Hotel Iberostar Laguna Azul

Hotel Iberostar Laguna Azul

7.8Goed

Cuba, Cuba, Varadero

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

40 reviews over Hotel Iberostar Laguna Azul

• 2018
    5Maria19-02-2018

Geen iberostar dat we gewoon zijn

Eerste keer in Cuba we gaan veel naar de Caraïben meestal Mexico of Dominicaanse we kiezen dan ook graag voor een iberostar omdat we de hotel keten goed kennen en er zeer tevreden over zijn, We hadden opgezocht het hotel is nog maar 8jaar oud dus dachten we dat alles vrij nieuw zou zijn De kamers zijn groot maar een ramp kasten vallen uit elkaar er waren deuren te kort,er staat een koffiezet maar ze geven geen koffie de badkamer is groot maar in het bad is geen stop en ook geen stop verkrijgbaar wat moeilijk was om de klein in bad te steken, Het proper maken van de kamers is ook alles behalve glazen die ze laten staan vuil terras vol zand dat ze vergeten te kuizen personeel is wel heel vriendelijk maar het komt allemaal zo nauw niet, Het eten in het buffet is echt slecht het is koud en alle dagen identiek hetzelfde nooit geen thema avond of iets speciaal, de tafels werden opgedekt met placematjes die soms zo vuil waren dat ge vies waart om het bestek op te leggen, zout of peper op,tafel kennen ze niet verse vruchtsappen s morgens bij het ontbijt kennen ze niet wat wel top was was het Japans restaurant het spijtige is dat je er binnen het uur buiten moet, Het land op;zijn eigen is prachtig en zeker voor herhaling vatbaar maar het hotel iberostar niet echt, animatie deed het ook,heel goed ik vond het spijtig misschien te hard vergeleken met andere iberostars toch zou deze echt geen 5 sterren mogen krijgen want dat ishet echtniet waard,

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

6Erg veranderd en niet ten beste!18-09-2017

Helaas al een ramp voordat de orkaan er was.

We hebben 10 dagen nu in het resort gezeten alvorens we werden geëvacueerd vanwege orkaan Irma. Het was de derde keer in dit resort. 6 jaar geleden was het perfect. 3 jaar geleden best goed en nu niet. Er is in de buffetrestaurant geen airconditioning meer. Er zijn vliegen en vogeltjes binnen waarbij je meer vecht met de vliegen. Waar we vroeger echt op tijd moesten zijn voor een strandstoel was het nu zelfs halverwege de dag makkelijk één te krijgen. Om te douchen sta je in een bad waar je hoog in moet stappen. Niet echt fijn voor de moeilijk ter been en de oudere. De minibar wordt nauwelijks aangevuld en er verdwijnt zelfs blikjes die we niet op hadden. De douchekop is simpel en zonder standen geworden en een slappe waterdruk. Het toilet is verschillende keren spoelen (we hadden meerdere kamers met hetzelfde probleem) om alles weg te krijgen. We hadden 2 normale eenpersoonsbedden en een opklapbed terwijl we met tweeën op een kamer liggen en een koppel zijn. Geen kingsize bed of tweepersoonsbedden zoals geadverteerd. De bediening loopt de benen onder de kont vandaan. Ze zijn vriendelijk.
    De strandstoelen bij het hoofdgedeelte zijn vervangen door simpele strandstoelen die erg laag zijn. Er waren geen spelletjes meer maar alleen aerobics in het water (op het heetst van de dag).

Het eten ging wel en even kijken voor een schoon bord bij het lopende buffet. Door de orkaan en het uitvallen van de elektriciteit dat soms wel aanging en soms niet werd het eten slecht gekoeld. 3 van ons vieren kreeg diarree. De evacuatie was terecht want er was na de orkaan niets meer dan slecht eten, slechte informatie voorziening en weinig tot geen service. Echter was het resort al een ramp voordat Irma er was.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 5Vakantiegangers09-06-2017

Niet meer dit Hotel

Strand en zwembad oké, Hotel erg verouderd aan elke kamer ontbreekt wel iets, slechte bedden, verroeste kranen, sproeier die los hangt, haardroger die het niet doet en waar ook niets mee gedaan wordt als je het meld (antwoord klacht is bekent) eten in het Restaurant (lijkt wel een kantine) niet om aan te zien ongedierte kruipt rond, tafels en stoelen plakte aan alle kanten. Restaurants; Japanner en Italiaan oké tot goed. Hotel oogt smoezelig ... Personeel vriendelijk en behulpzaam. Voor Cubaanse begrippen goed. Maar voor Nederlanders echt niet oké.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8K. Jacobs09-05-2017

Goed hotel

Leuk hotel, eten prima, vergeet niet dat je in Cuba bent en niet in Europa, mooi strand en helderblauwe zee. Kamers ruim opgezet.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Jaldert07-01-2017

Mooi hotel maar het eten was echt slecht

In het hotel is alles goed en goed geregeld. Maar het eten daar snappen ze nix van erg slecht

Gereisd met partner in oktober 2016

• 6Manuel02-08-2016

Dit hote staat diep in de schaduw van Varadero

We zijn hier 2 dagen geweest nadat we een rondreis van 2 weken achter de rug hadden. Daarna zijn we naar Iberostar Varadero gegaan. Gelukkig in die volgorde. Gedateerd hotel, kamers zijn echt toe aan een opknapbeurt, gangen worden niet goed schoongemaakt (dooie kakkerlakken lagen 2 dagen op hun rug en lagen er nog toen we vertrokken), eten is redelijk, alleen vieze borden, eet minder lekker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 6M van Kommer19-03-2016

Mooi hotel , eten was verschrikkelijk

Mooi strand, netjes hotel, mooie zwembaden. Maar het eten was zeer slecht echt niet te doen wij reizen vaak maar dit was smerig zonder liefde bereid.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 9Hennie31-01-2016

fantastisch vakantie

lekker en goed eten veel entertainment goed verzorgd vriendelijk personeel wil overal mee helpen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 9Sandvink22-09-2014

Erg lekker genieten

Het eten is goed en in het buffetrestaurant is er genoeg keus om elk dag afwisselend te eten naast de afwisseling die ze al geven. Verder is er een zwembad met swimm-upbar. In de nabijheid van het zwembad heb je een ijssalon ( superlekker ijs), restaurant, toiletten. winkelstands en barretje. verder lopen er mensen je vanaf je standstoel te bedienen (all-inclusive). Door een regenbui kregen we een lekkage in de kamer en die werd bij aangeven meteen opgelost (22:00 s'avonds). Het strand is fantstisch. Mooie zee, mooi strand. Verder is het niet overdreven druk en vechten voor een stoel zoals bij andere resorts wel eens is. Hier heb je altijd plaats. Dit was mijn tweede keer bij dit resort en ik ga zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 6Damanja26-08-2014

Verslonst!

Na veel goede reacties gelezen te hebben zijn wij in de zomer van 2014 hier heen gegaan. Wat viel dat vies tegen... Als er iets mis was op de kamer (bed te weinig, het ontbreken van handdoeken zo'n 8 keer, geen water etz. etz.) hebben wij dit netjes bij de receptie gemeld maar er werd gewoon echt niks mee gedaan. Je kan 6 keer op een dag met hetzelfde probleem erheen, er gebeurd NIKS. Daarnaast is het zwembad 3 dagen lang ongelofelijk vies geweest, de viezigheid drijft erin rond. Op de borden in het restaurant zit de vettigheid en het zeepsop er nog op. Al het eten bij het buffet is koud. In de omgeving van het hotel is niks te doen. Varadero heeft geen centrum en je kunt nergens even gezellig heen. Kamer is wel lekker groot maar toe aan vernieuwing. Hotel heeft wel elke avond een show en er is genoeg vermaak binnen het hotel.

Gereisd in augustus 2014

Hotel Iberostar Laguna Azul info