Geen iberostar dat we gewoon zijn

Review geschreven door Maria

Geen iberostar dat we gewoon zijn

Maria
19-2-2018

Eerste keer in Cuba we gaan veel naar de Caraïben meestal Mexico of Dominicaanse we kiezen dan ook graag voor een iberostar omdat we de hotel keten goed kennen en er zeer tevreden over zijn, We hadden opgezocht het hotel is nog maar 8jaar oud dus dachten we dat alles vrij nieuw zou zijn De kamers zijn groot maar een ramp kasten vallen uit elkaar er waren deuren te kort,er staat een koffiezet maar ze geven geen koffie de badkamer is groot maar in het bad is geen stop en ook geen stop verkrijgbaar wat moeilijk was om de klein in bad te steken, Het proper maken van de kamers is ook alles behalve glazen die ze laten staan vuil terras vol zand dat ze vergeten te kuizen personeel is wel heel vriendelijk maar het komt allemaal zo nauw niet, Het eten in het buffet is echt slecht het is koud en alle dagen identiek hetzelfde nooit geen thema avond of iets speciaal, de tafels werden opgedekt met placematjes die soms zo vuil waren dat ge vies waart om het bestek op te leggen, zout of peper op,tafel kennen ze niet verse vruchtsappen s morgens bij het ontbijt kennen ze niet wat wel top was was het Japans restaurant het spijtige is dat je er binnen het uur buiten moet, Het land op;zijn eigen is prachtig en zeker voor herhaling vatbaar maar het hotel iberostar niet echt, animatie deed het ook,heel goed ik vond het spijtig misschien te hard vergeleken met andere iberostars toch zou deze echt geen 5 sterren mogen krijgen want dat ishet echtniet waard,

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018