5 vragen over Hotel Iberostar Laguna Azul

• steph, 09-07-2013 Rapporteren

smartphone/laptop

zijn er problemen om laptop of smartphone (geen iphone) mee te nemen? of krijg je daarmee problemen aan de douane?

Damanja, 26-08-2014

Geen enkel probleem! zorg dat de verzekering goed geregeld is. Wij hadden 3 iphones en een een ipad mee, ze keken er nieteens naar om.

• yvanerkelens, 05-12-2011 Rapporteren

duiken

Is het voor onze dochter van 12 met padi ( diepte limiet 10 a 12 meter) ook mogelijk om ergens te duiken.

ronald, 01-02-2012

ja tegen flink wat cuc's

• Fen H., 27-07-2011 Rapporteren

Visa en banken in de buurt van hotel

Kan iemand mij vertellen of ik met mijn Visakaart geld kan pinnen in de buurt van het hotel?

QUHBA, 27-07-2011

Ga bij je bank of uitgever van je creditcard zeker na of die niet gelinkt is aan een Amerikaanse financiele instelling.Zo ja wordt die kaart overal geweigerd in Cuba!Is dat niet het geval dan kan je geld pinnen (CUC) in de lokale banken en wisselkantoren.Wij hebben in Trinidad een Ier in zak en as gezien wiens Visa-kaart gelieerd was aan een Amerikaanse bank en zijn Cubaanse trektocht veranderde in een nachtmerrie.Ook zeker geen US dollars meenemen naar Cuba!

Fen H., 28-07-2011

Dankjewel voor de tip, ik ga zo gelijk bij Visa informeren. Top!

• Jessica, 19-04-2011 Rapporteren

betalen in Cuba?

Wie weet waar je het best mee kunt betalen in en buiten het hotel: dollars of Cubaanse pesos?

Ada, 03-05-2011

Niet in dollars

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• Jessica, 28-02-2011 Rapporteren

Luiers

Ik heb een vraagje; wij gaan 7 mei naar dit hotel met ons zoontje van 2. Nu vraag ik me af of ze in het winkeltje van het hotel of ergens in de buurt luiers verkopen.

ronald, 02-02-2012

luiers meenemen