5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Villa Cuba Resort voor je op een rij gezet:

220 reviews over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in het Nederlands

matig hotel

Katta
2-2-2011

Ligging prima met eigen strand, sevice redelijk heel verschillend ligt er aan wie er werkt!! Eten matig als je wat later komt is er veel op en werd niet bijgevuld, a la carte is prima, wel reserveren. Kamers groot en redelijk schoon .Jammer van de harde disco muziek en geen gezellige cubaanse muziek.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Goed voor Cubaanse begrippen!

Simone
19-1-2011

Direct aan het strand, goed eten, ruime kamers, schoon, groot zwembad.

Gereisd met partner in juni 2009

Niks mis mee.

Hero en Ellie Hofman.
18-1-2011

Geweldige hotel met alle mogelijkheden, heerlijk eten en mooi strand.

Wie zich stoort aan de muziek weet niets van Cuba want alle cubanen

zijn opgegroeid met muziek.

Wij hadden ook alle slechte verhalen gelezen maar zijn toch gegaan,we zijn

17 Januari zeer voldaan terug gekomen.

Wie het hier niet leuk vond, gewoon thuis blijven.

Gereisd met partner in januari 2011

Prima Cubaans hotel

Paul
11-1-2011

Iedereen die hier minder dan een voldoende voor geeft, heeft Cuba niet gezien!

Er zal misschien in Varadero vast nog ergens een beter hotel zijn... maar tegen welke prijs? Voor Cubaanse begrippen is dit een uitstekend hotel. Voor Nederlandse maatstaven schiet het hotel hier en daar te kort, maar echt geen grote missers.

De zon schijnt er, de service is er goed, de ligging (met eigen strand) is uitstekend en voor welke andere dingen kom je naar Varadero?! Het eten? Ga dan aub helemaal niet naar Cuba. Cultuur? Ga dan aub niet naar Varadero. Iets mee krijgen van het Cubaanse leven? Nee, ook hiervoor echt niet naar Varadero!

Verder wensen we iedereen die hier naartoe gaat een aangenaam verblijf, want dat gaat echt wel lukken!

Gereisd met partner in december 2010

matig hotel schitterende ligging

Peter
23-11-2010

Villa Cuba is een gedateerd hotel, waar het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is. Het buffet is van matige kwaliteit op een avond na toen er een soort festival tussen de diverse koks van diverse hotels was. Het ontbijt was ruim voldoende. De kamers waren mooi maar gedateerd.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Vreselijk hotel op saai eiland

Dominique Hoekstra
2-11-2010

Hotel was in een woord verschrikkelijk! voornamelijk het (k)oude eten was niet naar verwachting. We wisten dat we voor de betaalde prijs geen topper mochten verwachten, maar dit hotel is nog geen 2 sterren waard (in NL). Het eten was koud en het eten dat overblijft op de ene dag, wordt geserveerd de volgende dag. Het brood was bijvoorbeeld 1 dag vers, daarna werd het met de dag taaier. Daarnaast rookten de koks in de keuken en was de service matig. Daarnaast waren de handdoeken vies, en de kamer (buitenverblijf) heel klein. Wel vond ik de kamer redelijk schoon. Heerlijk was de zee en het prachtige strand.

wij kunnen dit hotel niet aanraden!! Voor iets meer krijg je een beter hotel, al schijnen heel veel hotels van dit soort gelijke kwaliteit/service te zijn.

Havana was erg mooi en er zijn vele leuke excursies te doen! Als je een keer lekker wilt eten, ga dan naar Al Capone!!!

Gereisd met partner in oktober 2010

Zeer slecht resoret

Cor
30-10-2010

Dit resort was het selchtste hotel/resort, wat we hadden geboekt op de rondreis met Fox. Ongeteresserde bediening. Meer oog voor blonde dames, meer oog voor de TV. Zeer rumoerig en het eten was matig. We zijn best wat gewend, maar dit was echt bijzonder matig.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Leuk hotel met goede animatie

GuessWhat
20-10-2010

Hotel Villa Cuba is een leuk hotel met een zeer leuke dagelijkse animatie, die zelfs in de avond voor vermaak zorgt. Het eten is goed te doen en voor de moeilijke eters: er zijn overdag tosti's, hotdogs en hamburgers verkrijgbaar, bij het zwembad en het strand. Het zwembad wordt elke dag schoongemaakt en ook het strand ziet er netjes verzorgd en schoon uit.

Wij zaten in een bungalow op het park bij het hotel en deze was zeer netjes en werd ook dagelijks netjes schoongemaakt en de bedden werden opgemaakt. We hebben geen last gehad van ongedierte (op mini mieren na). Maar ja, dat kun je verwachten in het land waar je bent. Het personeel is ook zeer vriendelijk.

Een leuk hotel voor niet te kritische mensen!

Gereisd met partner in oktober 2010

gemiddeld hotel

anoniem
13-10-2010

het kan wat opgeknapt worden maar het is ook wat je er zelf van maakt.

Het eten is niet bijzonder maar dat is nergens in cuba.

een aanrader is het hotel naar deze Sol serenas. Voor de rest een prima hotel en geen hel

Gereisd met partner in september 2010

niks mis mee

marja
4-10-2010

Je weet als je naar Cuba gaat er andere luxe is dan je gewend bent.

je kunt dit hotel gewoon boeken niks mis mee.

en als je veel luxe wil ga je ergens anders heen.

Gereisd alleenreizend in september 2010

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.