Hotel Melia Las Americas

Hotel Melia Las Americas

8.5Fantastisch

Cuba, Cuba, Varadero

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Las Americas voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

47 reviews over Hotel Melia Las Americas

• 8Maurice 19-06-2015

Prima Hotel

Na onze rondreis hebben wij nog een week verlenging gehad in Melia Las America (07-06-2015). Het is een ruim opgezet hotel / bungalow complex. Het hotel ligt aan een mooi breed strand en het personeel is vriendelijk. Het hotel is net en verzorgd net zoals de kamers en de zwembaden. Ruim balkon met mooi uitzicht op de zee en het golfterrein. Op verschillende locaties bevinden zich barretjes en snack bars. Het animatie team is de gehele dag bezig en het hotel bevat 5 restaurants.

Het buffet restaurant is met onze ervaringen beperkt, maar wel goed. Over het restaurant La Arcade kunnen wij niet zoveel zeggen, deze zat de gehele week al vol geboekt bij onze aankomst. Sakura (Japans restaurant) was gezellig met andere gasten aan een bakplaat zitten. La Robleza mag zich geen vis restaurant waardig noemen, je heb hier geen keuze mogelijkheden uit verschillende visgerechten. Bij Il Limoncello zijn wij niet geweest.

Gereisd met partner in juni 1998

• 7menno03-04-2015

Heerlijk hotel, eten en service oke

Heerlijke vakantie in Melia las Americas gehad. Het strand en de zwembaden zijn super. Tevens voldoende restaurants en barretjes zodat je niet steeds naar hetzelfde toe hoeft. Kwaliteit van het eten laat te wensen over, maar dat wisten we op voorhand van Cuba. Niet dat het vies is, maar in andere vijf sterren hotels in de caribean ligt het niveau een stuk hoger. Cocktails en aanbod van dranken is prima in orde, keuze in overvloed. De kamers zijn saai en de kwaliteit van douche en meubels is niet up to date. Tevens ziet niet alles er meer even fris uit (lees schimmel op plafonds en in het bad). Maar al met al een super vakantie gehad. Houdt er wel rekening mee dat het Melia las Americas met name een golf resort is en het publiek grijs is. Daarnaast zijn de excursies en derglijke prijzig. Cuba is geen budget bestemming!

Gereisd met partner in maart 2015

• 8TravelAgent198712-05-2014

Heerlijk strandhotel

Na afloop van onze rondreis door Cuba hebben wij 5 nachten overnacht in Hotel Melia Las Americas. Het hotel heeft een prachtige ligging direct aan het mooie, witte zandstrand van Varadero. Het centrum ligt echter toch op een ruime 5 km afstand. Het hotel is daarentegen wel zo ingericht dat je in pricipe het resort niet af hoeft. Wij vinden het alleen wel fijn om 's avonds nog even een stadje of een dorpje in te lopen.

Het hotel beschikt over 5 restaurants (waaronder Japans, Frans en Italiaans) waarvoor je, naast het buffet restaurant, altijd moet reserveren. De kwaliteit van het eten in het buffet restaurant was middelmatig. Wat er 's middags werd geserveerd stond er vaak 's avonds ook weer. De specialiteiten restaurants daarentegen waren van betere kwaliteit.

Bij het zwembad zijn altijd voldoende bedjes beschikbaar en het activiteitenprogramma was leuk en gevarieerd.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Jannetje03-12-2013

Prima hotel

Uitgebreid hotel. Wij zaten in een hotelkamer in het hoofdgebouw. Kamer gedateerd en klein, maar schoon. De bungalowkamers in de bijgebouwen zijn erg mooi en ruim, een groot verschil. Hotel laat geen kinderen toe, dus ideaal voor stellen. Direct aan het strand en naast het winkelcentrumpje Las Palmas gelegen. Goede koffies, cocktails en lekkere (Chileense) wijn. Buffet is oke, met voldoende keuze. Voor echt lekker eten moet je nu eenmaal niet op Cuba zijn. Vaak wel even zoeken naar een tafel, afruimen en opnieuw opdekken duurde lang. Mooie zwembaden, gezellig terras. Kortom: niets mis mee.

Gereisd met partner in november 2013

• 8Marcel13-10-2013

Prima all inclusive hotel

Goed hotel, prima sfeer,prima & gevarieerd eten, zeer goed entertainment, uiterst kleurrijk. Alleen begint het hotel een beetje gedateerd te raken wat we zien bij veel hotels in Varadero.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Karlien en Werner27-06-2012

Wij zijn zeer tevreden over dit hotel!

Bovengenoemde voor 9 dagen bezocht. Eten is prima, elke dag staat een kok vis, vlees of kip klaar te maken. Er is 1 buffet restaurant en 4 a la carte restaurants (hiervoor zsm reserveren) namelijk italiaans, japans, vis en cubaans. Minpuntje: eten in de bakken van het buffetrestaurant was veelal lauw en a la carte restaurants waren snel volgeboekt . Na ons idee mag je in elk a la carte restaurant eenmaal per week dineren. Over het algemeen was het personeel aardig, helaas is het hier aan de orde dat het personeel overdreven amicaal omgaat met degenen die fooi geven. Dit merk je vooral in het buffetrestaurant. Bij mensen die geen fooi geven duurt het daarom langer voordat er drinken ingeschonken wordt en er een opgedekte tafel beschikbaar is. Het hotel is een goede uitvalbasis voor excursies in het Westen. Kamer is zeer netjes. Voor de deur ligt een prachtig wit strand. Kortom, dit hotel kun je met een gerust hart boeken! Wij hebben mede dankzij dit hotel een geweldige vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9eegie22-06-2012

prachtig hotel, prachtig gelegen

Wij hebben 3 nachten hier doorgebracht als afsluiting van onze Cuba rondreis. Direct gelegen aan het (prive)strand van het hotel, waar je ligbedje klaarstaat. Wij hadden all-inclusive en het eten was prima, enige trukje is dat je maar twee keer per week in het specialiteiten restaurant mag eten (als diner) overige eten doe je in het buffet restaurant, maar dit is ook echt goed. (reserveren voor het specialiteitenrestaurant, is snel volgeboekt) Wij zaten in een van de bijgebouwen, maar was ook prima, uitzicht was niet heel bijzonder, maar kamer was ruim en schoon.

Gereisd met partner in april 2012

• 9M. Nieuwkamer30-11-2010

Fantastisch hotel om te relaxen!

Wij hebben hotel Melia Las Americas * bezocht na een rondreis door Cuba, zodat we nog even heerlijk konde relaxen. En dit is absoluut de perfecte locatie! Direct gelegen aan het prachtige zandstrand met azuurblauwe zee. De locatie is luxe, ruim en zeer schoon. Bovendien kun je 24-uur per dag heerlijk eten en drinken. Met name de a la carte restaurants zijn aan te bevelen (wel reserveren bij aankomst, want zijn snel volgeboekt). Houd je van golf, dan is dit resort ook een perfecte locatie, direct gelegen aan een professionele golfbaan. Dit hotel staat niet in de Nederlandse reisgidsen, dus direct boeken is noodzakelijk, maar zeker aan te raden.

Gereisd met partner in november 2010

• 8fam huisman04-10-2010

leuk hotel

wij vonden het een leuk hotel.vriendelijke mensen, goeie kamers, elkedag schoongemaakt, minibar elke dag bijgevult.eten was inderdaad zoals al eerder gezegd lauw of gewoon kou, dat was wel een minpuntje!er stond wel ieder dag een kok voot je te koken en dan had je wel goed en warm eten. in de lobbybar was je glas nooit leeg, werd goed op gelet! Strand was erg mooi en schoon.Kortom....wel een aanrader maar verwacht niet te veel van het eten.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Sofie13-08-2010

Wow! Erg mooi couples hotel

Dit hotel in oktober 2008 bezocht. Bijna elke kamer heeft zeezicht. Het centrum van Varadero ligt op redelijk grote afstand, maar daar is niet gek veel te beleven. Het hotel biedt een goede All Inclusive formule. Alhoewel wij het eten wel wat tegen vonden vallen. Wat je 's middags bij de lunch hebt in het buffetrestaurant, is er 's avonds ook weer. Aanrader zijn de a la carte restaurants. Hoef je niks voor bij te betalen (wel van te voren reserveren) en daar kun je heerlijk eten. Je hebt de keuze uit een Italiaans, Japan en een Internationaal restaurant. Heerlijk groot zwembad, met ligbedden en een gezellige buitenbar/restaurant. De stranden zijn wit en tropisch! Echt een aanrader voor een heerlijke strand vakantie!!

Gereisd met partner in oktober 2008

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats