Hotel Iberostar Laguna Azul

Hotel Iberostar Laguna Azul

7.8Goed

Cuba, Cuba, Varadero

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

40 reviews over Hotel Iberostar Laguna Azul

• 8K17-03-2010

Mooi, groot en luxe hotel

Het hotel is zeer mooi, luxe en het personeel is vriendelijk en niet opdringerig. Mooi strand met voldoende ligbedden. Kamers zijn netjes en ruim en af en toe een fooi doet wonderen. Misschien heeft het hotel opstartproblemen of kan het de drukte niet aan, maar wij konden niet elke dag een badhanddoek of een internet kaart krijgen. Die waren op sommige dagen op. In de piekuren staan er wachtrijen bij het omwisselen van geld, handdoeken, live coocking (30 min. voor eitje met groenten). Buffet heeft meer dan ruime keus, prima kwaliteit. Ontbijt was zeer veel keus! A la carte moet je gelijk vastleggen voor je gehele verblijf, dus konden niet alles kiezen (volgeboekt en je mag voor 7 dagen maar 3 keer). Steakhouse was slecht, medium was aangebrand en knetterhard, Cubaans was matig, Japans was leuk (aanrader). Italiaans schijnt goed te zijn. Je verhongert niet, genoeg keus. Het is een mooi en goed hotel, genoeg te doen en ik denk dat in verloop van tijd alles wel beter gaat. Veel Canadezen.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8carla max piet jannie wim en sjan15-03-2010

leuk voor een keer

heel mooi en erg groot hotel, met het weer hebben we het niet getroffen veel regen en koud rond de 21 graden lobby is veel te klein om iedereen een plaats te geven als het regent. cuba is leuk voor een keer , al die oude auto's . havana komt bij erg overeen met barcelona. veel oude gebouwen brede straten muziek van de buenavista social club was fantastisch ( naar concert geweest).personeel in hotel was zeer vriendelijk en niet opdringend.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8Jan en Lidy09-01-2010

Goed hotel, echter geen topper.

Nieuw hotel, nog niet alles is gereed. De tuin is heel mooi aangelegd. Hotel is vrij gehorig, met name door de tussendeuren in de kamers. Aangezien de meeste gasten Canadezen en Russen zijn, die vrij luidruchtig van hun aanwezigheid blijk geven, konden we de buren (als we die taal gesproken hadden) bijna letterlijk verstaan. Kamer was ruim, maar schoonmaak was middelmatig. Bij de zwembaden waren ruim voldoende bedden aanwezig. Je hoeft hier nog niet een handdoek 's-ochtends vroeg neer te leggen, want je kunt zelfs om 11.00 uur nog kiezen waar je wilt liggen, ook op het strand. Mooi breed strand en een fijne zee. Personeel is zeer vriendelijk; goede animatie. De bediening in de bar en in de restaurants is prima in orde.

Gereisd met partner in december 2009

• 9Marcel11-12-2009

Geweldig Hotel

Nieuw hotel (ca 2 maanden oud), alles dus mooi en nieuw. Wij waren daar in november 2009. Geweldig mooie kamers uitzicht op zee en op "the pool" werkelijk prachtig. Ook nog heerlijk weer, wat wil je nog meer. Hotel wel erg groot maar het eten vonden wij matig, wel als je á la carte gaat dineren dan perfect. Wat ook wat tegen viel was:de hele dag door vrij luide muziek !! en aan het zwembad wel kussens maar op 't strand niet, dus liggen op een harde strecher. Verder hebben wij een heerlijke vakantie gehad in dit hotel.het is dus beslist een "aanbeveler" een topper dus!

Gereisd met partner in december 2009

Hotel Iberostar Laguna Azul info