Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°22°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

Tjingo

1 review over Hotel Iberostar Laguna Azul in het Nederlands

Verslonst!

Damanja
26-8-2014

Na veel goede reacties gelezen te hebben zijn wij in de zomer van 2014 hier heen gegaan. Wat viel dat vies tegen... Als er iets mis was op de kamer (bed te weinig, het ontbreken van handdoeken zo'n 8 keer, geen water etz. etz.) hebben wij dit netjes bij de receptie gemeld maar er werd gewoon echt niks mee gedaan. Je kan 6 keer op een dag met hetzelfde probleem erheen, er gebeurd NIKS. Daarnaast is het zwembad 3 dagen lang ongelofelijk vies geweest, de viezigheid drijft erin rond. Op de borden in het restaurant zit de vettigheid en het zeepsop er nog op. Al het eten bij het buffet is koud. In de omgeving van het hotel is niks te doen. Varadero heeft geen centrum en je kunt nergens even gezellig heen. Kamer is wel lekker groot maar toe aan vernieuwing. Hotel heeft wel elke avond een show en er is genoeg vermaak binnen het hotel.

Gereisd Anders in augustus 2014

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Laguna Azul in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Laguna Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.