffentlichung Ihre Kommentare zu dieser wichtigen Website. Es freut uns sehr zu wissen, dass Sie in unserem Hotel einen schoenen Urlaub genossen haben. Vielen Dank für Ihre Komplimente ueber unsere Dienste und Einrichtungen. Seine Worte machen uns sehr stolz. Wir wollen dass Sie uns im naeher Zukunft besuchen, um Sie mit einem anderen ausgezeichneten Aufenthalt zu bieten.

Heel leuk voor een weekje na een rondreis

Marga,
18-5-2018

All-inclusive, ruime, schone, goed verzorgde kamers met aparte bad- en doucheruimte met toilet.

Gereisd met vrienden in mei 2018
Jose Antonio Ramirez Aranda, General Manager, Director General, 22-5-2018

Dear verzamol,

Thank you for all your compliments, which I have been very glad to share with the staff. We are very much looking forward to welcoming you again, please, email us your booking details and preferences as we will be just too happy to look after them.

Mooi resort maar...

Mark,
28-8-2017

Resort echt mooi,prachtige ligging,schone kamers,maar met name het avondeten was matig,elke avond weer.verder is het super hier,lekker compact,mooi strand !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Dear client,

Many thanks for your recent review and for shared positive comments about your stay at Meliá Las Antillas.

Would be great to receive you one more time.

Sincerely,

General Manager

freundliches personal

Chris,
6-8-2017

wir waren total begeistert - sehr freundliches Personal, besonders Clemente (im Restaurant) und Roberto (an der Mojito Bar) :) sehr saubere Anlage, schöne Zimmer - alles vorhanden was man braucht, super schönes Strand, viele Unterhaltungsmöglichkeiten wenn man möchte - wenn nicht hat man seine Ruhe, Essen war sehr lecker !

Gereisd met partner in januari 2017

Dear client,

We are very pleased to know your positive oppinion about our staff and for mentioned some of them that we will congratulate on our behalf.

We hope you can return in the near future.

Sincerely,

General Manager

Volveremos

Rodolfo,
30-7-2017

Situado en varadero a dos horas de la habana. Localizado en un enclave precioso,la comida buena para cuba.Lo mejor la gente.

Gracias a todos los cubanos por unas maravillosas vacaciones.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Estimado cliente,

Gracias por haber dedicado parte de su valioso tiempo en recomendar nuestro hotel. Nos alegra que haya disfrutado de una agradable estancia y esperamos que regrese muy pronto.

Sinceramente,

Director General

Super!!!

Micha,
27-7-2017

Wir hatten viel spass, die animation war toll und abwechslungsreich. Das essen und dessert waren lecker. Wir hoffen im nächstem jahr wieder zukommen.

Gereisd met partner in januari 2017

Antillas en Cuba

Armando,
24-7-2017

Melia las Antillas es un buen hotel situafo em varadero.Tiene un lago precioso con dos tiburones,la playa es espectacular y bonita piscina.Las habitaciones viejas pero limpias.Buen servicio y muy amables.Volveremos

Gereisd met partner in mei 2017

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Las Antillas in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Las Antillas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.