Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°19°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor LTI Tuxpan Resort voor je op een rij gezet:

198 reviews over Hotel LTI Tuxpan Resort in het Nederlands

Prima, ondanks 'klamme"kamer

Ingrid Stinstra,
7-3-2019

We hadden op hoogte v.d. receptie onze kamer ( 1e verdieping) . Erg verouderde kamer. Zéér vochtig. Lakens waren gewoon klam. Geen aanrader. De gang naar onze kamer rook al erg muf en de plafondplaten kwamen bijna naar beneden. Gelukkig slaap je hier alleen en voor de rest veel op pad geweest. De openbare ruimtes zijn prima. Wifi bij receptie, koffie bar en zwembad te krijgen dmv een kaartje. Hierop staat een code waarmee je op internet kan komen, werkte prima. 1 cuc voor een uur. Eten was ook prima. Ondanks all inclusive zijn wij wel vaak uit eten geweest. Strand is fantastisch!! Zo mooi. Lunchen deden we vaak bij de beachbar. Lekker hamburgertje met bv bananenfriet. Zwembad is ook wel aan opknapbeurt toe. Her en der missen er tegels en het is niet aan te raden op de roosters te staan langs het bad. hier zak je zo doorheen. Leuke uitstapjes gedaan naar dorpjes in omgeving en naar Havana in klassieke auto.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantastische vakantie gehad!

Andrea,
27-2-2019

Wij waren wel een beetje bang voordat we naar dit hotel gingen, i.v.m. de slechte reviews die hier staan vermeld. Maar WAUW, wat is dit hotel ons goed bevallen! Ja, als je 5 sterren Egypte of Turkije gewend bent en die eisen hebt, moet je gewoon niet naar Cuba gaan óf je past je referentiekader aan. Wat logisch is als je naar een land gaat waar de tijd lang stil heeft gestaan.

Hotel Tuxpan is een gezellig hotel, waar alle medewerkers elke dag weer voor je klaar staan. Qua eten is het prima, wij hebben nooit koud eten gehad! Het wordt vers voor je bereid, zoals ontbijt, lunch als avondeten. Verwacht alleen geen hamburgers en patat, pas je aan het Cubaanse eten, wat heerlijk is!

Het hotel wordt etage voor etage gerenoveerd, momenteel vanaf de 3e etage prima kamers! Elke dag is er iemand van touroperator aanwezig waar je je vragen (in het Nederlands) aan kunt stellen, perfect geregeld!

Gereisd met partner in februari 2019

Fam Mormon,
2-2-2019

Prima hotel precies zoals op t filmpje getoond wordt. Wel wat verouderd. Erg vriendelijke personeel. Het eten was heerlijk. Iedere dag iets anders. Veel fruit. Ontbijt erg uitgebreid . Personeel is blij met 1 cuc gelijk aan 1 euro. Hotel ligt wat afgelegen . Wil he naar Varadero klein toeristische markt met souvenirs kan je een taxi pakken voor 10 cuc. Wel prijzig. Als je een stuk loopt naar de bushalte kun je de hop on hop off bus pakken voor 5 cuc. Met je ticket kun je de gehele dag gebruik maken van de bus. Varadero is mooi. Mooie strand . Voor je rust ga je daar naar toe. Hotel heeft iedere avond entertainment. Ook erg leuk en goed georganiseerd. Bij iedere bar is er drinken te verkrijgen . Binnen t hotel een sigaren winkel tegen redelijke prijzen. Internetkaart 1 cuc voor 1 uur internet te verkrijgen in t hotel. Een aanrader👊🏾👍🏾

Tjingo

Mooie vakantie maar voor ons geen tuxpan/Cuba meer

Pascale wolthuis,
24-1-2019

Hotel met hindernissen her en der. Eerste dag al een ontplofte föhn waar de vuurvonken af vlogen. Eten is zeer zeker niet de standaard wat we in Nederland gewend zijn. Dat weet je enigszins natuurlijk maar was nog minder als we gedacht hadden. Mensen erg vriendelijk! Op de man van de badlakens na. Het strand is erg mooi! Als ook wel het zwembad! Missen her en der wat tegeltjes. Hotel is verder opzich best oke. In Cuba is wel, je krijgt waar je voor betaald. Hebben nu helaas bij thuiskomst wel buikloop wat al begon de een na laatste dag van de vakantie, hoorden dat meer Nederlanders er last van hadden. Tip: Havana! Echt dit was de mooiste dag van onze vakantie. Afdingen op taxi’s zegt touroperator dat dit niet kan, maar kan wel! Ze verwachten wel overal fooi. Daar leven ze natuurlijk ook van. Want er is veel armoede. Je moet alleen je niet bezwaard hoeven te voelen als je het eens niet doet. En dat hadden we wel iets soms.

Nooit meer

Wil,
17-1-2019

17-01-2019:Eten is erg slecht,niet gaar niet warm.kakkerlakken in de eet zaal.katten in de eetzaal waarvan één met maden in een wond(smakelijk eten)hoop herrie in het hotel van hotelgasten, bewaking deed niets.ons advies: ga niet naar dit hotel,hier krijg je spijt van.

Prijs kwaliteit correct

Peter,
26-12-2018

Centraal gelegen hotel in Varadero vlakbij het schitterende strand.

Hotel is wat ouder en de kamers gehorig.

Wordt zeer intens gepoetst.

Dagelijkse vers fruit verse vis en vlees.

Schiitterende koffiebar.

Rum...Alles wat u wenst.

Verwacht geen 4star zoals in Turkije.

Je bent In Cuba

Neem initiatief en bezoek Boca camarioca op 15km of Santa Marta op 8km en zie het echte Cuba.

Cardenas 25km.

Disco La Bamba naast het hotel is op zaterdag een hippe disco die volledig volloopt.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Goed genoeg, vriendelijk personeel, top gehad.

J. Koning,
10-12-2018

Was bezorgd na alle negatieve reacties, maar Tuxpan is echt niet tegengevallen. Het hotel is niet Superdeluxe, maar wel schoon, er is wat achterstallig onderhoud, maar het is ook goedkoop geprijsd, en op Cuba is de standaard gewoon minder. Wij hebben een zalige vakantie gehad. Personeel is heel vriendelijk, ook al geen je geen fooien, wat ze heel hard nodig hebben! Voor lekker eten ga je niet naar Cuba, dat klopt hier ook, eten altijd lauw, ga eten in het alacard restaurant, dat is goed.

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig!

Capi,
2-12-2018

Hotel Tuxpan is gewoon goed! We zijn in Cuba!!! De kamers zijn schoon en het eten is goed. Het vlees en de vis werd voor ons ogen vers bereid. Genoeg keuze....

En ja, natuurlijk is het anders dan in Nederland en zijn er dingen die verbeterd moeten worden, maar het personeel doet zijn best en is uitermate vriendelijk. Aanraders zijn het a la carte restaurant en de koffiebar. Wij hebben het prima naar ons zin gehad en raden dit hotel aan.

Gereisd met partner in november 2018

Als Single naar Cuba

kevin,
1-12-2018

Verblijf/kamer:

Goed verblijf, ik had geen last van slechte hygiëne, maar hoorde wel veel andere mensen hierover. Me balkon deur kon alleen niet op slot vanwege mankementen.

Internet:

Internet is slecht omdat je constant een kraslot moet kopen en het lang duurt voordat je bent ingelogd, daarnaast is het internet traag dus verwacht helemaal niets van het internet en dan is het goed :)

Vrouwen/hotel:

Voor de singles onder ons:

je kan geen meiden meenemen naar je hotelkamer vanwege beveiliging en herkenning aan de polsbandjes die je om hebt, ook alternatieven van omlopen gaan niet werken helaas, omkoping ook niet ;) Je kan bijbetalen en dat kost 50 cuc/ oftewel 45 euro ongv, maar niet in de nacht.

Ligging:

Het is ontzettend mooi, geen helderblauwe zee en witte stranden in mijn periode vanwege veel golven, maar het verschilt per dag. Minpunt is dat je er toeristisch ligt en weinig van de echte bevolking ziet, Excursie is dus Nodig!!!

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

klein en gezellig resort

Menno Blokzijl,
1-12-2018

hotel is wat gedateerd, maar personeel maakt veel goed door goede service en vriendelijkheid. perfect strand en goede ligging hotel.

Gereisd met partner in september 2018

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LTI Tuxpan Resort in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LTI Tuxpan Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.