Hotel Iberostar Laguna Azul

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Iberostar Laguna Azul

• 6Manuel02-08-2016

Dit hote staat diep in de schaduw van Varadero

We zijn hier 2 dagen geweest nadat we een rondreis van 2 weken achter de rug hadden. Daarna zijn we naar Iberostar Varadero gegaan. Gelukkig in die volgorde. Gedateerd hotel, kamers zijn echt toe aan een opknapbeurt, gangen worden niet goed schoongemaakt (dooie kakkerlakken lagen 2 dagen op hun rug en lagen er nog toen we vertrokken), eten is redelijk, alleen vieze borden, eet minder lekker.

• 6M van Kommer19-03-2016

Mooi hotel , eten was verschrikkelijk

Mooi strand, netjes hotel, mooie zwembaden. Maar het eten was zeer slecht echt niet te doen wij reizen vaak maar dit was smerig zonder liefde bereid.

• 10t-rex27-02-2012

Prachtig mooi

Onze ervaring met dit hotel is er goed. Mooie ruim opgezette kamers met een balkon. Schoon en verzorgd en compleet. Airco prima, badkamer prima. Service goed aardig mensen leuke animatie voor de kinderen. Strand prachtig wit zand met mooie blauwe zee. Mooi aflopend voor kleine kinderen. All-inclusive is ook echt all-inclusive helemaal compleet. Eten goed verschillende soorten waar je altijd wel wat lekkers uit kan halen. Wel op een gegeven moment het buffet wel gehad wat betreft keuze. Er zijn 3 restaurants maar we hebben alleen de Italiaans gehad (wel reserveren) dat viel een beetje tegen. Wat een beetje tegen viel was de afstand van het vliegveld naar het hotel 155 km en de wegen in Cuba zijn van bedenkelijke kwaliteit.

• 9Sjoerd03-06-2011

Heerlijk hotel

Wij hebben van 7 mei tot 22 mei, 15 dagen doorgebracht in dit hotel. Het ziet er allemaal super mooi uit, hele vriendelijke medewerkers en voldoende entertainment!!! Het eten is meer dan voldoende en zeer divers. Een minpuntje vond ik de schoonmaak rondom het/de zwembad(en), er lag regelmatig nog viezigheid op de vloer en ook het zwembad zelf was niet altijd goed schoongemaakt. Verder zou ik mensen toch wel willen aanraden om rond te reizen in Cuba want het is een prachtig land en op Varraderro zelf is niet veel te beleven.

• 9Jolanda en gezin15-08-2010

Dit resort = vakantie!

Na een eerste nacht in een teleurstellend 4-ster resort snel omgeboekt naar dit. Even rondgereden en meteen onder de indruk van de uitstraling buitenkant en enorm vriendelijke service van personeel. Nog niet ingecheckt en al een cuba-libre in m'n handen! Hier voel je je verwend en vertroeteld. Echt erg goed eten, de omgeving doet de rest, smaakvol, mooi, schoon, verbluffend mooi aangelegde tuin en zwembaden, schoon strand, voldoende stoelen en rieten parasols, luxe en gemoedelijke sfeer. Een toetje op onze 17 dagen rondreis door Cuba. Extremen in rijk en arm beleefd, hier bijkomen in een warm bad genieten van niet-cubaanse luxe en echt caribische sfeer, heerlijke cocktails, zwembad, beach party, klasse publiek. Levende muziek op sfeervolle terrassen en veranda's. Voor ons een paar dagen genoeg, maar een week of langer ook prima als je liever op een plek blijft.

6 tips over Hotel Iberostar Laguna Azul

• kelly en sven, 08-05-2012

Aanrader: Naar Varadero te gaan met een old American car! Wij hebben niet via onze reisorganisatie dit geboekt maar gewoon het hotel laten bellen voor een taxi en dit is zo goed meegevallen dat ik dit gewoon moet delen met de mensen! De taxichauffeur noemt Julio en heeft een gids bij die Dashiel noemt, heel de dag ben je weg en alles word in het perfect Engels uitgelegd qua bezienswaardigheden en dit alles voor 160 cuc. De nummer vd taxichauffeur Julio is +5352820186 Neem deze nummer zeker mee!

• yvonne, 27-09-2012

Cardenas zeker gaan kijken leuk stadje met veel fietsen paard en wagens je gaat echt in de tijd terug.Er is daar ook een dierentuin de bevolking is daar echt trots op alleen wij vinden moeilijk om daar rond te lopen kooien waren erg klein.

• Travelagent, 22-08-2012

Ga niet alleen in een strandhotel zitten. Begin uw reis met een paar nachten in Havana. Hiermee verkomt u ook dat u niet na 10 uur vliegen ook nog 3 uur in de bus moet zitten. Bezoek ook Trinidad, waar u nog wel het echte Cuba kunt bewonderen.

5 vragen over Hotel Iberostar Laguna Azul

• steph, 09-07-2013

smartphone/laptop

zijn er problemen om laptop of smartphone (geen iphone) mee te nemen? of krijg je daarmee problemen aan de douane?

Damanja, 26-08-2014

Geen enkel probleem! zorg dat de verzekering goed geregeld is. Wij hadden 3 iphones en een een ipad mee, ze keken er nieteens naar om.

• yvanerkelens, 05-12-2011

duiken

Is het voor onze dochter van 12 met padi ( diepte limiet 10 a 12 meter) ook mogelijk om ergens te duiken.

ronald, 01-02-2012

ja tegen flink wat cuc's

• Fen H., 27-07-2011

Visa en banken in de buurt van hotel

Kan iemand mij vertellen of ik met mijn Visakaart geld kan pinnen in de buurt van het hotel?

QUHBA, 27-07-2011

Ga bij je bank of uitgever van je creditcard zeker na of die niet gelinkt is aan een Amerikaanse financiele instelling.Zo ja wordt die kaart overal geweigerd in Cuba!Is dat niet het geval dan kan je geld pinnen (CUC) in de lokale banken en wisselkantoren.Wij hebben in Trinidad een Ier in zak en as gezien wiens Visa-kaart gelieerd was aan een Amerikaanse bank en zijn Cubaanse trektocht veranderde in een nachtmerrie.Ook zeker geen US dollars meenemen naar Cuba!

Fen H., 28-07-2011

Dankjewel voor de tip, ik ga zo gelijk bij Visa informeren. Top!

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald