Hotel Iberostar Varadero

Hotel Iberostar Varaderostersterstersterster

8.3Fantastisch

Cuba, Cuba, Varadero

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Varadero voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Vakantie vieren in Iberostar Varadero. Hier vind je een groot ondiep zwembad dat veilig is voor kinderen. Naast de buffetten zijn er drie goede à la carte restaurants. In Iberostar Varadero op Cuba is vooral de verse vis een aanrader. Of drink een heerlijke cocktail bij de bar. Stap voor het hotel in de bus naar Varadero (10 minuten).

191 reviews over Hotel Iberostar Varadero

• 2019
    10Pablo26-10-2019

Fantastish

Het was een speciaal verblijf, mijn vrouw en ik genoten van een geweldige service in een kamer met uitzicht op het paradijs, speciale erkenning voor de verkoopmeisjes die ons hielpen de beste optie te vinden om ons verblijf te verlengen dat twee dagen begon en we eindigden met het uitgeven van een week. We genieten van zeer grappige shows en zeer vriendelijke en professionele mensen. Markeer gewoon dat ze meer vuilnisbakken op het strand zetten om voor het milieu te zorgen. We zullen terugkeren wanneer ik kan naar Meliá Varadero

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Henk Nijenhuis25-10-2019

Weinig en slecht eten

We zijn net terug uit Cuba en waren in het resort Iberostar Varadero. Hoewel we een prima vakantie hebben gehad, voel ik me wel een bij de neus genomen. Laten we beginnen met een positief geluid. Wat echt geweldig is aan het resort is 1) de prachtige ligging aan het fantastische strand, 2) de lieve werknemers van het resort en 3) de bijna professionele show ‘s avonds. Wat heel hard tegenviel was de beschikbaarheid van eten en snacks. Volgens de Touroperator informatie, maar ook volgens de folder die bij het inchecken werd uitgereikt, zouden er -naast de à-la-carte restaurants- 4 restaurants zijn die 24x7 voor eten en snacks zouden zorgen. De werkelijkheid was dat er 1.5 restaurant open was en die zorgden voor 10.5 uur per dag voor de inwendige mens. Dit betekende dat er tussen 10 en 12.30, tussen 17.00 en 19.00 en na 22.00 tot 7.00 niets te eten/snacken was. En dat zijn precies die momenten dat ik er trek in heb! De oplossing was om extra brood

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Hilde De Plecker17-05-2019

Een echt paradijs

Bij onze aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen met een lekker drankje , het hotel is heel mooi gelegen , wat een vriendelijk personeel .en er is een heel mooi zwembad , voor de kinderen ook een heel mooi zwembad , wij hadden een kamer dicht bij het kinderzwembad ,zo rustig gelegen ,en de kamer was heel mooi , we hebben ook een excursie gedaan naar Havana ,echt de moeite waard en ook hebben we een twee daagse excursie gedaan naar Trinidad en Santa Clara en een nachtje in een berghotel blijven slapen ,echt een hele leuke excursie ,Deze bestemming gaan we zeker nog is overdoen , Cuba heeft ons hart gestolen . Zeker dit hotel ,heel vriendelijk personeel , het eten is een beetje beperkt maar heel lekker , terwijl je aan het eten bent komt een vriendelijk personeelslid een koud drankje brengen . We gaan het nog is doen ,en liefst een beetje langer . Dit zou we is het paradijs kunnen zijn

Gereisd met partner in april 2019

• 9Esther Esselbrugge25-04-2019

Heerlijke plek om te ontspannen

Na 3 nachten Havana hebben we hier 4 nachten overnacht. Heerlijke plek om bij te komen en de Havana ervaring te verwerken. Mooi aangekleed resort met super vriendelijke, vrolijke medewerkers. De kamer met ruime badkamer en veranda/balkon was prima. Het zwembad was prachtig om in af te koelen inclusief zwembadpool. Ja, de animatie zorgt voor levendig vertier, maar dat treffen we overal. En ja, ook hier worden bedjes gereserveerd, maar er beleven er altijd voldoende leeg: no problem. Het strand is fantastisch. Prachtige en lekkere zee, fijne wind, voldoende bedden en barretjes en ook hier vertier voor wie dat wil. Wil je niet, dan heb je er geen last van. Het eten was prima. Veel keus bij het ontbijt en buffet restaurant. Wij aten 2 keer in de a la carte restaurants: bij de Japanner (lekker en met leuke show) en bij het gourmet restaurant. Je kunt niet van de kaart bestellen overigens, je krijgt een menu, maar dat was prima. Aanrader!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    7Frans W.27-10-2018

Goed middenklasse hotel

Middenklasse hotel, vragen ons een beetje af waar die laaiend enthousiaste reviews vandaan komen. Strand is fantastisch, dat moet gezegd. Hotel is 4 sterren. Onderhoud mag zo hier en daar wel worden opgepakt, vooral rondom het zwembad. Buffetten zijn goed. Restaurant is een beetje een lawaaischuur, mede doordat alle vloeren van plavuizen zijn. Vermijd het Japans restaurant. Veel show, leuk voor kids, maar eten was slecht. Hadden het Vip arrangement geboekt. Zouden we niet adviseren. Je krijgt daarmee een eigen congierge die alleen op het strand bereikbaar is en er vaak niet is, waardoor bv extra internet kaartjes niet kunnen worden opgehaald. Zwembad is mooi maar nogal ondiep. We vonden de veel geroemde service beslist voldoende, maar zeker niet top. Veel kastje naar de muur werk en gericht op het krijgen van fooien. We hebben hier een auto gehuurd en zijn er een paar dagen op uitgetrokken. Het Iberostar P. Central in Havanna is beter.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9eddy d.25-07-2018

een blijk weerzien na meer dan 10 jaar

het eten was heel lekker: een hele week vis gegeten en mango om duimen en vingers van af te likken. ongelooflijk vers en lekker. vleesliefhebbers komen ook aan hun trekken. mooi onderhouden, zeer vriendelijk personeel, junior suite zijn de meerkost waard. een geweldig mooi zacht aflopend strand. de animatie was iets minder, vooral omdat men 's namiddags dacht veel muziek te moeten maken aan het zwembad en dan nog luid ook terwijl de luidsprekers dit niet aan konden.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Koning07-01-2017

Het radradijs op aard, zo voelde het, niets was teveel

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Krista06-08-2016

Super hotel!

Zeer mooi hotel, verzorgd, netjes met mooi en ruim zwembad, voldoende comfortabele ligstoelen aan het zwembad of op het strand, allemaal net vernieuwd. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze komen er zelfs rond met eten en drinken aan het zwembad. Zeer uitgebreid buffet met iedere dag andere vlees- en visgerechten die bereid werden in het restaurant. We waren er 14 dagen en het buffet nog steeds niet moe. A la carte restaurants waren niet zoals we verwacht hadden, behalve het Japanse restaurant, dat was lekker. Super animatieteam, zeer veel activiteiten tijdens de dag en niet opdringerig. Ook regelmatig speciale activiteiten zoals professionele waterballet show, shuimpary in het zwembad,...
    Ongelooflijke shows 's avonds, echte professionele dansers die er optreden. Je moet zeker voor 5CUC de beachtourbus nemen naar Varedero. Wij hebben eerst 3 dagen Havanna gedaan, dit moet je gezien hebben, alsook de uitstap Trinidad-St.Clara en Cienfuegos. Neem voldoende cash geld mee in euro, kredietkaarten worden er niet overal aanvaardt (of het netwerk is niet beschikbaar!) en ze rekenen er 3% extra voor. Geld (euro) omwisselen in CUC is nergens een probleem.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Manuel02-08-2016

Goed onderhouden

Na twee weken rondreizen hier 1 week verbleven. De reacties van anderen kloppen, mooi strand, heerlijke zee, mooi resort, goed onderhouden.

Zwembad is erg groot maar nergens dieper dan 1.70 Buffet is ruim, maar na een paar dagen zijn we daar wel klaar mee (persoonlijk) A la carte was niet spectaculair En dan die handdoeken voor op het strand of zwembad, de beste plekken zijn natuurlijk om 6.30 uur al vergeven (ik blijf me verbazen over dit gedrag, handdoeken neerleggen, terug naar bed, en dan tot 12.00 uur niet op komen dagen maar wel zo'n bed bezet houden) Hierin wijkt dit resort niet af van de anderen die we bezocht hebben.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9prem26-06-2016

een topper, Iberostar kwaliteit

Bediening heel vriendelijk en goed maar praten slecht engels. Koop niks rond de shop's bij het zwembad te duur. Hop on of bus goede manier om Varadero te verkennen 5 CUC voor de hele dag. Weinig strand bedjes. Wel is men bezig het strand uit breiden, last van werkzaamheden gehad. Voor sigaren en rum zijn de staats winkels binnen het hotel aan te raden. Doe je gekochte spullen (rum 1 ltr/sigaren 50 p.p) in je koffer. De Japanse a la carte vonden wij niet lekker in vergelijking met de 2 andere a la carte waar je lekker en goed vis kan eten. Ook prettig voor de heren je hoeft niet een lange broek aan maar een 3/4 broek en overhemd voldoet. 2 dagen Trinidad tour gedaan heel goed bevallen alleen de overnachting in hotel Los Helechos was net een ster waard kapotte airco-geen warmwater-2 baddoeken-slecht ontbijt. Een dag Havanna gedaan was helemaal top. Beide tours geboekt bij touroperator Cuba zeker waard om meerdere malen te bezoeken. Wel een paar dagen last gehad van Russen, luidruchtig en houden geen rekening met de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016

10 tips over Hotel Iberostar Varadero

• luna_sol9, 26-04-2014

Zeker gaan eten in het Japans A la Carte!

• Liesbeth Vanderstraeten, 22-05-2013

Het hotel biedt animatie aan. Dit wordt wel niet meegegeven bij check-in. Dit hangt uit nabij het zwembad. Als je geïnteresseerd bent, start je best op dag 1 al eens iets uit.

• Sofie, 12-03-2013

Ruil je geld best niet in het hotel want hier zetten ze je af! In Varadero zelf is niets te beleven, hier hadden we veel spijt van onze keuze. Wel zijn we zelf op zoek geweest naar actie. Hebben de bus genomen naar havanna wel 30 euro. Mijn vriend is 4 keer gaan duiken maar dit is in varadero niet echt de moeite Een buskaartje is goedkoop en geld voor de hele dag. Na je busrit vragen ze dit terug om in het zwart nog eens te verkopen, bewaar dit en geef het aan personeel in het hotel voor hun rit

11 vragen over Hotel Iberostar Varadero

• K, 07-04-2019

Kamers

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe de kamers eruit zien? Zijn er ook gerenoveerde kamers of zijn ze allemaal al wat ouder?

• Evy, 17-06-2016

geld pinnen

kan je met de creditkaart geld vragen aan de receptie?

• Veekmans, 14-05-2014

meenemen

gewoonlijk nemen we vanuit Belgie dingen mee voor de mensen op onze bestemming. Kan iemand ons zeggen wat we best meenemen naar Cuba;kleding,speelgoed ,badproducten?

Hotel Iberostar Varadero info

• Soort gerechtenCaribisch, Japans, Vis / Seafood

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Hammam

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk