Hotel Iberostar Laguna Azul

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Iberostar Laguna Azul

• 2017
    6Erg veranderd en niet ten beste!18-09-2017

Helaas al een ramp voordat de orkaan er was.

We hebben 10 dagen nu in het resort gezeten alvorens we werden geëvacueerd vanwege orkaan Irma. Het was de derde keer in dit resort. 6 jaar geleden was het perfect. 3 jaar geleden best goed en nu niet. Er is in de buffetrestaurant geen airconditioning meer. Er zijn vliegen en vogeltjes binnen waarbij je meer vecht met de vliegen. Waar we vroeger echt op tijd moesten zijn voor een strandstoel was het nu zelfs halverwege de dag makkelijk één te krijgen. Om te douchen sta je in een bad waar je hoog in moet stappen. Niet echt fijn voor de moeilijk ter been en de oudere. De minibar wordt nauwelijks aangevuld en er verdwijnt zelfs blikjes die we niet op hadden. De douchekop is simpel en zonder standen geworden en een slappe waterdruk. Het toilet is verschillende keren spoelen (we hadden meerdere kamers met hetzelfde probleem) om alles weg te krijgen. We hadden 2 normale eenpersoonsbedden en een opklapbed terwijl we met tweeën op een kamer liggen en een koppel zijn. Geen kingsize bed of tweepersoonsbedden zoals geadverteerd. De bediening loopt de benen onder de kont vandaan. Ze zijn vriendelijk.
    De strandstoelen bij het hoofdgedeelte zijn vervangen door simpele strandstoelen die erg laag zijn. Er waren geen spelletjes meer maar alleen aerobics in het water (op het heetst van de dag).

Het eten ging wel en even kijken voor een schoon bord bij het lopende buffet. Door de orkaan en het uitvallen van de elektriciteit dat soms wel aanging en soms niet werd het eten slecht gekoeld. 3 van ons vieren kreeg diarree. De evacuatie was terecht want er was na de orkaan niets meer dan slecht eten, slechte informatie voorziening en weinig tot geen service. Echter was het resort al een ramp voordat Irma er was.

• Oude reviews

9Sandvink22-09-2014

Erg lekker genieten

Het eten is goed en in het buffetrestaurant is er genoeg keus om elk dag afwisselend te eten naast de afwisseling die ze al geven. Verder is er een zwembad met swimm-upbar. In de nabijheid van het zwembad heb je een ijssalon ( superlekker ijs), restaurant, toiletten. winkelstands en barretje. verder lopen er mensen je vanaf je standstoel te bedienen (all-inclusive). Door een regenbui kregen we een lekkage in de kamer en die werd bij aangeven meteen opgelost (22:00 s'avonds). Het strand is fantstisch. Mooie zee, mooi strand. Verder is het niet overdreven druk en vechten voor een stoel zoals bij andere resorts wel eens is. Hier heb je altijd plaats. Dit was mijn tweede keer bij dit resort en ik ga zeker nog eens terug.

• 8Myrna18-06-2012

Groot hotel

Dit Iberostar is het grootste hotel van de keten. Prachtige zwembaden en leuke a la carte restaurants waaronder een Japans restaurant. De overgrote meederheid van de gasten komt uit Canada en die houden van fooien geven! Dat betekent dat er werkelijk overal een fooienpot staat. Van de kok bij het ontbijt voor je gebakken eitje, de mevrouw voor je versgeperste fruitsapje, de barman voor je kopje koffie, uiteraard de serveer(der)sters en natuurlijk de poolman die (pas) tussen 9.00 en 10.00 uur het matrasje voor je ligbed brengt. Kortom all inclusive met een extra kostenpost van gemiddeld 10 euro per dag voor de fooien.

• 8K17-03-2010

Mooi, groot en luxe hotel

Het hotel is zeer mooi, luxe en het personeel is vriendelijk en niet opdringerig. Mooi strand met voldoende ligbedden. Kamers zijn netjes en ruim en af en toe een fooi doet wonderen. Misschien heeft het hotel opstartproblemen of kan het de drukte niet aan, maar wij konden niet elke dag een badhanddoek of een internet kaart krijgen. Die waren op sommige dagen op. In de piekuren staan er wachtrijen bij het omwisselen van geld, handdoeken, live coocking (30 min. voor eitje met groenten). Buffet heeft meer dan ruime keus, prima kwaliteit. Ontbijt was zeer veel keus! A la carte moet je gelijk vastleggen voor je gehele verblijf, dus konden niet alles kiezen (volgeboekt en je mag voor 7 dagen maar 3 keer). Steakhouse was slecht, medium was aangebrand en knetterhard, Cubaans was matig, Japans was leuk (aanrader). Italiaans schijnt goed te zijn. Je verhongert niet, genoeg keus. Het is een mooi en goed hotel, genoeg te doen en ik denk dat in verloop van tijd alles wel beter gaat. Veel Canadezen.

• 8carla max piet jannie wim en sjan15-03-2010

leuk voor een keer

heel mooi en erg groot hotel, met het weer hebben we het niet getroffen veel regen en koud rond de 21 graden lobby is veel te klein om iedereen een plaats te geven als het regent. cuba is leuk voor een keer , al die oude auto's . havana komt bij erg overeen met barcelona. veel oude gebouwen brede straten muziek van de buenavista social club was fantastisch ( naar concert geweest).personeel in hotel was zeer vriendelijk en niet opdringend.

6 tips over Hotel Iberostar Laguna Azul

• kelly en sven, 08-05-2012

Aanrader: Naar Varadero te gaan met een old American car! Wij hebben niet via onze reisorganisatie dit geboekt maar gewoon het hotel laten bellen voor een taxi en dit is zo goed meegevallen dat ik dit gewoon moet delen met de mensen! De taxichauffeur noemt Julio en heeft een gids bij die Dashiel noemt, heel de dag ben je weg en alles word in het perfect Engels uitgelegd qua bezienswaardigheden en dit alles voor 160 cuc. De nummer vd taxichauffeur Julio is +5352820186 Neem deze nummer zeker mee!

• yvonne, 27-09-2012

Cardenas zeker gaan kijken leuk stadje met veel fietsen paard en wagens je gaat echt in de tijd terug.Er is daar ook een dierentuin de bevolking is daar echt trots op alleen wij vinden moeilijk om daar rond te lopen kooien waren erg klein.

• Travelagent, 22-08-2012

Ga niet alleen in een strandhotel zitten. Begin uw reis met een paar nachten in Havana. Hiermee verkomt u ook dat u niet na 10 uur vliegen ook nog 3 uur in de bus moet zitten. Bezoek ook Trinidad, waar u nog wel het echte Cuba kunt bewonderen.

5 vragen over Hotel Iberostar Laguna Azul

• steph, 09-07-2013

smartphone/laptop

zijn er problemen om laptop of smartphone (geen iphone) mee te nemen? of krijg je daarmee problemen aan de douane?

Damanja, 26-08-2014

Geen enkel probleem! zorg dat de verzekering goed geregeld is. Wij hadden 3 iphones en een een ipad mee, ze keken er nieteens naar om.

• yvanerkelens, 05-12-2011

duiken

Is het voor onze dochter van 12 met padi ( diepte limiet 10 a 12 meter) ook mogelijk om ergens te duiken.

ronald, 01-02-2012

ja tegen flink wat cuc's

• Fen H., 27-07-2011

Visa en banken in de buurt van hotel

Kan iemand mij vertellen of ik met mijn Visakaart geld kan pinnen in de buurt van het hotel?

QUHBA, 27-07-2011

Ga bij je bank of uitgever van je creditcard zeker na of die niet gelinkt is aan een Amerikaanse financiele instelling.Zo ja wordt die kaart overal geweigerd in Cuba!Is dat niet het geval dan kan je geld pinnen (CUC) in de lokale banken en wisselkantoren.Wij hebben in Trinidad een Ier in zak en as gezien wiens Visa-kaart gelieerd was aan een Amerikaanse bank en zijn Cubaanse trektocht veranderde in een nachtmerrie.Ook zeker geen US dollars meenemen naar Cuba!

Fen H., 28-07-2011

Dankjewel voor de tip, ik ga zo gelijk bij Visa informeren. Top!

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald