Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°21°
8,1

Omschrijving
Vakantie vieren in Iberostar Varadero. Hier vind je een groot ondiep zwembad dat veilig is voor kinderen. Naast de buffetten zijn er drie goede à la carte restaurants. In Iberostar Varadero op Cuba is vooral de verse vis een aanrader. Of drink een heerlijke cocktail bij de bar. Stap voor het hotel in de bus naar Varadero (10 minuten).

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Varadero voor je op een rij gezet:

179 reviews over Hotel Iberostar Varadero in het Nederlands

Goed middenklasse hotel

Frans W.,
27-10-2018

Middenklasse hotel, vragen ons een beetje af waar die laaiend enthousiaste reviews vandaan komen. Strand is fantastisch, dat moet gezegd. Hotel is 4 sterren. Onderhoud mag zo hier en daar wel worden opgepakt, vooral rondom het zwembad. Buffetten zijn goed. Restaurant is een beetje een lawaaischuur, mede doordat alle vloeren van plavuizen zijn. Vermijd het Japans restaurant. Veel show, leuk voor kids, maar eten was slecht. Hadden het Vip arrangement geboekt. Zouden we niet adviseren. Je krijgt daarmee een eigen congierge die alleen op het strand bereikbaar is en er vaak niet is, waardoor bv extra internet kaartjes niet kunnen worden opgehaald. Zwembad is mooi maar nogal ondiep. We vonden de veel geroemde service beslist voldoende, maar zeker niet top. Veel kastje naar de muur werk en gericht op het krijgen van fooien. We hebben hier een auto gehuurd en zijn er een paar dagen op uitgetrokken. Het Iberostar P. Central in Havanna is beter.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

een blijk weerzien na meer dan 10 jaar

eddy d.,
25-7-2018

het eten was heel lekker: een hele week vis gegeten en mango om duimen en vingers van af te likken. ongelooflijk vers en lekker. vleesliefhebbers komen ook aan hun trekken. mooi onderhouden, zeer vriendelijk personeel, junior suite zijn de meerkost waard. een geweldig mooi zacht aflopend strand. de animatie was iets minder, vooral omdat men 's namiddags dacht veel muziek te moeten maken aan het zwembad en dan nog luid ook terwijl de luidsprekers dit niet aan konden.

Gereisd met partner in juli 2018

Koning
7-1-2017

Het radradijs op aard, zo voelde het, niets was teveel

Gereisd met partner in juni 2016

Super hotel!

Krista
6-8-2016

Zeer mooi hotel, verzorgd, netjes met mooi en ruim zwembad, voldoende comfortabele ligstoelen aan het zwembad of op het strand, allemaal net vernieuwd.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze komen er zelfs rond met eten en drinken aan het zwembad.

Zeer uitgebreid buffet met iedere dag andere vlees- en visgerechten die bereid werden in het restaurant. We waren er 14 dagen en het buffet nog steeds niet moe. A la carte restaurants waren niet zoals we verwacht hadden, behalve het Japanse restaurant, dat was lekker.

Super animatieteam, zeer veel activiteiten tijdens de dag en niet opdringerig. Ook regelmatig speciale activiteiten zoals professionele waterballet show, shuimpary in het zwembad,...

Ongelooflijke shows 's avonds, echte professionele dansers die er optreden.

Je moet zeker voor 5CUC de beachtourbus nemen naar Varedero.

Wij hebben eerst 3 dagen Havanna gedaan, dit moet je gezien hebben, alsook de uitstap Trinidad-St.Clara en Cienfuegos.

Neem voldoende cash geld mee in euro, kredietkaarten worden er niet overal aanvaardt (of het netwerk is niet beschikbaar!) en ze rekenen er 3% extra voor. Geld (euro) omwisselen in CUC is nergens een probleem.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goed onderhouden

Manuel
2-8-2016

Na twee weken rondreizen hier 1 week verbleven. De reacties van anderen kloppen, mooi strand, heerlijke zee, mooi resort, goed onderhouden.

Zwembad is erg groot maar nergens dieper dan 1.70

Buffet is ruim, maar na een paar dagen zijn we daar wel klaar mee (persoonlijk)

A la carte was niet spectaculair

En dan die handdoeken voor op het strand of zwembad, de beste plekken zijn natuurlijk om 6.30 uur al vergeven (ik blijf me verbazen over dit gedrag, handdoeken neerleggen, terug naar bed, en dan tot 12.00 uur niet op komen dagen maar wel zo'n bed bezet houden) Hierin wijkt dit resort niet af van de anderen die we bezocht hebben.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

een topper, Iberostar kwaliteit

prem
26-6-2016

Bediening heel vriendelijk en goed maar praten slecht engels.

Koop niks rond de shop's bij het zwembad te duur.

Hop on of bus goede manier om Varadero te verkennen 5 CUC voor de hele dag. Weinig strand bedjes. Wel is men bezig het strand uit breiden, last van werkzaamheden gehad. Voor sigaren en rum zijn de staats winkels binnen het hotel aan te raden. Doe je gekochte spullen (rum 1 ltr/sigaren 50 p.p) in je koffer. De Japanse a la carte vonden wij niet lekker in vergelijking met de 2 andere a la carte waar je lekker en goed vis kan eten. Ook prettig voor de heren je hoeft niet een lange broek aan maar een 3/4 broek en overhemd voldoet. 2 dagen Trinidad tour gedaan heel goed bevallen alleen de overnachting in hotel Los Helechos was net een ster waard kapotte airco-geen warmwater-2 baddoeken-slecht ontbijt.

Een dag Havanna gedaan was helemaal top. Beide tours geboekt bij touroperator

Cuba zeker waard om meerdere malen te bezoeken.

Wel een paar dagen last gehad van Russen, luidruchtig en houden geen rekening met de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016

Super hotel

Marc
28-2-2016

Na week rondreizen door Cuba hebben dit hotel gekozen om uit te rusten. We hebben het ons niet beklaagd. Mooie en ruime kamers. Lekker eten en veel variatie. Vriendelijk personeel en vooral lekkere cocktails. Super mooi strand aan een licht blauwe zee. Eigenlijk is er niets negatief aan dit hotel. Het zou wel eens het paradijs kunnen zijn.

Gereisd met partner in februari 2016

Beste hotel van Varadero

Gerwin
17-1-2016

Prima verzorging, mooi en schone kamers. Wel wat last van een muffe geur, maar verder prima. Animatieteam was geweldig evenals de shows s, avonds. Mooi wit strand.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Iberostar Varadero is een uitstekend hotel, met een schitterend zwembad, goede en mooie kamers, prima eten en een heerlijk strand. Vanuit dit hotel kun je prima het eiland ontdekken. Een absolute aanrader voor Cuba.

Gereisd anders in juni 2005

Super!

luna_sol9
26-4-2014

Hele mooie ruime kamers, en ruime badkamers!

Wij zijn gewoon van Iberostar te doen, maar dit waren toch echt mooie kamers!

Ook het domein was zeer verzorgd en netjes.

Personeel super vriendelijk, je wordt met de glimlach bediend!

Het eten vonden wij persoonlijk minder dan in vergelijking met Spanje en Dominicaanse. Keuze was er genoeg, maar de smaak kon beter. Dit is uiteraard heel persoonlijk.

Je mag 1 maal per verblijf in de a la cartes gaan eten. Ik zou dit zeker aanraden, wij deden 2 maal Japans en 1 maal steak, 3 super avonden!

Deze vakantie was zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2011

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Varadero in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Varadero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.