Hotel Iberostar Laguna Azul

Hotel Iberostar Laguna Azul
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Laguna Azul voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Iberostar Laguna Azul in het Nederlands

Geen iberostar dat we gewoon zijn

Maria
19-2-2018

Eerste keer in Cuba we gaan veel naar de Caraïben meestal Mexico of Dominicaanse we kiezen dan ook graag voor een iberostar omdat we de hotel keten goed kennen en er zeer tevreden over zijn,

We hadden opgezocht het hotel is nog maar 8jaar oud dus dachten we dat alles vrij nieuw zou zijn

De kamers zijn groot maar een ramp kasten vallen uit elkaar er waren deuren te kort,er staat een koffiezet maar ze geven geen koffie de badkamer is groot maar in het bad is geen stop en ook geen stop verkrijgbaar wat moeilijk was om de klein in bad te steken,

Het proper maken van de kamers is ook alles behalve glazen die ze laten staan vuil terras vol zand dat ze vergeten te kuizen personeel is wel heel vriendelijk maar het komt allemaal zo nauw niet,

Het eten in het buffet is echt slecht het is koud en alle dagen identiek hetzelfde nooit geen thema avond of iets speciaal, de tafels werden opgedekt met placematjes die soms zo vuil waren dat ge vies waart om het bestek op te leggen, zout of peper op,tafel kennen ze niet verse vruchtsappen s morgens bij het ontbijt kennen ze niet wat wel top was was het Japans restaurant het spijtige is dat je er binnen het uur buiten moet,

Het land op;zijn eigen is prachtig en zeker voor herhaling vatbaar maar het hotel iberostar niet echt, animatie deed het ook,heel goed ik vond het spijtig misschien te hard vergeleken met andere iberostars toch zou deze echt geen 5 sterren mogen krijgen want dat ishet echtniet waard,

Najbardziej sie ciesze z powrotu

Cecylia
11-2-2018

Kuba niewątpliwie urzeka piekna plażą i wszystkimi odcieniami seledynu w oceanie. I to jest koniec zalet. Jesli chodzi o hotel to z pewnoscią czasy jego świetności minęły. Wszystko jest brudne, śmierdzące i sie lepi, plusem jest działający sejf. W bufecie wybór jedzenia rzeczywiscie bardzo duzy jednak oprocz jajek ciezko cokolwiek przetrawić. Kawa to obrzydliwa lura, herbata nie nadaje sie do picia, o cytrynie mozna zapomniec. Nawet owoce kwaśne bo niedojrzałe. Czasami czlowiek mial szczescie i upolował kawalek pizzy. Kubańczycy sa mili i uprzejmi ale tylko za pieniądze. Havana to jeden wielki slums. Rozumiem ze moze byc skromnie i biednie, ale syf i smieci w okol siebie mozna postrzątać... aby odbyła sie przejażdżka starymi samochodami (opłacona w cenie wycieczki) rezydentka na poczekaniu organizowała jakiekolwiek taksówki. W rzekomo bezpłatnych toaletach nie dostaniesz listka papieru jak nie dasz babci klozetowej pieniążka. Jesli chodzi o lot to na 12 godzin pasażerowie otrzymali do wyboru niejadalny makaron lub tortillę oraz kanapke.

Helaas al een ramp voordat de orkaan er was.

Erg veranderd en niet ten beste!
18-9-2017

We hebben 10 dagen nu in het resort gezeten alvorens we werden geëvacueerd vanwege orkaan Irma. Het was de derde keer in dit resort. 6 jaar geleden was het perfect. 3 jaar geleden best goed en nu niet. Er is in de buffetrestaurant geen airconditioning meer. Er zijn vliegen en vogeltjes binnen waarbij je meer vecht met de vliegen. Waar we vroeger echt op tijd moesten zijn voor een strandstoel was het nu zelfs halverwege de dag makkelijk één te krijgen. Om te douchen sta je in een bad waar je hoog in moet stappen. Niet echt fijn voor de moeilijk ter been en de oudere. De minibar wordt nauwelijks aangevuld en er verdwijnt zelfs blikjes die we niet op hadden. De douchekop is simpel en zonder standen geworden en een slappe waterdruk. Het toilet is verschillende keren spoelen (we hadden meerdere kamers met hetzelfde probleem) om alles weg te krijgen. We hadden 2 normale eenpersoonsbedden en een opklapbed terwijl we met tweeën op een kamer liggen en een koppel zijn. Geen kingsize bed of tweepersoonsbedden zoals geadverteerd. De bediening loopt de benen onder de kont vandaan. Ze zijn vriendelijk.

De strandstoelen bij het hoofdgedeelte zijn vervangen door simpele strandstoelen die erg laag zijn. Er waren geen spelletjes meer maar alleen aerobics in het water (op het heetst van de dag).

Het eten ging wel en even kijken voor een schoon bord bij het lopende buffet. Door de orkaan en het uitvallen van de elektriciteit dat soms wel aanging en soms niet werd het eten slecht gekoeld. 3 van ons vieren kreeg diarree. De evacuatie was terecht want er was na de orkaan niets meer dan slecht eten, slechte informatie voorziening en weinig tot geen service. Echter was het resort al een ramp voordat Irma er was.

Niet meer dit Hotel

Vakantiegangers
9-6-2017

Strand en zwembad oké, Hotel erg verouderd aan elke kamer ontbreekt wel iets, slechte bedden, verroeste kranen, sproeier die los hangt, haardroger die het niet doet en waar ook niets mee gedaan wordt als je het meld (antwoord klacht is bekent) eten in het Restaurant (lijkt wel een kantine) niet om aan te zien ongedierte kruipt rond, tafels en stoelen plakte aan alle kanten. Restaurants; Japanner en Italiaan oké tot goed. Hotel oogt smoezelig ... Personeel vriendelijk en behulpzaam. Voor Cubaanse begrippen goed. Maar voor Nederlanders echt niet oké.

Goed hotel

K. Jacobs
9-5-2017

Leuk hotel, eten prima, vergeet niet dat je in Cuba bent en niet in Europa, mooi strand en helderblauwe zee. Kamers ruim opgezet.

Mooi hotel maar het eten was echt slecht

Jaldert
7-1-2017

In het hotel is alles goed en goed geregeld.

Maar het eten daar snappen ze nix van erg slecht

nunca mas

ana soares
24-8-2016

de nada . quartos sem toalhas e mau cheiro , comida deficiente e sala de jantar a parecer um refeitorio e não de um hotel de 5 estrelas . funcionaria da recepção DAYLI PREPOTENTE como se fosse a dona do hotel. parece mais uma pensao do que um hotel de 5 estrelas

We zijn hier 2 dagen geweest nadat we een rondreis van 2 weken achter de rug hadden. Daarna zijn we naar Iberostar Varadero gegaan. Gelukkig in die volgorde. Gedateerd hotel, kamers zijn echt toe aan een opknapbeurt, gangen worden niet goed schoongemaakt (dooie kakkerlakken lagen 2 dagen op hun rug en lagen er nog toen we vertrokken), eten is redelijk, alleen vieze borden, eet minder lekker.

Mooi hotel , eten was verschrikkelijk

M van Kommer
19-3-2016

Mooi strand, netjes hotel, mooie zwembaden.

Maar het eten was zeer slecht echt niet te doen wij reizen vaak maar dit was smerig zonder liefde bereid.

fantastisch vakantie

Hennie
31-1-2016

lekker en goed eten veel entertainment goed verzorgd vriendelijk personeel wil overal mee helpen

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Laguna Azul in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Laguna Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Laguna Azul scoort een 6.63 uit 10 op basis van 40 reviews.