6 tips over Hotel Iberostar Laguna Azul

• kelly en sven, 08-05-2012 Rapporteren

Aanrader: Naar Varadero te gaan met een old American car! Wij hebben niet via onze reisorganisatie dit geboekt maar gewoon het hotel laten bellen voor een taxi en dit is zo goed meegevallen dat ik dit gewoon moet delen met de mensen! De taxichauffeur noemt Julio en heeft een gids bij die Dashiel noemt, heel de dag ben je weg en alles word in het perfect Engels uitgelegd qua bezienswaardigheden en dit alles voor 160 cuc. De nummer vd taxichauffeur Julio is +5352820186 Neem deze nummer zeker mee!

• yvonne, 27-09-2012 Rapporteren

Cardenas zeker gaan kijken leuk stadje met veel fietsen paard en wagens je gaat echt in de tijd terug.Er is daar ook een dierentuin de bevolking is daar echt trots op alleen wij vinden moeilijk om daar rond te lopen kooien waren erg klein.

• Travelagent, 22-08-2012 Rapporteren

Ga niet alleen in een strandhotel zitten. Begin uw reis met een paar nachten in Havana. Hiermee verkomt u ook dat u niet na 10 uur vliegen ook nog 3 uur in de bus moet zitten. Bezoek ook Trinidad, waar u nog wel het echte Cuba kunt bewonderen.

• Dominique, 26-12-2011 Rapporteren

Neem voldoende cash geld mee, banken zijn er maar geld pinnen met een mastercard is moeilijk.( Visa is beter ) Wissel euro's naar cuc dat is makkelijker om mee te betalen De excursie naar trinidad is aantebevelen,neem wel de 2 daagse want de afstand is behoorlijk groot om alles in 1 dag te kunnen zien. Havanna is ook een aanrader en de trip naar de dolfijnen een super beleving, ( wel die met de boot, niet in het dolfinarium in Varadiro )

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• Sandvink, 22-09-2014 Rapporteren

Het verschil met vorige keer (3 jaar terug) is dat er nu bij elk resort een bushalte is waar een hop-on/hop-offbus komt. Hier kun je voor 5 peso (€4,07) per persoon de hele dag toeren. Naar de winkels in varadero, dolfinarium, natuurpark, ambrosiusgrot, piratengrot, etc en terug. Het zijn bussen waar je zoals in london boven in kan zitten.Lekker in de wind. of beneden lekker warm. het is dus onbeperkt op- en afstappen bij elk resort. Super vakantie.

• Damanja, 26-08-2014 Rapporteren

Ga eten bij de aparte restaurants, mexciaan, romantica en de italiaan. Je mag elk 1 keer bezoeken maar dat scheelt je wel een bezoek aan de overvolle buffet zaal. In die restaurants zijn de borden wel schoon en het eten warm.