Hotel Iberostar Laguna Azul

Hotel Iberostar Laguna Azul

7.8Goed

Cuba, Cuba, Varadero

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

40 reviews over Hotel Iberostar Laguna Azul

• 8meneer Verstrepen31-07-2013

Groot en uitgebreid resort hotel

Het hotel heeft veel kamers en 3 zwembaden. Ligbedjes en handdoeken waren tijdens onze vakantie altijd verkrijgbaar, bedjes worden niet geclaimd door andere gasten. Ook op het strand voldoende bedden en parasols. Het eten goed, maar in buffetrestaurant weinig afwisselend. De 4 a la carte restaurants zijn goed en hier mag je op reservering 3 of 4 keer per week gebruik van maken, wel tijdig reserveren.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9k hendriksen02-07-2013

fantastisch hotel

mooi hotel waar je je direkt thuis voelt, schoon en zeker een aanrader om naar toe te gaan.mooie schone en grote kamers en van alle gemakken voorzien.iedere kamer heeft een schitterend uitzicht en worden iedere dag schoongemaakt..er zijn 4 restaurants waar je heerlijk kunt eten maar dat moet je wel reserveren verder zijn er nog 2 restaurants waar buffet eten mogelijk is.het personeel is vriendelijk en blij en erg behulpzaam.de gehele dag word je vermaakt door het animatieteam als je dat wilt en voor de kinderen is er een miniclub waar ze ook de gehele dag beziggehouden worden.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Eric30-01-2013

Prima voor strandvakantie, niet om te eten

Na 2 weken rondtrekken op Cuba met de ene geweldige ervaring na de andere leek het ons leuk om de laatste dagen nog even " in luxe" door te brengen in een 5 sterren hotel. Een teleurstelling, die misschien met te hoge verwachtingen te maken had. Het buffetrestaurant was van een bedroevend niveau qua sfeer en het eten was altijd koud en smakeloos. De themarestaurants konden niet meer geboekt worden (op het Cubaanse na, wat best aardig was) omdat je al dagen tevoren meer themarestaurants kan boeken. De kamer was prima, de zwembaden en bars ook maar de grootte van het complex overdonderend en hierdoor ongezellig. Het 4 sterren Iberostar Tainos was goedkoper, het eten veel beter en het personeel oprechter qua vriendelijkheid (minder duidelijk azend op een fooi) maar qua interieur duidelijk wat verouderd, vandaar de 4* en de lagere prijs. Cuba is een eiland om terug te komen, Laguna Azul niet.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8yvonne27-09-2012

super Hotel met alles er op en er aan.

Hotel Laguna Azul is een groot Hotel.Heeft erg veel leuke dingen en je kan zelf de rust op zoeken.De bezoekers uit canada geven graag fooien ons is opgevallen dat je met een glimlach een praatje en interesse in de mede mens veel meer kan berijken.Als je een auto huurt neem is iemand mee van het hotel als die staat te liften.Dat wordt erg op prijs gesteld en je ziet ook wat van het echte cuba.Het is jammer dat het Hotel zo ver op de landtong ligt dus het echte cuba is ver weg maar wij hebben leuke tochten gemaakt en toch veel van het echte cuba gezien.Santa clara,Havana,cardenas,allemaal in een dag aan te rijden.We komen zeker nog eens terug in cuba alleen willen wij dan naar de andere kant van cuba misschien hier nog een aantal dagen luieren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Travelagent22-08-2012

Mooi verzorgd hotel

Hotel Laguna Azul is gelegen in Varadero. Dit hotel is de grootste van de Iberostarhotels in Varadero. Het hotel heeft 814 zeer ruime kamers in verschillende gebouwen. Het hotel beschikt over 4 zwembaden, waarvan 2 (gelegen bij de bijgebouwen) rustiger zijn. Dus bustransfer vanaf de luchthaven van Havana naar Varadero neemt ongeveer 3 uur in beslag. De kamers zijn erg ruim en verzorgd ingericht en beschikken over een minibar. Deze wordt om de dag bijgevuld met water, fris en bier. In Cuba komt het vaker voor dat de handdoeken niet in de hotels zelf gewassen worden, waardoor het wel eens voor kan komen dat er geen nieuwe handdoeken zijn. Het hotel heeft 4 a la carte restaurants die alle 4 erg goed zijn. Het buffetrestaurant is te groot en erg gehorig. U kunt beter buiten op het terras eten, wat gezelliger en intiemer is. Animatie in het hotel is goed, als u er van houdt natuurlijk!!! Laguna Azul is een fantastisch hotel. Maar vergeet niet u bent in Cuba.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Myrna18-06-2012

Groot hotel

Dit Iberostar is het grootste hotel van de keten. Prachtige zwembaden en leuke a la carte restaurants waaronder een Japans restaurant. De overgrote meederheid van de gasten komt uit Canada en die houden van fooien geven! Dat betekent dat er werkelijk overal een fooienpot staat. Van de kok bij het ontbijt voor je gebakken eitje, de mevrouw voor je versgeperste fruitsapje, de barman voor je kopje koffie, uiteraard de serveer(der)sters en natuurlijk de poolman die (pas) tussen 9.00 en 10.00 uur het matrasje voor je ligbed brengt. Kortom all inclusive met een extra kostenpost van gemiddeld 10 euro per dag voor de fooien.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 10kelly en sven07-05-2012

Fantastische vakantie echt een Aanrader dit hotel!

Beste mensen, Ik en mijn man hebben in deze Iberostar Laguna Azul een super vakantie gehad! Alles was in één woord Top! Service van het hotel en medewerkers, kamers super proper met bad, eten echt lekker en heel de dag door zelf s'nachts, drank alle echte merken van alcohol gratis in de all inclusive. Zwembaden groot! Strand genoeg ligplaatsen, en bar op het strand! Super groot hotel met veel kamers maar je merkt niet dat er zoveel mensen in het hotel zijn! We zijn al meermaals naar de caraiben geweest maar de cubanen zijn het tofste volk( nog nooit hebben wij zo super toffe mensen geweten) wil je iets kopen op de locale markt die elke dag er is in varadero geen probleem alles is geprijst dus u hoeft niet af te dingen en mensen pushen u totaal niet! Zalig! Dus mensen wil je dit hotel boeken doe dit dan zeker, u gaat er beslist geen spijt van hebben!

Gereisd met partner in april 2012

• 9van langen05-03-2012

Cuba back to the 50's

Cuba een mooie en boeiend eiland. Het hotel in Varadero is luxe en comfortabel. Veel mensen hebben het over het mindere eten maar ons is het meegevallen. Varadero is het toeristische deel waar je weinig van het echte Cuba ziet. Zodra je Varadero uit rijd waan je je in de jaren 50, alles is zo caribisch en puur. Een aanrader is het bezoeken van Havanna, en het aanraken van dolfijnen. Zeker een aanrader om de caribien te beleven uit de jaren 50. Cuba moet je gewoon gezien hebben !!! en natuurlijk niet te vergeten onze che !!!

Gereisd met partner in december 2011

• 10t-rex27-02-2012

Prachtig mooi

Onze ervaring met dit hotel is er goed. Mooie ruim opgezette kamers met een balkon. Schoon en verzorgd en compleet. Airco prima, badkamer prima. Service goed aardig mensen leuke animatie voor de kinderen. Strand prachtig wit zand met mooie blauwe zee. Mooi aflopend voor kleine kinderen. All-inclusive is ook echt all-inclusive helemaal compleet. Eten goed verschillende soorten waar je altijd wel wat lekkers uit kan halen. Wel op een gegeven moment het buffet wel gehad wat betreft keuze. Er zijn 3 restaurants maar we hebben alleen de Italiaans gehad (wel reserveren) dat viel een beetje tegen. Wat een beetje tegen viel was de afstand van het vliegveld naar het hotel 155 km en de wegen in Cuba zijn van bedenkelijke kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 8Dominique26-12-2011

aanrader !!

Een Hotel wat zeker zijn 5 sterren waard is. Ligging in Varadiro waar men echter niet het echte Cuba leert kennen. Wij hebben verschillende excursies gedaan waarbij je het echte vriendelijke,vrolijke,en mooie Cuba ontmoet. Het Hotel ligt aan de Atlantische Oceaan waarbij ik moet zeggen dat de stranden en de zee niet zo mooi zijn als aan de Zuidkant van het eiland, de zogenaamde witte stranden en blauwe zee is het beslist niet. Het eten is goed de buffetten uitgebreid,natuurlijk is de keus aan verschillende soorten vlees iets beperkt maar de vele soorten vis maken dat ruimschoots goed. Cuba een eiland wat veel heeft te bieden en waar je de caribische sfeer van de jaren 50 opnieuw beleeft is een van de mooiste eilanden die je zeker moet hebben gezien. Houd er wel rekening mee dat bij het binnen komen van het land er een strenge controle is en dit een redelijk lange wachttijd met zich mee brengt. Cuba een eiland om nooit te vergeten !!

Gereisd met partner in januari 2011

Hotel Iberostar Laguna Azul info