5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Villa Cuba Resort voor je op een rij gezet:

220 reviews over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in het Nederlands

Prima hotel

Michel C
13-4-2012

Waardering: aan alle gemakken voorzien!

Ligging: direct aan het strand en het centrum ligt redelijk in de buurt!

Service: zoals het hoord. Wel het besef dat Cuba socialistisch is en dat het heel logisch is dat sommige mensen minder service geven terwijl andere mensen dit met ziel en zaligheid doen!

Prijs/kwaliteit: Prima!

Eten: Ik vind het onterecht dat mensen zo'n laag cijfer geven wat betreft eten. Het klopt inderdaad dat het eten vaak het zelfde is. Alleen moet er wel bij vermelden dat het eten naar mijn idee vers was en niet te vergeten er was enorm veel keuze en ook elke dag werd iets apart bereid bij een soort van wokgedeelte.

Kamers: zagen er prachtig uit alleen de airco lekte. Alleen dat is heel normaal op Cuba.

Gereisd met partner in maart 2012

Twee weken in dit hotel verbeven. Als je niet te hoge verwachtingen hebt, kan het ook niet tegenvallen. Ligging is prachtig, parelwit zandstrand, mooie kleure in de zee, hotel gaat wel. Niet berekend op het aantal kamers dat ze hebben. Glazen zijn vaak op, er zijnn niet genoeg strandbedjes aan het zwembad en aan het strand. Personeel is, met enkele uitzonderingen, chagerijnig en werkt niet zo snel, vooral in het buffet restaurant, heb meerdere malen een tafel moeten afruimen om te kunnen eten, anders was er geen plek. De animatie doet hun best. Douches hebben vaak geen warm water. Sommige dagen krijg je gewoon geen schone handdoeken omdat ze op zijn. Wc lekt, kakkerlakken op kamer. Bed word niet verschoond, gedurende 2 weken, tenzijn je dat vraagt. Eten is vaak koud, wel genoeg variatie, kijk wel uit voor stukken plastic die er nog wel eens in zitten. Coctails smaken telkens anders, iedere werknemer heeft zijn eigen mix, ze doen maar wat.

Gereisd met partner in maart 2012

leuk voor een maal

J Smit
14-2-2012

de ligging was prachtig. personeel erg onpersoonlijk hetgeen in een socialistich geheel te verwachten is. het eten was echter een drama en zijn daarom tijdens ons verblijf in een restaurant in het stadje gaan eten.

Gereisd met partner in januari 2012

Mooi resort, erg rumoerig

marc
17-1-2012

Een groot resort, mooi opgezet met een mooi strand. Een gemakkelijke afsluiting van onze fly drive. Het personeel werkte accuraat en snel, zowel achter de balie, het restaurant als de bars en was zeer vriendelijk. Diner in het restaurant was redelijk, ontbijt goed.

Toch heeft dit hele hotel niks met Cuba te maken, ik moest de barkeeper zelfs vertellen dat de Mojito's lekkerder zijn met wat meer limoensap en zonder Angostura Bitter. Moet ik als Nederlander aan een Cubaan vertellen hoe hij Mojito's moet maken?

Later op de avond begon de volgelopen jeugd erg luidruchtig te worden, heel irritant.

Gereisd met partner in januari 2012

Prima hotel

Moezeltje
5-6-2011

Op zich een prima hotel. De kamers zijn ruim, maar kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken. Het zwembad is heerlijk en ook aan het strand is het heerlijk relaxen. Om rustig te kunnnen eten 's avonds moet je of vroeg of laat gaan eten. Wij hebben één keer a la carte gegeten. Dit was wel even prettig omdat je zo eens lekker rustig aan tafel kunt zitten. Bovenin het hotel zit een leuke bar. Er is veel animatie zowel overdag als 's avonds.

Gereisd met partner in juli 2009

Prima, prijs/kwaliteit verhouding

Marja Fekken
3-6-2011

In maart 2011 met 2 volwassenen 8 dagen verbleven in dit hotel. Het strand is fantastisch. Het eten in de restaurants is eenvoudig maar prima. het eten in het buffet restaurant 's avonds is matig. Probeer je tripjes te boeken bij Paradiso Varadero (kan in het hotel); als je Liu als reisleidster hebt heb je een uitstekende supervriendelijke engelssprekende dame. Liu geeft veel extra informatie en is een uitstekende gastvrouw. De 'animacion' is nadrukkelijk aanwezig en soms hinderlijk; maar het hoort nu eenmaal bij all inclusive vakanties. Wij komen zeker weer terug naar Cuba !

Gereisd met partner in maart 2011

Dit heeft niets te maken met Cuba

Roelemans
19-5-2011

Als je dit zoekt kan je beter naar Spanje gaan. Hetzelfde idee, maar minder lang vliegen en ze spreken er ook spaans. Van Cuba zelf zie je nauwelijks iets, het heeft dan ook niets met Cuba te maken. Toeristen die er vanaf 8.30 tot ze dronken zijn, ruzie gaan lopen zoeken en het terrasmeubilair in het zwembad gooien bier drinken, omdat het gratis is. De vreetschuur geeft redelijk eten als je van massaal houdt. Best een leuk hotel, maar niks voor mij. Het was voor ons de laatste stop van een fly en drive vakantie.

Gereisd met partner in mei 2011

Goed hotel!

Anna en Helma
4-5-2011

We zijn 2 weken in dit hotel verbleven. Mooie kamers, mooi strand, hotel zelf is erg leuk gebouwd, eerst even goed de weg leren kennen, want er zijn een heleboel trappen die overal heen leiden. Eten was redelijk, verwacht er niet teveel van. Enige wat we hebben gemist, is vers fruit, dat was elke dag hetzelfde en niet veel, maar verder moeten de mensen niet zeuren.

Anumatie erg leuk, weten leuke uitgaansgelegenheden.

Havana is helemaal een aanrader. Neem de Viazul bus, voor 10 CUC heb je een enkeltje, terwijl het met de taxi 40 CUC kost.

Wat excursies betreft: 3-steden toer is heel erg gaaf! Het is een heel lange, vermoeiende dag, maar je doet heel veel indruken op, helemaal top!

Al met al een super vakantie beleefd in Villa Cuba!

Gereisd met vrienden in september 2010

goed net en vriendelijk hotel

m.huizenga
22-4-2011

na een autovakantie hier tot rust gekomen

vriendelijk personeel en goede ligging

Gereisd met partner in september 2010

Waardeloos

martin
2-3-2011

Morsige kamers, animatie met teveel herrie aan het hotel ipv richting strand. Onbeschoft behandeld. Nav van het feit dat de telefooncomputer+telefoon vanb het hotel niet werkte, werd de conclusie getrokken dat wij 3 keer contact hadden gehad met onze zoon in Australïe en meotsen daarte totaal 180 CUC betalen! En dat voor 2 keer bellen en telkes geen gehoor krijgen en een derde keer dat ons werd gezegd dat we de hoorn van het toestel er waarschijnlijk niet goed op hadden gelegd. Een manager van het hotel die via de hostess aangaf dat wij moesten betalen. Beste mensen, we hadden gelukkig na 2 dagen Villa Cuba ook een verlengingsweek in Meliá Las Antillas geboekt> Wat een verschil!! Toppie daar.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.