Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°22°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Horizontes Villa Tortuga voor je op een rij gezet:

85 reviews over Hotel Horizontes Villa Tortuga in het Nederlands

Rondreis in het betoverende Cuba.

Huysmans Nico
27-9-2018

Het uitzicht van het resort was prachtig, mooie stranden, vriendelijk personeel. De kamers van ons hotel en het restaurant was echter beneden alle peil. Wij hadden na een rondreis van bijna 3 weken 3 nachten all-in om een beetje uit te rusten en verbleven in hotel Villa Tortuga.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Villa Tortuga ons fijne resort

Paul van der Woude
      15-6-2017

We hebben in 2016 een heerlijk verblijf gehad hier. Het personeel is heel vriendelijk. Het is de 9de keer dat wij in Cuba zijn en we hebben diverse resorts gezien van binnen en buiten.De mensen die er wonen buiten het resort zijn ook prettig in omgang. September 2017 gaan we 4 weken naar dit resort.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie plek

vredeveldt
      16-5-2014

een mooi hotel alleen het eten erg slecht en iedere dag hetzelfde

Gereisd Met partner in mei 2014

D-reizen

Eens maar niet meer, geen aanrader

Marc
      4-4-2014

Tja, we hadden al gelezen dat dit hotel niet alles was, de waarheid klopt ;-) Kamers zijn uit 1856, douch smerig schimmels enz maar een top douch om onder te staan heerlijk warm en goed straal........ Bedden 99% heerlijk lekker breed 3 meter dus geen last van me partner ;-) Eten....................tja ontbijt was gewoon goed lekker eitje al duurde het bakken wel erg lang en traag (grote bakplaat, maar hij bakte maar 3 eitjes tegelijk. Terwijl er wel 10 konden). Eten is elke dag bijna het zelfde rijst spaghetti (meestal koud) Eten bij snackbar wel goed (hamburger of hotdog) Eten in a la carte restaurant.......... Niet te pruimen, alles koud en uit de magnetron Brrrrrrrr smerig zelfs. Bar aan het strand sluit helaas al om 17.00 uur. Sommige obers werken harden of kijken vrolijk als ze fooi krijgen ;-( 2 dagen gehad dat er geen glazen in het hotel waren ;-) Jammer dat je aan de bar alleen kleine plastic bekertjes krijgt om uit te drinken, om de 3 minuut nieuw bier halen

Gereisd Met partner in maart 2014

Dit hotel nooit meer!!!

Barry
      1-4-2014

Dit hotel nooit meer, de kakkerlakken liepen 's nachts over je heen!!! Verder helemaal niks te beleven, ook niet in de omgeving. Na 2 dagen omgeboekt naar een ander hotel.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2007

Prima hotel

Cor Wijker
          5-7-2013

Dit hotel heeft een prima ligging aan de oceaan. De kamers zijn netjes en iedere dag worden ze schoongemaakt en iedere dag desgewenst schone handdoeken. Er werd zelfs een enquete gehouden onder de gasten welke punten kunnen worden verbeterd. Zwembad werd goed schoongehouden. Eten was prima, alleen ben je na een week er wel op uit gegeten. Bij ontbijt vers gebakken omelet. In principe is er wel voor ieder wat wils. Op de hoek zit een goede Italiaan voor wie een keer iets anders wil eten. Vond 7 dagen wel wat lang, omdat rondreizen leuker is met overnachtingen in casa particulares.

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Uitstekend vertoeven

Wil
          27-5-2013

Ben net terug van 9 dagen(is dus 7) Cuba.Hotelkamers ruim en netjes, goede airco,bedden oke.elke dag schoongemaakt en handdoeken.elke avond leuke shows,locals zijn stipt wat tijd betreft.tuin prachtig en beach perfect.eten onder de maat, maar locals vinden dit smakelijk.ik at elke dag zoveel mogelijk vers,omelet,hamburger,brood ijs,tomaat rijst enz.Er is genoeg rum,bier en limo. laatste 2 weken van mei heel rustig, 50+ duitsers en russen,handjevol nederlanders.hebben dagje havana en een dagje varadero beachtour gedaan.dit hotel ligt het mooist,omgeving bij duurdere hotels is erg saai.Cuba is in een vergane glorie staat en tijd heeft daar stil gestaan,je kunt hier niet shoppen.bloedheet,behalve aan beach..daar veel wind. Cuba is,zon,strand,wind,salsa,rum en een tevreden bevolking.juni,aug,sept is het in cuba schoolvakantie,hotel zit vol met locals,duitsers,russen,engelsen en nederlanders. Dit hotel is wat prijskwaliteit super.gewoon mee eten en genieten van die heerlijke zee.

Gereisd Met partner in Sat May 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prijs kwaliteit is OK

Cindy
          30-5-2012

Voor de prijs is het hotel prima. Mooi zwembad, prachtig strand en prima kamers (schoon en airco) en in dit soort landen kom je met een kleine fooitje natuurlijk ook ergens. Wij verbleven hier aan het begin en het einde van onze rondreis. Eerste nachten totaal geen uitzicht, voor een paar CUC hadden wij bij ons tweede verblijf uitzicht op het zwembad. Het eten was niet goed, maar nogmaals wat wil je voor het bedrag dat je betaalt. Af en toe lekker ergens anders gaan eten en dan heb je een prima verblijf.

Gereisd Met partner in Sat Mar 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij vonder het goed!

NICOLE
          29-4-2012

Wij hadden ieder een superior kamer ( voor de zelfde prijs) en die vonden wij heel goed , de eerste nacht hebben wij in een gewone kamer moeten liggen wegens overboeking en daar zou ik geen vakantie willen door brengen voor een kleine meer prijs een groot verschil , mijn had geen balkon maar prachtig zicht , ik vond het niet erg want mijn vriendin had een balkon en heel veel zit je er nu ook niet op . De ligging van het hotel is super we hebben andere hotels gaan zien en vonden het onze wel één van de betere !! Het eten daar zijn natuurlijk verschillende meningen over , het ontbijt was voor ons voldoende en voor de lunch als je graag groentjes en rijst eet zoals wij is er niets te klagen , s'avonds gingen wij in de buurt naar verschillende restaurantjes en voor weinig geld heel lekker gegeten ( veel kreeft ) ook een ontbijtje en lunch deden wij ook een paar meter langs het strand wandelen in een heerlijke klein . Kan er nog veel over schrijven maar te weinig plek . HET WAS TOF !

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Oude mensen resort

Deborah
          23-4-2012

Ik en mijn vriend verbleven hier voor een periode van 16 dagen in een superior kamer, en wat was ik blij dat ik hiervoor gekozen had want deze was al niet overdreven super maar goed dat ik de rest niet heb moeten bekijken. Met al een aantal landen op mijn paspoort vind ik reizen duidelijk super maar Cuba en zeker Varadero is gewoon een oude mensen resort in het algemeen, het is een groot disneyland met alles gemaakt voor de toeristen arm te maken. Het eten in dit hotel was absoluut afschuwelijk we namen op een dag vis mee van het restaurant om aan een van de zwerfhonden te geven en deze rook eraan en wandelde gewoon weer weg

Gereisd Met partner in april 2012

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
          • De staf spreektDuits, Engels, Frans
          • RokenToegestaan
          • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
          • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
          • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
          • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
          • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
          • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
          • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
          • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
          • FitnessAerobics, Fitness
          • TennisbaanAanwezig
          • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

• AdresCalle 9 e/ Avda. Kawama y Playa(toon op kaart)
          • E—mailadres
          • Website
          • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horizontes Villa Tortuga in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horizontes Villa Tortuga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.