Hotel Gran Caribe Villa Tortuga

Meer hotelinfo

18 reviews over Hotel Gran Caribe Villa Tortuga

• 2Aria Visser03-01-2019

Nooit meer!

Onhygienisch en slecht onderhouden hotel. Buffet in restaurant is iedere dag hetzelfde en eten wordt lauw aangeboden. Kamer wordt niet tot zeer slecht schoongemaakt. Toilet en badkamer wordt niet schoongemaakt. Bankjes in lobby zijn allemaal doorgezakt. Airco op kamers meerendeel stuk. Tekort aan bestek in buffet restaurant waardoor je niet kunt eten of moet gaan zitten wachten. Personeel niet behulpzaam en nors. 2 kleine badhandoekjes per 24 uur op kamer om mee te douchen. Tekort aan strandbedjes en wat er wel is is stuk.

• 2018
    9AKVDP14-04-2018

Prima

Een Prima 2 * hotel aan het strand netjes en het personeel is vriendelijk en doen er alles aan om het naar je zin te maken. De gerenoveerde superior kamers aan het strand zijn ruim en netjes. Het eten gaat maar kan beter ,mensen moeten niet zo klagen het is een 2* hotel en niet de Hilton. Wij gaan met vrienden al 8 jaar naar Tortuga en zeker dit jaar weer.. AKVDP

het eten gaat

• 2017
    9alie13-03-2017

gezellig hotel

fantastisch hotel voor een mooie prijs. Al een keer of 10 geweest ga zeker weer. verder commentaar overbodig.

• Oude reviews

7Dickie v.d. Berg28-08-2015

Warmte en vriendelijkheid.

Verwacht er niet teveel van. Alle waar is naar zijn geld. Wij komen hier al 10 jaar altijd terug, om de vriendelijkheid en de warmte van het personeel. Het ligt praktisch in het centrumpje van Varadero met de marktjes om de hoek. Het is een prima uitvalsbasis om zelf dingen te ondernemen. Het eten kan er mee door, is geen haute cuisine, maar je kunt ook buiten eten, voor een paar CUC Het is gedateerd, maar wordt nu in een half jaar rigoreus opgeknapt. We gaan altijd met touroperator. Geweldig

• 2Liesbeth Verrips18-01-2014

Nooit meer

Vooraf gelezen.Zeikers heb je overal toch? dag 1, . In de avond een smak bij de kleine chloor ruikende pool gemaakt. Slechte belichting en gevaarlijk gaten. Maar de kamer was erg matig. Matras spiraal, badkamer putjes los. Airco hels kabaal. Bloed aan de muur. Toilet die bleef doorlopen Licht 2e etage kapot. Balkon aan de weg.. daar waar alle verkeer Varadero binnenkwam. Eten elke dag hetzelfde in een smakeloos koude vieze hal. Geen mogelijkheid buiten te eten.Meestal lauw eten en vaak op. Je kan niet omkomen van de honger.. fruit matig aanwezig, mierzoete taart, droog brood met ei en plenty of goedkope rum daar kom je de dag wel mee door. Zeker 12 dagen stank. Olie -rioolgeur. Toiletten op het terrein zijn kapot, Melding ook gemaakt van een rat.. vergeet niet de kakkerlakken/ stekende mieren. EN Zandvlo.. Animatie lachertje. Geen duikschool. kapotte snorkel uitrustingen. 1 kano boot ,geen massage Tortuga is vergeven van muggen. Tortuga in het centrum..? Levendige omgeving? NEE

Alleenreizend

• 5greet18-10-2013

Cuba ja, Villa Tortuga nee.

Een prachtige plek voor een hotel maar niet dit hotel. De kamers gehorig, het eten super slecht. Om 11 uur 's avonds werden de terrassen opgeruimd en kon je naar je kamer want op het strand mag je dan niet komen.

Met vrienden

• 3M. Schraven23-09-2013

Erg matig !!

Bij het boeken van deze locatie hebben we goed de recensies gelezen . Sommige waren niet voor de poes , maar we laten ons hier meestal niet door afschrikken . De locatie is heel mooi , dicht bij het "centrum "van Varadero . Maar toen we de kamer binnen kwamen begon de twijfel al, grote kamer dat wel . Maar alles vies , deuren , gordijnen , muren , schimmel op stoelbekleding . Een raam van 80 x 80 dat was het enige dat open kon , we zouden de dag erop wel een andere kamer krijgen . Maar rondlopende op het park maakte de twijfel alleen maar groter , alles kapot overal stukken af , verf bladderde boven het terras bij de inkom aan het beton boven je hoofd . Het plafond in het restaurant vol met schimmel recht boven het eten . Het krioelt er van de hagedissen en dat komt maar door een ding het stikt er namelijk van die vliegen . De variatie bij het eten is erg klein . Met een klein beetje meer ideeën qua eten en een emmer latex is dit een simpele maar mooie locatie . Maar dit kan echt niet

• 4Armando31-12-2012

Smerige kamers en zeer slecht eten!

12 dagen zijn wij verbleven in Villa Tortuga, voorop Cuba is zeer mooi en de Cubanen zijn erg vriendelijk en vrolijk.

Villa Tortuga daarintegen is ons zwaar tegengevallen. De ligging is goed, aan de zee, dichtbij leuke marktjes, dat is dan ook het enige voordeel aan dit resort. We kregen bij aankomst de sleutel van onze kamer en eenmaal binnen zijn we 10 minuten later naar de receptie gegaan voor een andere kamer. De deur was compleet verrot, schakelaars van lampen vielen eraf en dan de badkamer, de put van de douche was gewoon zwart van viezigheid! Ze deden dan ook niet moeilijk bij het wisselen van kamers. De kamer die we kregen was wel wat beter maar nog steeds veel schimmel overal.

Het eten was ronduit beroerd, erg veel vliegen op het eten (zelfs in de glazen!!) Ook veel mussen in de eetzaal, die ook erg genoten van alle toetjes, niet erg fris. Personeel deed er niets aan..Alles was koud en smaakte hetzelfde.

Ik kan nog wel doorgaan maar heb helaas geen tekens meer over.

• 6dianavanvoorst08-10-2012

Redelijk, niet goed, niet slecht!

Het is er allemaal op zich best te doen, alleen waar wij veel moeite mee hadden was de stank die er in de ochtend was, dit allemaal door de olierafinaderij in de buurt. Hierdoor rook het op de kamer ook niet altijd even fris, maar zodra je de deur open deed was de stank nog veel erger. Wel mooi is het strand en de mooie blauwe zee, maar dat is in heel varadero zo. De kamers zijn verder netjes, wel sober en oud. Dus mocht het ooit tot een volgende keer komen, dan voor ons geen Tortuga meer, maar wat verderop meer richting eind van het Schiereiland. Hier stonden hele mooie resorts.

• 7e lenaerts02-08-2012

Vriendelijk personeel

Ik had al veel minder goede reviews over dit hotel gelezen dus mijn verwachtingen waren niet erg hoog... We werden heel vriendelijk onthaald en het personeel bleef supervriendelijk de hele vakantie... De kamer was basic, maar ok, werd iedere dag proper gemaakt. Het strand is heerlijk en rustig, we hadden altijd bedjes op eender welk uur van de dag. Ook de massage is een aanrader! Het eten viel inderdaad tegen, maar in heel Cuba hebben we eigenlijk nergens echt lekker gegeten. In het hotel is het buffet uitgebreid en ze hebben er werk van gemaakt met de middelen die ze hebben... Het hotel is voor de prijs best een goede accomodatie. Het enige wat mij een beetje tegenviel was de luide muziek in de (late) avond...

4 tips over Hotel Gran Caribe Villa Tortuga

• silvercat, 04-04-2012

Wandel vroeg in de morgen de grote straat in richting Josone park en laat je terug brengen door een oldtimer. Of loop bij de 16 naar de achterliggende straat en je maakt een afkorting en komt aan de achterkant weer op het terrein van Tortuga uit. Lekker bij de strandbar nog wat drinken. Neem voor 5 cuc de hop of hop on bus en je hebt de hele dag vervoer door Varadero. Taxi kost 1 cuc per km.

• greet, 18-10-2013

neem een oude taxi naar Havanna en ga ergens op de bonnefooi slapen. Avontuurlijken dan ontmoet je de mesen zelf. Dit was erg leuk. Snorkelen en met de catamaran naar een leuk eilandje.

• Armando, 31-12-2012

Bezoek in Varadero de leuke marktjes en Havana. Zorg dat je wat losse CUC's hebt voor fooien.

0 vragen over Hotel Gran Caribe Villa Tortuga

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans
    • RokenToegestaan
    • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages