Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°21°
Hotel Iberostar Bella Vista

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Bella Vista voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Iberostar Bella Vista in het Nederlands

Prima hotel

Jansen
9-12-2018

Wij vinden het heel goed. Schone kamer en groot. Hotel schoon .vriendelijke mensen. Eten lekker.soms lauw. Maar je bent in cubs en niet thuis. Eten kon je ook klaar laten maken bv pasta garnalen mosselen lapjes vlees. Wij vinden het top.via touroperator geboekt. Vonden alleen het bad erg hoog. Resultaat blauwe knie .

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog nooit in zo een slecht hotel geweest

Martin
13-7-2018

Verkeerde kamer binnen met de koffers. 1 kamer te laat schoon gemaakt 14.00 uur binnen 16.30 uur sleutel. Kan met je pasje ineens niet meer je kamer in. Douche hanger kapot, 3 keer gemeld. Koffiezetapparaat werkt niet, een te kleine pot. Half uur zitten wachten voordat we een restaurant konden reserveren. Tijdens een drankbestelling bij de bar ineens gesloten maakte de bestelling niet af en entertainment was nog aan het zingen, als je fooi gaf dan kreeg je nog wel drank. Geen schone douche handdoeken gehad. 2 keer gemeld. Handdoeken zien er vies uit zelfs met schimmelvlekken erop. 15 minuten in de rij voor een gebakken ei. 10 minuten in de rij voor 2 pannenkoekjes. 15 minuten in de rij voor een gebakken wafel. Veel schalen met eten leeg worden laat bijgevuld. Weinig lepels bij buffet om van de schaal te pakken Eten erg lauw, soms koud. Heel veel herrie in de lobby. Hygiëne, eten klaargemaakt zonder handschoenen, zout uit een grote pot

Gereisd Met vrienden in april 2018

Heerlijke vakantie in nieuw, trendy hotel

Bmireille
14-7-2017

Met vriend en ik hebben ontzettend genoten van onze vakantie in Varadero. Het hotel is een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2017

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Betaalde wifiLobby

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinDisco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bella Vista in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.