Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°22°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Playa Alameda voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Iberostar Playa Alameda in het Nederlands

Love Cuba, Rum en sigaren!

Rob Dierckx
3-1-2019

Even wennen aan het niet hebben van internet en het niet werken van je gsm hihi maar dit geeft ook rust. 5 sterren hotel in Cuba is niet hetzelfde als 5 sterren in euro maar was prima. Wel veranderd van kamer want de eerste geen goed bed en stonk enorm. De tweede was prima

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prachtig

Sharona
10-11-2018

Samen met mijn vriend 17 dagen naar dit resort geweest. Eten was helaas wat minder maar dat weet je aks je naar Cuba gaat. Personeel erg aardig en vriendelijk. Kamer is prima! Strand is echt prachtig. Jammer was dat het zwembad nog warmer was als de buiten temperatuur dus echt afkoelen kon je hierin niet. De restaurants op het prak waren nodig aan verbetering toe en sommige plekken waren vervallen. Vanuit het resort hebben wij verschillende excursies gedaan. Dit was ook wel nodig want 17 dagen alleen op het resort vertoeven was te lang geweest. Savonds zijn er erg veel muggen, je wordt lekt geprikt.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijk all-in vakantiedorp

Tamara
27-5-2017

Genoten van 2 weken vakantie in dit hotel. Echt ruime kamers met zitje, schoon, goed eten, vriendelijk personeel. Onbeperkt in alle restaurants kunnen reserveren. Het buffet restaurant is ook prima. Zelfs donkerbruin brood. Alles super vers en WARM. Gewaarschuwd in Nederland voor muggen. In andere hotels waren andere vakantiegangers lekgestoken. In ons hotel geen mug gezien. Zal de hygiëne en lokatie zijn geweest.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Neckermann

Hotel was onder de maat...

Kevin
3-10-2015

Het eten in het hotel is volgens ons een van de belangrijkste punten welke in orde moeten zijn. Dit viel zwaar tegen. De kwaliteit was onder de maat, zeker in vergelijking met eerder bezochte Riu hotels. Het aanbod was een stuk beperkter en de kwaliteit was ver te zoeken! Er was nagenoeg niets bij was lekker was, behalve het varken op de bbq en de toetjes.

De cocktails en het bier waren goed! Soms overgoten met alcohol, maar als je aangaf iets te minderen, dan werd dat gedaan. De frisdranken werden aangelengt met kraanwater. Dit water was kraanwater, wat naar chloor smaakte...niet lekker dus.

Het personeel was heel vriendelijk, behulpzaam en deden hun best. Ook de kamers werden dagelijks schoongemaakt (genoeg handoeken enz).

De kamers waren gedateerd en daardoor wat muf van geur. Ook de kussens in bed stonken!

De tuin, het strand en de zee waren prachtig. Ook het zwembad was goed. Zeer leuke bandjes en muziek!

Leuke vakantie, maar het hotel was geen aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2015

droomreis

Verschaeve Céline
18-9-2015

*Zwembad: was koud. Maar wel mooi en groot. Fijne plaats om smorgens je verse ckockosnoot te drinken! *Restaurants: In Belgie alles goed gekruid en in Cuba veel minder. Dat is natuurlijk wat aanpassen. Anders heel lekker eten! Ijsjes zijn super beter dan sommige supermarkten. :-) *kamer: eerst insecten in Lavabo.dit hebben we gemeld! Onmiddelijk werd kamer brandschoon gemaakt en voor excusses aan te bieden. Grote fles Rum! :-) Mensen het is een droog land dit kan gebeuren Cuba heeft zoveel Luxe eenmaal niet! Begrip a.u.b Alle kamers zijn ruim met Tv. Altijd verse handdoeken die leg je na gebruik in het bad. Animatie: super! personeel: heel vriendelijk! Hotel is als een klein dorpje op zich.. heel erg gezellig dus. Mijn vakantie?...Het was top!

Gereisd Met partner in januari 2014

eigenlijk niet meer

hooven
20-7-2013

juni 2013 met een vlucht in Havana aangekomen en na een rit van ongeveer 140 km in dit hotel beland , tussen een eindeloze rij hotels lag hotel wat verborgen, en we werden in een ruime maar gedateerde kamer ondergebracht, schoon maar lang niet gebruikt , de geur was erg irritant, lysol achtig, we zijn daarop toch nog naar het restaurant gegaan wat veel weg had van een bedrijfskantine en wat we daar aantroffen was uiterst slecht eten, we hebben dit dan ook maar overgeslagen, in de ochtend dan maar weer naar restaurant en daar vonden we een ruime keuze aan brood en beleg , maar brood was echt niet vers en beleg lag open en ook daar zaten ingedroogde stukken aan,,, , s 'avonds restaurant bezoek snel afgeblazen, pasta of driemaal opgewarmde frites en alweer koud, vis in ingedroogde saus en niet gare groenten, het eten was dit hotel erg slecht, volgende dag hebben we ons laten overboeken naar laguna azul en dat was een verademing

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

Goed hotel

G.M. Ottenhoff
12-1-2012

Het hotel Iberostar Alameda ligt vrij geisoleerd van het echte Cuba en biedt geen alternatieve restaurantjes. Mooi strand maar niet echt om te snorkelen. Eten, een overweldigend aanbod, maar over het algemeen smakeloos. Dit geldt ook voor het Italiaanse restaurant; ook deze koks hebben geen idee hoe de gerechten bereid moeten worden. Personeel erg vriendelijk. Receptie personeel bij problemen reageert koud zakelijk. Kamer goed en dagelijkse schoonmaak met een fraaie handdoek creatie. Prijs/Kwaliteit: redelijk tot goed De muziek bandjes zijn ok, de shows van laag niveau.

Gereisd Met partner in december 2011

super vakantie

hugo
18-11-2011

we hebben hier een super vakantie beleefd met onze familie. heel tof hotel en perfect om hierbij havana te gaan verkennen. kamer en zwembad heel net en eten was ongelofelijk lekker. we zouden er direct terug naar toe gaan

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

zalige vakantie

mieke
16-11-2011

we hadden wat schrik voor de hotels in Cuba qua properheid e.d., maar dit hotel is echt heel goed meegevallen, hele mooi kamers, hotel is mooi gelegen, ook perfect voor uitstapjes, eten heel lekker. kortom heel goed hotel!

Gereisd Met partner in november 2011

Heerlijke topvakantie

gjaltemahenknel
17-10-2011

Heerlijke vakantie gehad in Iberostar Playa Alameda. Alles tot in de puntjes verzorgt en over de Cubanen hebben we niks dan goeds te melden, wat een lieve mensen. Het hotel ligt wel iets afgelegen, maar dat had als voordeel, dat je mooi met de oldtimer-taxi naar Varadero kon reizen, superleuk, alleen even onderhandelen over de prijs. Het appartement is zeer ruim en wordt dagelijks keurig schoongemaakt. Eigenlijk was de 10 dagen die wij op Cuba waren veel te kort dus wordt zeker nog eens herhaald, super!!!

Gereisd Met partner in oktober 2011

• Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Playa Alameda in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Playa Alameda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.