Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°22°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel Iberostar Laguna Azul in het Nederlands

geweldig mooi hotel

Wim en Anneke.
29-9-2011

Van 27/08/11 t/m 15/09/11 in dit geweldige hotel geweest. Op 7 september daar, op het strand, getrouwd. Was geweldig geregeld door de wedding planner van het hotel. Echt een aanrader voor mensen die erover nadenken om op Cuba te trouwen. Je krijgt een geweldige kamer en wordt van het begin tot het einde in de watten gelegd. De mensen aan de receptie zijn ook altijd bereid om je te helpen. Ook het animatieteam is geweldig, iedere dag wordt je van vroeg tot laat bezig gehouden. Lilly en Sheila zijn echt helemaal leuk, iedere dag danslessen aan het strand en zwembad, daar moet je aan meegedaan hebben. Iedere avond een mooie show. Het lijkt wel of ze er een sport van hebben gemaakt om de gasten zo gelukkig mogelijk te maken, iedereen is oprecht vrolijk en vriendelijk, niks gemaakt maar echt. De kamers worden geweldig schoongemaakt en het eten is echt goed, voor iedereen wat wils. Voor een dag naar Havana moet je met Alex gaan. Deze loopt op het strand. Volgende vakantie weer in dit hotel.

Gereisd Met partner in Sun Aug 28 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

GEWELDIG!

Cynthia
27-9-2011

Afgelopen weekend terug gekomen van 16 dagen verblijf op dit resort. Ik twijfelde van te voren erg over de hotels, maar op tripadvisor zijn er al veel positieve recensies.

Het hotel is echt geweldig! De kamers zijn onwijs mooi, de service is super, het strand en zwembad zijn heerlijk. Het is echt een all-inclusive hotel en naar mijn beoordeling ook 5 sterren waard. Buffet is erg uitgebreid, voldoende keuze uit vlees, vis, groente etc. Iedere avond een thema als italiaans, mexicaans, tropical night etc. Je mag 3x per week à la carte eten, vooral de Romantic Night is aan te raden. Van andere hoorden wij ook veel positieve berichten over de Japanner, maar daar zijn wij niet geweest.

Uitstekende en uitgebreide animatie, zowel op het strand, zwembad als elders op het park. Iedere avond een spetterende show. Bediening op heel het resort (excl. strand). Voldoende zit/ligplekken.

Gereisd Met partner in september 2011

Super!

Jessie
9-8-2011

Ten eerste het eten, in Cuba moet je jezelf erop instellen dat het eten minder is, de keuken is nogal smakeloos en vet. In Cuba krijg je voor het slachten van een koe 10 jaar gevangenis. Je kunt het ze dus niet kwalijk nemen dat je biefstukje niet helemaal goed is gebakken. Ik moet zeggen dat het eten in het hotel goed was voor Cubaanse begrippen. Hamburgers, hotdogs, kip, vlees, vis, ommeletten worden naar wens voor je gebakken bij het buffet en de toetsjes zijn super! Tevens de mexicaanse avond met heerlijke nachos en tortilla;s.

De kamers waren mooi en luxe, de schimmel is niet te voorkomen in een land met zo'n hoge luchtvochtigheid. Goede arco en er wordt erg goed schoongemaakt!

De accomondatie doet alles om het naar je zin te maken en met de watersporten zal je je geen moment vervelen. Alleen de pianiste die sávonds komt was nogal slaapverwekkend voor ons als twintigers.

En verder, doe alle excursies! Cuba is te mooi om op je resort te blijven!

Gereisd Met partner in juli 2011

Heerlijk hotel

Sjoerd
3-6-2011

Wij hebben van 7 mei tot 22 mei, 15 dagen doorgebracht in dit hotel. Het ziet er allemaal super mooi uit, hele vriendelijke medewerkers en voldoende entertainment!!! Het eten is meer dan voldoende en zeer divers. Een minpuntje vond ik de schoonmaak rondom het/de zwembad(en), er lag regelmatig nog viezigheid op de vloer en ook het zwembad zelf was niet altijd goed schoongemaakt. Verder zou ik mensen toch wel willen aanraden om rond te reizen in Cuba want het is een prachtig land en op Varraderro zelf is niet veel te beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een tophotel voor herhaling vatbaar

john en monique
16-1-2011

Een super hotel alles wat er was is supergoed vollop annimatie het was perfect super netjes en het personeel was geweldig en super gastvriendelijk

16 januari 2011

Gereisd Met partner in januari 2011

Super deluxe hotel voor Cubaanse begrippen.

Angela & Shaan
15-12-2010

Laguna Azul is prachtige accommodatie om voor een paar dagen bij te komen van een rondreis door Cuba, het is zonde om op 1 plaats te blijven Cuba heeft zoveel moois te bieden! Als je eerder in het Caribbisch gebied bent geweest is Cuba het minste land die kwaliteit eten heeft ook al ga je naar een 5* hotel, daar moet je je op instellen. Als je eerst naar Havana gaat en je komt in dit hotel dan is het een wereld van verschil! Kortom niet zeuren maar genieten van al die luxe die wij hebben. In dit hotel is er volop keuze er is voor ieder wat wils. Mooie ruime kamers met balkon, goede service, animatie show is ook proffesioneel kortom allemaal heel goed! De excursies zijn gemiddeld rond de 50-75 CUC aanradder is een Jeep excursie deze mag je zelf besturen! Super leuk! En wie naar Cuba gaat moet zeker LA HABANA de hoofdstad bezoeken! Echt een openluchtmuseum, super mooie stad. Cuba een hele goede keuze voor cultuur, mooie steden, natuur en de mooie stranden! Hasta la victoria siempre!

Gereisd Met partner in oktober 2010

goeie 4* ipv 5*

Wimpie en Conny
9-10-2010

zéér vriendelijk personeel , deden alles om het naar je zin te maken , lekker eten maar voor een 5 hadden we méér keuze verwacht , als fervente Riu ganger vinden we dat we meer keuze hebben in een 5 van Riu , maar al wat we hier kregen van eten , was héél lekker , echt waar!!!!!! kamers waren proper , één keer handdoeken vergeten , receptie gemeld en direct waren er handdoeken , van een snelle service gesproken! we komen zéker en vast naar Cuba terug ,we hebben er een héél veilig gevoel gehad! de uitstap naar Havana hebben we met privégids Felipe (spreekt Nederlands) gedaan , zéker aan te raden , je ziet méér dan je met de bus zou gaan! kortom Cuba zit vol verrassingen , zeker de moeite om te gaan!!!!!!!

Gereisd Met partner in september 2010

Dit resort = vakantie!

Jolanda en gezin
15-8-2010

Na een eerste nacht in een teleurstellend 4-ster resort snel omgeboekt naar dit. Even rondgereden en meteen onder de indruk van de uitstraling buitenkant en enorm vriendelijke service van personeel. Nog niet ingecheckt en al een cuba-libre in m'n handen! Hier voel je je verwend en vertroeteld. Echt erg goed eten, de omgeving doet de rest, smaakvol, mooi, schoon, verbluffend mooi aangelegde tuin en zwembaden, schoon strand, voldoende stoelen en rieten parasols, luxe en gemoedelijke sfeer. Een toetje op onze 17 dagen rondreis door Cuba. Extremen in rijk en arm beleefd, hier bijkomen in een warm bad genieten van niet-cubaanse luxe en echt caribische sfeer, heerlijke cocktails, zwembad, beach party, klasse publiek. Levende muziek op sfeervolle terrassen en veranda's. Voor ons een paar dagen genoeg, maar een week of langer ook prima als je liever op een plek blijft.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Dit nooit meer

Mirjam
26-5-2010

Door de aswolk verhuist naar dit hotel. Ondanks dat het hotel 1/2 jaar oud is zat er roest op de douchestang en schimmel onder de wastafel. Overal lawaai en drukte. Eten viel tegen en je moest lang in de rij staan voor showcooking. Bediend personeel is alleen op beoordelingsavond vriendelijk en vlot. Weinig schaduwplekken rondom het zwembad. Geheel geen aanrader!!!en geen 5* waard.

Gereisd Met partner in Wed May 26 2010 16:38:07 GMT+0000 (UTC)

Prachtig hotel ! zeker een aanrader !!

Diba
26-5-2010

Mooi nieuw hotel met heel vriendelijk personeel ! Het is nog maar 7 maanden open maar het personeel is al erg bedreven in hun job. Ze zijn trouwens allemaal enorm vriendelijk. Er zijn 3 zwembaden beschikbaar waarvan de mainpool voor ons té druk was (activiteiten ed) maar je er is meer dan plaats en rust genoeg aan de andere zwembaden. Het hotel zelf in erg mooi, de begroeiing is nog vrij nieuw dus niet erg groot, maar dat komt wel. Het buffet is erg uitgebreid en de à la carte restaurants moet je zeker doen. (de japanner is enorm goed). De kamers zijn groot en hebben een hele ruime badkamer. naast de loby is een groot buitenterras waar je heerlijke cocktails kan drinken. Een uitstap naar Varadero is een aanrader (met de beachbus) en ga zeker naar Havana (eventueel met privé gids), het is een prachtstad.

Gereisd Met partner in mei 2010

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Laguna Azul in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Laguna Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.