Hotel Melia Las Antillas

Hotel Melia Las Antillassterstersterster

9.1Fenomenaal

Cuba, Cuba, Varadero

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Las Antillas voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Voor vakantiegangers die op zoek zijn naar rust is Melia Las Antillas Varadero op Cuba de ideale plek. Hier kun je vanaf 16 jaar terecht. Rondom het grote zwembad vind je voldoende ligbedden en het hotel ligt direct aan het witte zandstrand. Laat je in een oude auto naar het centrum van Varadero brengen op 13 kilometer afstand.

333 reviews over Hotel Melia Las Antillas

• 2019
    6rezy wauters07-11-2019

nooit meer

zeer vriendelijk personeel kamer proper maar verouderd maar het eten : koud - niet vers - bv 1 maal kreeft gegeten de staart was gewoon gevuld met melig kreeftenvlees echt niet vers 32 cuc niet waard , vis op buffet zo plat als snot en ook inktvis nog vol zand gewoon niet gekuist deze dag heb ik mijn bord retour gestuurd , dan eindelijk een keer kippensoep joepie, helaas de botten en vellen lagen er nog in , echt walgelijk. ook in de refter liepen er kakkerlakjes gezellig over de vloer zelfs bij de eierbakker waren ze aanwezig. resultaat van dit ooooo zo lekker eten - 3 kilo en een parasiet zeg maar worm in mijn darmen dat had ik mee naar huis. ik begrijp niet dat mensen hier voor de 10de keer komen, en wij zijn echt niet kieskeurig vroeg je in de mojitobar een mojito dat kon dan niet want er was geen munt wat een tegenvaller voor ons dus nooit meer

• 6Nicole17-10-2019

Nooit weer

Kamer was oké. Badkamer was wat verouderd. Bedden lagen goed, incl bedbugs. Het park is opzich mooi aangelegd, mooi groot zwembad. Het eten in de grote kale, tl verlichte sfeerloze zaal, was eentonig smaakloos en vooral koud en of lauw. Ook een keer een kakkerlak over buffet zien lopen. De service was wel goed. Vriendelijk personeel. Alleen het vlees en vis van bbq buiten was warm. Wel bij blijven staan en wat langer laten draaien. Je had geen idee hoelang het vlees en vis buiten de koeling hebben gelegen. Wij hebben het voor die paar dagen vol gehouden, maar een week of langer..??

Laurent Labal General Manager, Subdirectora, 21-10-2019

Dear Nicole: Thank you for sharing a review of Meliá Las Antillas. It does indeed sound from what you describe that some aspects of your stay did not meet our usual standards of service; please accept our sincerest apologies for failing to make your stay with us a perfect moment of relaxation, we sincerely appreciate you taking the time to bring this matter to our attention. Please receive our most sincere apologies for not fulfilling your expectations regarding our gastronomy and all-inclusive service. The involved departments have been informed about your comments and we are sure they will help us to improve. We work very hard, striving to surpass guest expectations and your review has stimulated us to continue endeavor to achieve your satisfaction if you decide to honor us with a new visit. Again, we genuinely appreciate the time you took out of your day to inform us of the inadequacies you experienced during your stay and we sincerely hope that you will allow us another opportunity to demonstrate our true level of hospitality and interest in serving you properly in the future. Best regards.

• 4Linda11-10-2019

Verouderd hotel nooit meer

Erg verouderd en versleten hotel. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De hotelkamer was aan vervanging toe, de badkamer het bad was eigenlijk te vies om in te douchen, ook de douchekop had zijn 390.000 bezoekers aangetikt en was er versleten. De 4 sterren en de geweldige review klopt niets van. 3 sterren is de max. Ik raad dit hotel niet aan

Laurent Labal General Manager, Subdirectora, 17-10-2019

Dear Linda: Thank you for sharing a review of Meliá Las Antillas. It does indeed sound from what you describe that some aspects of your stay did not meet our usual standards of service; please accept our sincerest apologies for failing to make your stay with us a perfect moment of relaxation, we sincerely appreciate you taking the time to bring this matter to our attention. Thank you for your very nice compliments for our team, they do work very hard every day to make sure our guests feel well attended to at all times and definitely are an asset to our hotel. We will certainly relay your praising comments to all of them and we are sure they will be pleased to know their efforts have been appreciated. Once again we thank you for sharing this valuable feedback with us, please rest assured that the information you have provided will be used accordingly to enhance our future guests' experiences among us and we hope you will visit us again in the future. Kind regards.

• 4Jerry11-10-2019

Niet wat ik verwacht had na de beoordelingen.

Het is geen 4 sterren meer, Touroperator heeft het afgewaardeerd naar 3,5 ster dat is nog ruim. De kamers zijn erg verouderd en onze had zelfs houtworm. Het meubilair is zwaar aan vervanging toe. De badkamer is zo oud dat het niet meer schoon te krijgen is. Personeel is top. Het eten is elke dag hetzelfde, voor een lastige eter geen feest. Voor mij geen 2e keer meer. De wc, s beneden zijn echt goor, en vaak dicht. Dit is totaal een domper, hoe versleten alles was in het hotel.

Laurent Labal General Manager, Subdirectora, 17-10-2019

Dear Jerry: Although we sincerely regret your disappointment with your stay in our Meliá Las Antillas, we would like to thank you for sharing your comments as it will help us to identify areas of concern and act immediately so as to enhance our future guests' experience among us. Thank you for your very nice compliments for our team, they do work very hard every day to make sure our guests feel well attended to at all times and definitely are an asset to our hotel. We will certainly relay your praising comments to all of them and we are sure they will be pleased to know their efforts have been appreciated. Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope that Meliá Las Antillas will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future. Best regards

Gereisd met partner in september 2019

• 4Guido15-04-2019

nooit meer

Zeer mooie tuin en zwembad eetzaal laat te wensen over eten koud kamers zijn zeker aan renovatie toe oud en kil badkamer dateert van in het jaar stillenkens water op kamer moet men elke dag vragen en dan nog heb je er geen Personeel doet zijn best maar zien je liever niet aankomen in de lobbybar is het een regelrechte ramp personeel steekt zich weg en als je dan iets kunt bestellen mag je je vingers kussen dat ze het brengen voor mij nooit meer

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8bart25-01-2019

Vergane glorie maar wel geanimeerd.

Het hotel is als luxe aangeschreven maar verkeert in staat van verval. De thermostaat van de sauna is weggefikt ooit maar gelukkig doet één van de twee elementen van de kachel het niet, zodat hij ergens middenin de 80 terecht komt. Het eten is wel heel lekker en de mojitos zijn perfect klaargemaakt. Er treedt drie a vier keer in de week een fantastisch goede dansgroep op. Dat is echt genieten.

Alleen gereisd in december 2018

• 2018
    3Bo01-10-2018

Nooit meer

Na een fantastisch weekje cruise, keken we uit naar een weekje strandvakantie in Melia las Antillas. Het is een prachtig aangelegd resort. Personeel is erg vriendelijk. Echter de kamers zijn gedateerd. Het buffetrestaurant is een onhygiënisch en kille zaal. Het warme eten is koud/lauw en het koude eten is lauw. Ongedierte loopt over het buffet. Tussen de groene boontjes zat een mier als extra ingrediënt. Service zeer slecht, 3 dagen geen fles water op onze kamer. We hebben 4 personen benaderd maar tevergeefs.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Kap Trechsel12-08-2018

De heerlijkste vakantie ooit! Super animatie... vriendelijk personeel! Heerlijke sfeer

Gereisd met partner in april 2018

• 9Willeke en Peter van Delden18-06-2018

Fantastisch!!

Na een rondreis in 2015 hier een week verlengd: dit is werkelijk een waanzinnig mooi en goed hotel! Heel attent en vriendelijk personeel met een zeer relaxte sfeer in het gehele hotel. Eten waanzinnig goed: met name de BBQ buiten! Zo fantastisch dat wij dit jaar in september weer teruggaan, we kunnen niet wachten!!

Jose Antonio Ramirez Aranda, General Direktor, Subdirectora, 21-06-2018

Vielen Dank für die Veröffentlichung Ihre Kommentare zu dieser wichtigen Website. Es freut uns sehr zu wissen, dass Sie in unserem Hotel einen schoenen Urlaub genossen haben. Vielen Dank für Ihre Komplimente ueber unsere Dienste und Einrichtungen. Seine Worte machen uns sehr stolz. Wir wollen dass Sie uns im naeher Zukunft besuchen, um Sie mit einem anderen ausgezeichneten Aufenthalt zu bieten.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Marga18-05-2018

Heel leuk voor een weekje na een rondreis

All-inclusive, ruime, schone, goed verzorgde kamers met aparte bad- en doucheruimte met toilet.

Jose Antonio Ramirez Aranda, General Manager, Director General, 22-05-2018

Dear verzamol, Thank you for all your compliments, which I have been very glad to share with the staff. We are very much looking forward to welcoming you again, please, email us your booking details and preferences as we will be just too happy to look after them.

Gereisd met vrienden in mei 2018

3 tips over Hotel Melia Las Antillas

• Kim Gettemans, 06-01-2013

Cuba is een absolute aanrader! Je ademt een sfeer in van de jaren 50, iets wat je je helemaal niet kan voorstellen als je er niet geweest bent. Aanraders om te zien: Havana, Trinidad (koloniale stijl is mooi). Wij hebben vanuit Varadero een daguitstap gedaan genaamd de 3 ciudades (Cienfuegos, Santa Clara en Trinidad): onder die combinatie raden we het wel af, afstand te groot (meer dan 500km gereden op 1 dag) en maar half uur in eerste 2 steden gebleven. Trinidad gelukkig langer en terecht!

• Wietske, 04-07-2012

Neem de lift naar de vijfde verdieping voor een mooi uitzicht Als je in de lobby zit, bestel je drankje bij de obers, dat is sneller dan het zelf gaan halen Reserveer de restaurants meteen de eerste dag, het zit vaak vol

• Caat, 09-03-2015

Neem een kamer in blok 67 of 66. dan zit je rustig. Als je in het hotel zelf zit (in het midden), dan "geniet" je van veel muziek, etc.

7 vragen over Hotel Melia Las Antillas

• maria, 26-03-2016

russen

zijn er veel Russische gasten in dit hotel?

• Frank en Trudie Stronkhorst, 28-09-2013

wat is de avond temperatuur in januari

Wij gaan 13 januari een rondreis Cuba maken met als afsluiter dit hotel. Kan iemand mij vertellen wat de avond temperatuur is en of het nodig is om ook een lange broek of shirts met lange mouwen mee te nemen? Al vast bedankt!

p.m.landstra, 28-04-2014

Komen net terug uit Cuba en zijn 3 dagen in dit hotel geweest. Geen enkele noodzaak om, vanwege de temperatuur, een lange broek aan te doen. Echter, als je in het restaurant Romantica wilt eten is dat wel verplicht. Daar kun je plaatsen reserveren en eet je eens anders dan in de grote eetzaal.

• Jill, 20-07-2013

uitstappen

Ik lees hier vrij veel over 'die uitstappen moet je zeker gedaan hebben' wij hebben ook net gereserveerd in dit hotel om net cuba te ontdekken, ik vroeg me enkel af hoeveel je net moest rekenen ongeveer voor de excursies? alvast bedankt :-)

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 6 minuten lopen

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats