Luxe hotelWeer vandaag25°18°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Las Americas voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Melia Las Americas in het Nederlands

Prima Hotel

Maurice
19-6-2015

Na onze rondreis hebben wij nog een week verlenging gehad in Melia Las America (07-06-2015). Het is een ruim opgezet hotel / bungalow complex. Het hotel ligt aan een mooi breed strand en het personeel is vriendelijk. Het hotel is net en verzorgd net zoals de kamers en de zwembaden. Ruim balkon met mooi uitzicht op de zee en het golfterrein. Op verschillende locaties bevinden zich barretjes en snack bars. Het animatie team is de gehele dag bezig en het hotel bevat 5 restaurants.

Het buffet restaurant is met onze ervaringen beperkt, maar wel goed. Over het restaurant La Arcade kunnen wij niet zoveel zeggen, deze zat de gehele week al vol geboekt bij onze aankomst. Sakura (Japans restaurant) was gezellig met andere gasten aan een bakplaat zitten. La Robleza mag zich geen vis restaurant waardig noemen, je heb hier geen keuze mogelijkheden uit verschillende visgerechten. Bij Il Limoncello zijn wij niet geweest.

Gereisd met partner in juni 1998

Heerlijk hotel, eten en service oke

menno
3-4-2015

Heerlijke vakantie in Melia las Americas gehad. Het strand en de zwembaden zijn super. Tevens voldoende restaurants en barretjes zodat je niet steeds naar hetzelfde toe hoeft. Kwaliteit van het eten laat te wensen over, maar dat wisten we op voorhand van Cuba. Niet dat het vies is, maar in andere vijf sterren hotels in de caribean ligt het niveau een stuk hoger. Cocktails en aanbod van dranken is prima in orde, keuze in overvloed. De kamers zijn saai en de kwaliteit van douche en meubels is niet up to date. Tevens ziet niet alles er meer even fris uit (lees schimmel op plafonds en in het bad). Maar al met al een super vakantie gehad.

Houdt er wel rekening mee dat het Melia las Americas met name een golf resort is en het publiek grijs is. Daarnaast zijn de excursies en derglijke prijzig. Cuba is geen budget bestemming!

Gereisd met partner in maart 2015

Heerlijk strandhotel

TravelAgent1987
12-5-2014

Na afloop van onze rondreis door Cuba hebben wij 5 nachten overnacht in Hotel Melia Las Americas. Het hotel heeft een prachtige ligging direct aan het mooie, witte zandstrand van Varadero. Het centrum ligt echter toch op een ruime 5 km afstand. Het hotel is daarentegen wel zo ingericht dat je in pricipe het resort niet af hoeft. Wij vinden het alleen wel fijn om 's avonds nog even een stadje of een dorpje in te lopen.

Het hotel beschikt over 5 restaurants (waaronder Japans, Frans en Italiaans) waarvoor je, naast het buffet restaurant, altijd moet reserveren.

De kwaliteit van het eten in het buffet restaurant was middelmatig. Wat er 's middags werd geserveerd stond er vaak 's avonds ook weer. De specialiteiten restaurants daarentegen waren van betere kwaliteit.

Bij het zwembad zijn altijd voldoende bedjes beschikbaar en het activiteitenprogramma was leuk en gevarieerd.

Gereisd met partner in januari 2014

Prima hotel

Jannetje
3-12-2013

Uitgebreid hotel. Wij zaten in een hotelkamer in het hoofdgebouw. Kamer gedateerd en klein, maar schoon. De bungalowkamers in de bijgebouwen zijn erg mooi en ruim, een groot verschil. Hotel laat geen kinderen toe, dus ideaal voor stellen. Direct aan het strand en naast het winkelcentrumpje Las Palmas gelegen. Goede koffies, cocktails en lekkere (Chileense) wijn. Buffet is oke, met voldoende keuze. Voor echt lekker eten moet je nu eenmaal niet op Cuba zijn. Vaak wel even zoeken naar een tafel, afruimen en opnieuw opdekken duurde lang. Mooie zwembaden, gezellig terras. Kortom: niets mis mee.

Gereisd met partner in november 2013

Prima all inclusive hotel

Marcel
13-10-2013

Goed hotel, prima sfeer,prima & gevarieerd eten, zeer goed entertainment, uiterst kleurrijk. Alleen begint het hotel een beetje gedateerd te raken wat we zien bij veel hotels in Varadero.

Gereisd met partner in oktober 2013

Heerlijk genieten

Angela
19-4-2013

Dit hotel is ideaal om lekker te relaxen en wat te zien van een deel van Cuba. In het hotel zijn er vier a la carte restaurants waar je je vingers bij aflikt. Kreeft, Beef heerlijk. Ook kun je op 's middags a la carte lunchen. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk. In het buffet restaurant maakt de kok ter plaatse je vlees of vis munu gereed. Lekker vers en heerlijk. 24 uur per dag room service voor snacks. Kamers zijn ruim en netjes verzorgd, douche ruimte is prima. Twee zwembaden en een heerlijk breed strand met voldoende ligbedden. Handdoeken service en gebruik watersport is all inclusive. Vanuit het hotel kun je prima naar Havana (1,5 uur rijden), trip op zich is al leuk. Santa Clara en Trinidad zijn te doen, echter is dit wel ver weg. Varadero is leuk stadje, met de bus goed te doen. Wij hebben vanuit hotel taxi chauffeur geregeld die ons heel de dag door Cuba heeft gereden,! Kortom, leuk hotel, goed eten en heerlijk vertoeven! Luchtvochtigheid was heel hoog, temp prima

Gereisd met partner in april 2013

Een prima hotel. Kamers zijn groot en netjes. bediening is aardig, ook zonder fooi te geven. Eten is prima. 4 a la carte restaurant + buffetrestaurant.

mooi zwembad en een prive strand. Je kunt je hier prima vermaken. Er is animatie aanwezig voor diegene die dit willen. Elke avond zijn er dansshows.

Gereisd met partner in juni 2012

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel!

Karlien en Werner
27-6-2012

Bovengenoemde voor 9 dagen bezocht. Eten is prima, elke dag staat een kok vis, vlees of kip klaar te maken. Er is 1 buffet restaurant en 4 a la carte restaurants (hiervoor zsm reserveren) namelijk italiaans, japans, vis en cubaans. Minpuntje: eten in de bakken van het buffetrestaurant was veelal lauw en a la carte restaurants waren snel volgeboekt . Na ons idee mag je in elk a la carte restaurant eenmaal per week dineren. Over het algemeen was het personeel aardig, helaas is het hier aan de orde dat het personeel overdreven amicaal omgaat met degenen die fooi geven. Dit merk je vooral in het buffetrestaurant. Bij mensen die geen fooi geven duurt het daarom langer voordat er drinken ingeschonken wordt en er een opgedekte tafel beschikbaar is. Het hotel is een goede uitvalbasis voor excursies in het Westen. Kamer is zeer netjes. Voor de deur ligt een prachtig wit strand. Kortom, dit hotel kun je met een gerust hart boeken! Wij hebben mede dankzij dit hotel een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2012

prachtig hotel, prachtig gelegen

eegie
22-6-2012

Wij hebben 3 nachten hier doorgebracht als afsluiting van onze Cuba rondreis. Direct gelegen aan het (prive)strand van het hotel, waar je ligbedje klaarstaat. Wij hadden all-inclusive en het eten was prima, enige trukje is dat je maar twee keer per week in het specialiteiten restaurant mag eten (als diner) overige eten doe je in het buffet restaurant, maar dit is ook echt goed. (reserveren voor het specialiteitenrestaurant, is snel volgeboekt) Wij zaten in een van de bijgebouwen, maar was ook prima, uitzicht was niet heel bijzonder, maar kamer was ruim en schoon.

Gereisd met partner in april 2012

Tweede deel van onze huwelijksreis in dit hotel doorgebracht. Zeer luxe, zeker voor Cubaanse begrippen. Geen Amerikanen, wel Canadezen en Russen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor een paar Pesos doen ze veel voor je. Al het personeel is hoog opgeleid.

Gereisd met partner in november 2011

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • VerzorgingAll inclusive
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Las Americas in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Las Americas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.