Hotel Iberostar Laguna Azul

Matig

5 reacties Hotel Iberostar Laguna Azul

smartphone/laptop

steph, 9-7-2013
zijn er problemen om laptop of smartphone (geen iphone) mee te nemen? of krijg je daarmee problemen aan de douane?

duiken

yvanerkelens, 5-12-2011
Is het voor onze dochter van 12 met padi ( diepte limiet 10 a 12 meter) ook mogelijk om ergens te duiken.
1 reactie

Visa en banken in de buurt van hotel

Fen H., 27-7-2011
Kan iemand mij vertellen of ik met mijn Visakaart geld kan pinnen in de buurt van het hotel?
2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

betalen in Cuba?

Jessica, 19-4-2011
Wie weet waar je het best mee kunt betalen in en buiten het hotel: dollars of Cubaanse pesos?

Luiers

Jessica, 28-2-2011

Ik heb een vraagje; wij gaan 7 mei naar dit hotel met ons zoontje van 2. Nu vraag ik me af of ze in het winkeltje van het hotel of ergens in de buurt luiers verkopen.