Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°22°
8,2

119 reviews over Hotel Iberostar Tainos in het Nederlands

Veel geld voor zo'n teleurstelling!

Dietrich
4-11-2014

Van januari aftellen naar September.. eindelijk op de bestemming aangekomen en zo'n teleurstelling. Als je al ervaring hebt met reizen naar de caraiben en de Iberostar hotels al vaak bezocht, is dit echt de nachtmerrie. Geen naam Iberostar waardig! Schimmel op de muren, kamer vol mieren, bij het douchen loopt de hele badkamer onder water, geen aanvulling van je minibar, vuile bedden, extreme spinnenwebben, lauw eten... Het is puur in het oplichterij om zo'n reis of kamer aan iemand te verkopen. Van alle reizen naar de Caraïben de grootste tegenvaller en dit hotel is klaar om te sluiten. Voor een All Inn wil men je ook de kreeft in het Creoolse restaurant doen betalen. Ook de het buffetrestaurant is elke dag hetzelfde. Het enige positieve aan dit hotel zijn de vriendelijke mensen die wel moeite willen doen omdat ze precies beseffen in wat een slecht hotel ze werken. Dit hotel zeker Niet boeken is de boodschap!

Gereisd met partner in september 2014

Fantastisch hotel en land!

Monique
4-12-2013

Zijn dit jaar in september op Cuba geweest voor 12 dagen en verbleven in dit hotel. Mijn verwachtingen waren niet al te hoog vanwege de verschillende reacties op dit hotel en wat betreft het eten op Cuba in de algemene zin. Maar ik kan er heel kort over zijn, Cuba is fantastisch en het hotel ook! Wel een beetje cultuur shock, aangezien ze echt heel arm zijn in Cuba maar in het hotel doen ze echt alles voor je, ook zonder fooi. De ligging geef ik een iets minder punt omdat het ver van het vliegveld van havana ligt, maar het ligt eigenlijk op het strand, dus die ligging is echt perfect! het eten is perfect, cocktails zijn perfect, strand is super mooi, kamer netjes, resort goed onderhouden. mensen werken keihard om de toerist de tijd van hun leven te geven. Ik kan eigenlijk geen minpunt noemen over dit hotel, dan zou ik echt over details moeten zeuren… Het is gewoon goed! Niet twijfelen over dit hotel, het is echt goed!

Gereisd met partner in september 2013

Wij hebben een leuke tijd gehad in het Iberostar Tainos hotel. Toen we daar aankwamen viel vooral de vriendelijkheid van het personeel ons erg op. Er hangt een leuke sfeer. Er werd echt werk gemaakt van de animatie zonder opdringerig te zijn. All-in bevat zeer veel cocktails. Kamers waren proper en rustig gelegen. De maaltijden waren oké. Elke dag genoeg keuze maar jammer genoeg kwamen veel zaken elke dag terug. De ligging van het hotel is ideaal om veel te gaan bezichtigen in Cuba. Wij hebben absoluut geen spijt dat we voor dit hotel gekozen hadden. Prijs-kwaliteit zit dit zeer goed!

Gereisd met partner in september 2013

Goed 4* hotel voor Cuba

laura_vandekerckhove
1-7-2013

Beetje verouderd hotel maar ze doen hun best! Het hotel is niet zeer groot, 1 zwembadzone maar met een prachtige ligging aan de zee. De kamers zijn wel top! Super ruim met een kingsize bed, dagelijks worden ze gekuisd. Ik prefeerde de kamers in de bungalows in de tuin. Qua culinaire hoogstand is cuba sowieso geen uitspringer. Maar ze doen al het mogelijke en er is keuze genoeg. Helaas kan je niet buiten eten.
Het hotel is ideaal voor singles, koppels én families. Er hangt een losse en gezellige cubaanse sfeer in heel het hotel

Gereisd met partner in januari 2013

Leuk comfortabel hotel

Nathaliedevries
1-10-2012

Mooi hotel, maar minder luxe dan andere Iberostar hotels in het Caribisch gebied. Hotel is rustig gelegen, naastgelegen hotels liggen op ruime afstand, waardoor er niet veel mensen op het strand voorbij lopen. Het personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Qua prijs kwaliteit een goed hotel, maar verwacht geen overdreven luxe. Buffet restaurant is prima, er is is voldoende afwisseling. Verder is het Japanse restaurant een aanrader. Een minpunt van het hotel is dat de kamers erg gehorig zijn.

Kortom, een leuk hotel maar ik had wel hogere verwachtingen. Ik heb betere Iberostar hotels gehad.

Gereisd met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fijne vakantie

Debby
4-6-2012

We zijn net terug van een leuke vakantie in dit hotel. Een leuk hotel waar je vooral voor de sfeer moet gaan. Elke middag/avond wordt er live muziek gespeeld! Het hotel beschikt over een mooie strandzone met een rustige zee. Het eten is ook zeker van goede kwaliteit. Er is steeds genoeg keuze en afwisseling. Je ziet duidelijk dat ze hier enorm veel moeite voor doen. Ook het Japans restaurant is een aanrader. Er zijn drie bars in het hotel waar je een hele dag door kunt genieten van heerlijke coctails wat je natuurlijk verwacht in Cuba! Over de animatie kunnen we ook enkel positief zijn. Leuke activiteiten overdag en 's avonds zijn er steeds hele mooie shows. De kamers zijn net/verzorgd, maar aan de oudere kant.
Buiten dat de kamers wat verouderd zijn, is dit hotel echt super. De kamers mogen dan misschien verouderd zijn, na de eerste dag kijk je hier niet meer naar en geniet je van de ongelofelijke losse sfeer van dit hotel. Wij gaan ooit weer!

Gereisd met partner in mei 2012

Gewoon lekker!

T&L
15-4-2012

Kregen na 2 dagen een kamer in een bungalow, met een heerlijk balkon. Kostte niks extra. Bedden (ook in hotel) zijn ontzettend goed. Een heerlijk strand, met voldoende ligbedden en parasols. Eten was okee, ze doen hun best en er is altijd wel iets van je gading. Alleen ligt Varadero zeker 2,5 uur van Havana af en dat is na zo'n lange vlucht best wel vermoeiend. Op het complex kan je aan veel activiteiten meedoen, maar ze zijn vooral gericht op de Canadezen.

Gereisd met partner in maart 2012

Fantastische reis

seppe67
20-12-2011

Cuba is één van die plaatsen die je absoluut moet gezien hebben. Zeker zolang Fidel de plak nog zwaait moet je er de sfeer zeker eens opsnuiven. Allemaal gezellige maar helaas arme mensen. Het personeel is er super vriendelijk. Wel opletten als je geld wisseld . Ze durven het al eens afronden in hun voordeel. Het strand is er prachtig en ideaal om eens een strandwandeling te maken. Wij deden een uitstap naar o.a. Trinidad en Havana. Ook van de jeepsafari hebben wij super genoten. Vergeet niet om van hier ook wat kleinigheidjes mee te nemen voor de lokale bevolking bv balpennen eventueel kleine busjes zeep of deo.

Gereisd met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Resortachtig...

Jarno
28-9-2011

Groot contrast na een rondreis over het eiland. Kamers zijn goed, echters 1 verdieping in het hoofdgebouw kan geluidsoverlast opleveren van de drinkende mensen in de lobby(-bar).

Voorzieningen bij het zwembad en strand zijn goed geregeld. Japans restaurant echt een aanrader, eten niet fantastisch, maar een welkome afwisseling van het overige. Ben geen buffetliefhebber, maar er was voor een ieder iets aanwezig. Weinig afwisseling echter.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Margret
28-8-2011

De afgelopen weken hebben wij hier doorgebracht en het was geweldig! Kamer ruim en schoon, personeel super vriendelijk en het eten ook heel erg goed en ruime keus! Drankjes ook perfect, fijn zwembad en mooi strand, ruim voldoende ligbedden en parasols...Zeker een aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2011

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Tainos in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Tainos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.