Hotel Iberostar Playa Alameda

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°23°
Hotel Iberostar Playa Alameda

3 tips over Hotel Iberostar Playa Alameda

Kenny, 20-8-2014
Tip voor Neckermann: Hotel controleren voor je er gasten naartoe stuurt. Ik zie dat het hotel ook nog steeds in de catalogus staat.
G.M. Ottenhoff, 12-1-2012
Shuttle bus brengt je naar "Downtown Varadero"; een markt met enkel prullaria. Excursie naar Habana met Felipe Gonzalez uitstekend; spreekt uitstekend Nederlands en heeft snel door wat je belangstelling is. Zeker een aanbeveling!
rita, 11-10-2011

Maak gebruik van de lokale bevolking, voor een dagtrip is goedkoop, en je krijgt veel meer te zien, en hoe het leven is van Cuba.

Voor het hotel stopt de bus, waarmee je de hele dag kunt gaan toeren.

ook staan er taxi's voor het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Playa Alameda voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen
Neckermann Reizen