Hotel Iberostar Laguna Azul

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Iberostar Laguna Azul

• 2018
    5Maria19-02-2018

Geen iberostar dat we gewoon zijn

Eerste keer in Cuba we gaan veel naar de Caraïben meestal Mexico of Dominicaanse we kiezen dan ook graag voor een iberostar omdat we de hotel keten goed kennen en er zeer tevreden over zijn, We hadden opgezocht het hotel is nog maar 8jaar oud dus dachten we dat alles vrij nieuw zou zijn De kamers zijn groot maar een ramp kasten vallen uit elkaar er waren deuren te kort,er staat een koffiezet maar ze geven geen koffie de badkamer is groot maar in het bad is geen stop en ook geen stop verkrijgbaar wat moeilijk was om de klein in bad te steken, Het proper maken van de kamers is ook alles behalve glazen die ze laten staan vuil terras vol zand dat ze vergeten te kuizen personeel is wel heel vriendelijk maar het komt allemaal zo nauw niet, Het eten in het buffet is echt slecht het is koud en alle dagen identiek hetzelfde nooit geen thema avond of iets speciaal, de tafels werden opgedekt met placematjes die soms zo vuil waren dat ge vies waart om het bestek op te leggen, zout of peper op,tafel kennen ze niet verse vruchtsappen s morgens bij het ontbijt kennen ze niet wat wel top was was het Japans restaurant het spijtige is dat je er binnen het uur buiten moet, Het land op;zijn eigen is prachtig en zeker voor herhaling vatbaar maar het hotel iberostar niet echt, animatie deed het ook,heel goed ik vond het spijtig misschien te hard vergeleken met andere iberostars toch zou deze echt geen 5 sterren mogen krijgen want dat ishet echtniet waard,

• Oude reviews

9Hennie31-01-2016

fantastisch vakantie

lekker en goed eten veel entertainment goed verzorgd vriendelijk personeel wil overal mee helpen

• 8yvonne27-09-2012

super Hotel met alles er op en er aan.

Hotel Laguna Azul is een groot Hotel.Heeft erg veel leuke dingen en je kan zelf de rust op zoeken.De bezoekers uit canada geven graag fooien ons is opgevallen dat je met een glimlach een praatje en interesse in de mede mens veel meer kan berijken.Als je een auto huurt neem is iemand mee van het hotel als die staat te liften.Dat wordt erg op prijs gesteld en je ziet ook wat van het echte cuba.Het is jammer dat het Hotel zo ver op de landtong ligt dus het echte cuba is ver weg maar wij hebben leuke tochten gemaakt en toch veel van het echte cuba gezien.Santa clara,Havana,cardenas,allemaal in een dag aan te rijden.We komen zeker nog eens terug in cuba alleen willen wij dan naar de andere kant van cuba misschien hier nog een aantal dagen luieren.

6 tips over Hotel Iberostar Laguna Azul

• kelly en sven, 08-05-2012

Aanrader: Naar Varadero te gaan met een old American car! Wij hebben niet via onze reisorganisatie dit geboekt maar gewoon het hotel laten bellen voor een taxi en dit is zo goed meegevallen dat ik dit gewoon moet delen met de mensen! De taxichauffeur noemt Julio en heeft een gids bij die Dashiel noemt, heel de dag ben je weg en alles word in het perfect Engels uitgelegd qua bezienswaardigheden en dit alles voor 160 cuc. De nummer vd taxichauffeur Julio is +5352820186 Neem deze nummer zeker mee!

• yvonne, 27-09-2012

Cardenas zeker gaan kijken leuk stadje met veel fietsen paard en wagens je gaat echt in de tijd terug.Er is daar ook een dierentuin de bevolking is daar echt trots op alleen wij vinden moeilijk om daar rond te lopen kooien waren erg klein.

• Travelagent, 22-08-2012

Ga niet alleen in een strandhotel zitten. Begin uw reis met een paar nachten in Havana. Hiermee verkomt u ook dat u niet na 10 uur vliegen ook nog 3 uur in de bus moet zitten. Bezoek ook Trinidad, waar u nog wel het echte Cuba kunt bewonderen.

5 vragen over Hotel Iberostar Laguna Azul

• steph, 09-07-2013

smartphone/laptop

zijn er problemen om laptop of smartphone (geen iphone) mee te nemen? of krijg je daarmee problemen aan de douane?

Damanja, 26-08-2014

Geen enkel probleem! zorg dat de verzekering goed geregeld is. Wij hadden 3 iphones en een een ipad mee, ze keken er nieteens naar om.

• yvanerkelens, 05-12-2011

duiken

Is het voor onze dochter van 12 met padi ( diepte limiet 10 a 12 meter) ook mogelijk om ergens te duiken.

ronald, 01-02-2012

ja tegen flink wat cuc's

• Fen H., 27-07-2011

Visa en banken in de buurt van hotel

Kan iemand mij vertellen of ik met mijn Visakaart geld kan pinnen in de buurt van het hotel?

QUHBA, 27-07-2011

Ga bij je bank of uitgever van je creditcard zeker na of die niet gelinkt is aan een Amerikaanse financiele instelling.Zo ja wordt die kaart overal geweigerd in Cuba!Is dat niet het geval dan kan je geld pinnen (CUC) in de lokale banken en wisselkantoren.Wij hebben in Trinidad een Ier in zak en as gezien wiens Visa-kaart gelieerd was aan een Amerikaanse bank en zijn Cubaanse trektocht veranderde in een nachtmerrie.Ook zeker geen US dollars meenemen naar Cuba!

Fen H., 28-07-2011

Dankjewel voor de tip, ik ga zo gelijk bij Visa informeren. Top!

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald