Hotel LTI Tuxpan Resort

Hotel LTI Tuxpan Resort

6.8Voldoende

Cuba, Cuba, Varadero

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.001p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang

214 reviews over Hotel LTI Tuxpan Resort

• 9Johan en Nicky14-02-2020

Plussen en minnen

Wij verbleven 13 dagen (12 nachten) in Tuxpan en wij vonden het een goed hotel. Wij hebben wel wat tips voor mensen die twijfelen om voor dit hotel te kiezen. Ga niet alleen in het hotel zitten de hele vakantie want daar is het niet voor! Wij zijn veel op excursie geweest en 5 dagen in dit resort dat was top! Tips voor excursie Havana en Vilanes (2 dagen) 3 steden trip en jeep safari. Vooral de 2 dagen vilanes en havana is top.. maar hier moet je naar informeren. Tussen door lekker relaxen in dit resort prachtig strand. Helaas veel russen (zonder manieren) personeel is top zijn erg gul met alcohol en in de avond een koffie in het koffiehuisje naast de a la cart restaurant is top! Vooral al Yandi werkt die is er 6 dagen per week hij is echt de beste barista die ik ooit hebt ontmoet! Tuxpan moet je niet doen als je niet op excursie ga! Goede prijs kwaliteit

Gereisd met partner in februari 2020

• 5B.11-01-2020

Wel oke, niet voor herhaling vatbaar.

Voor deze prijs, moet je niet te veel verwachten. Hotel is verouderd, 3 liften en alle 3 kapot. Plafond wat naar beneden komt, losse trapleuningen. Verstopte wc, dit is wel snel opgelost. Kamer ook verouderd, maar netjes en airco deed het goed, schoonmaak prima. Het all inclusive idee klopt niet helemaal, s ochtends om 7 uur geen onbijt te krijgen. Het eten is echt niet goed, 2 weken is dan erg lang, vooral geleefd op rijst en tosti’s. In de 2 week van de vakantie kregen al last van buikloop en dit heeft thuis nog 3 weken aangehouden. Koffiezaak heeft lekkere koffie, maar vaak niet open. Al met al, goede vakantie gehad ondanks de gebreken. Cuba is een erg mooi land en het hotel is te doen als je niet te veel eisend bent.

• 5Joyce04-01-2020

Nooit meer

Het hotel ligt gelegen aan het mooie witte strand. De kamers zijn erg oud en heel erg gehorig. In de 9 dagen bijna geen oog dicht gedaan. Wij zaten Op de tweede verdieping echt verschrikkelijk. Het eten is erg slecht en vaak koud. Het ontbijt is wel lekker met een eitje maar dat 9 dagen lang is niet te doen. Personeel was vriendelijk. Het ligt erg ver van Havana en dat kost nog een hoop geld Om daar naar toe te reizen. Wel aan te raden om daar heen te gaan. Wij zullen dit hotel zeker niet aanraden!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Sandra25-12-2019

Nou mensen gewoon boeken,want is gewoon geweldig,wat een lief personeel op de receptie na,want die zijn behoorlijk arrogant,maar verder alleen maar lof,en wat een professionele shows,heb mijn ogen uit gekeken.Oke eten eenvoudig,maar hallo is Cuba he,al was er ca 3x per week barbecue en je kon 24/7 terecht voor eten en drinken,en dat voor de prijs die we betaald hebben,als mensen hier wat over te zeuren hebben,dan kunnen ze beter nooit meer op vakantie gaan,want dan is niks goed.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Ria Rogiers21-11-2019

Wanneer kan ik terug ???? Zaaaaaaalig

Fijn hotel, kamers beetje outdated maar heeeeeel netjes. Bed is goed, prima geslapen. Personeel uiterst vriendelijk !!! (behalve de receptie). Het eten is wat het is, als je naar Cuba gaat moet je in deze prijscategorie geen mirakels verwachten. Al bij al toch lekker, en vooral gezond gegeten. Strand is prachtig en zwembad is ook prima, zetels genoeg. Animatie 's avonds is topie. Ik heb echt van mijn verblijf in dit hotel genoten. Op een paar honderd meter stappen van het hotel kan je een "hop on - hop of" bus nemen die je voor 5CUC (5eur) de hele dag kan nemen van de ene kant van Varadero naar de andere, je stapt op en af waar en wanneer je wil. Heel practisch. Met deze bus kan je ook in winkelcentrum (naar Cubaanse normen) Las Americas rijden.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Gerrit Hogeboom07-10-2019

voor herhaling vatbaar

prima verblijf, verwacht geen luxe het is gedateerd, vriendelijk personeel. Prachtig strand, mooi zwembad en elke avond leuke entertaiment.

• 6Martin Jansen02-10-2019

Leuk, maar niet heel bijzonder...

Niet heel bijzonder en ze beweren dat fietsen huren onmogelijk is op Cuba, wat natuurlijk onzin is.

• 4jan pieter07-09-2019

Tja.....

Cuba prachtig land,mensen vriendelijk,hotel is een beetje opgeknapt na de orkaan,vieze muffe kamer,eten in de eet schuur voor cubaanse begrippen prima maar de hygiene valt tegen dus dan laat je het al snel staan al oogt het allemaal prima! De zee en het strand heeeerlijk,zwembad allemaal kapotte tegeltjes

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Hegeraat17-05-2019

Fantastisch voor dat geld. Zou niet meer betalen.

Het is een prima hotel. Ja het is wat oud, maar dat is heel Cuba. Zeeer vriendelijk personeel. Buffet was afwisselend genoeg en warm. Douche en bed waren schoon. s'Avonds altijd wat te doen en overdag ook regelmatig een activiteit. Mooi aan een prachtig strand met een bar dichtbij, waar ook snacks te verkrijgen waren. Ja er lagen wat tegeltjes los in het zwembad, maar daar heb ik geen last van gehad. Als je dat vervelend vind dan betaal je lekker meer. Bedjes aan het zwembad waren goed en er waren er genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 6Ingrid Stinstra07-03-2019

Prima, ondanks 'klamme"kamer

We hadden op hoogte v.d. receptie onze kamer ( 1e verdieping) . Erg verouderde kamer. Zéér vochtig. Lakens waren gewoon klam. Geen aanrader. De gang naar onze kamer rook al erg muf en de plafondplaten kwamen bijna naar beneden. Gelukkig slaap je hier alleen en voor de rest veel op pad geweest. De openbare ruimtes zijn prima. Wifi bij receptie, koffie bar en zwembad te krijgen dmv een kaartje. Hierop staat een code waarmee je op internet kan komen, werkte prima. 1 cuc voor een uur. Eten was ook prima. Ondanks all inclusive zijn wij wel vaak uit eten geweest. Strand is fantastisch!! Zo mooi. Lunchen deden we vaak bij de beachbar. Lekker hamburgertje met bv bananenfriet. Zwembad is ook wel aan opknapbeurt toe. Her en der missen er tegels en het is niet aan te raden op de roosters te staan langs het bad. hier zak je zo doorheen. Leuke uitstapjes gedaan naar dorpjes in omgeving en naar Havana in klassieke auto.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk