5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Caribe Villa Cuba Resort voor je op een rij gezet:

220 reviews over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in het Nederlands

Geen prettig hotel

Anoniem
9-3-2013

Villa Cuba is een groot onpersoonlijk hotel, met all in formule, wij waren hier aan het einde van de rondreis en zijn geen fan van all-in formules, wij zijn dan ook in de stad gaan eten iedere avond. Kamers groot genoeg, maar niet schoon, badkamer oud, niet schoon en zeker aan vervanging toe. Personeel in ontbijtzaal zeer vriendelijk, achter receptie chagerijnig. Entertainment 's avonds vooral luidruchtig, geen pretje als je een kamer aan die kant zou hebben..De bekleding van de banken die staan in de lobby is erg smerig. Het zwembad wordt daarentegen dagelijks gereinigd. Mooi strand, maar je moet er vroeg bij zijn als je een ligbedje met parasol wil hebben..Voor ons niet voor herhaling vatbaar, als je all-in wil zitten is er vast een betere optie..

heerlijke strand vakantie!

marije
4-3-2013

Ondanks alle nare berichten hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

Wij zijn twee weken hier geweest.

Het eten is lekker en zeer veel keuze. Tja geen hollandse pot maar gewoon lekker en smaakvol.

De canadezen zijn er idd in overvloed en omdat het voor hun een goedkope reis is zijn er veel jongeren. Zij zijn idd va de ochtend al dronken en savonds luidruchtig maar dan zijn er genoeg rustige plekjes op te zoeken. Alleen de luidruchtige entertainment is wat irritant zeker smiddags bij het zwembad ook omdat het bijna elke dag hetzelfde is, maar op het strand is het heerlijk rustig en adembenemend mooi.

Boek dus gerust!!

Herrie, dronken gasten

Chris
19-2-2013

Na een rondreis door Cuba lijkt Villa Cuba een weldaad van luxe. Mooie kamers (in vergelijking) lekker eten (in vergelijking) schoon (in vergelijking) georganiseerd (in vergelijking). De eerste indruk was erg positief.

Echter de andere gasten waren erg dronken en ook luidruchtig en liepen de hele dag tegen elkaar te schreeuwen en pochen en drankspelletjes te doen. Op zich niets mis mee maar glazen flessen breken bij het zwembad en overgeven in het water en vooral de hele nacht schreeuwen had van mij niet gehoeven. Helaas werden ze niet aangesproken door het hotelpersoneel waardoor het elke nacht raak was. Gelukkig was ons verlengingshotel veel beter en rustiger. Villa Cuba had van mij niet gehoeven.

matig resort

edwinvandebraak
7-1-2013

Aan eind rondreis 3 dagen verbleven. Veel luidruchtige canadezen. Restaurant enorm overvol. Speciale restaurantjes 3 dagen ervoor al volgeboekt...niet ons type resort.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Voldoet maar niet meer dan dat..

Carlos
31-12-2012

Aan het eind van onze rondreis drie nachten in dit hotel geslapen, daarna nog 3 nachten in Sol Sirenas 2 deuren verderop. Mooi dus om een vergelijk te kunnen maken.

Het hoofdgebouw is enorm met 9 verdiepingen, daarnaast zijn er nog bijgebouwen en villa's in de tuin. Het eten in het buffetrestaurant (de 'vreetschuur') was voldoende (matig) met geen enkele ambiance of poging het gezellig te maken. We zijn ook nog in het Bamboo restaurant geweest, dit was qua eten een stuk beter.

Bij de bars kon je alleen bij de panorama bar (9e verdieping) en de bar in het hoofdgebouw normale cocktails krijgen, bij de zwembad bar en het strand alleen limonade met rum cocktails. Veel mensen hadden hun eigen (halve) literpul bij zich die ze onbeschaamd tot het randje lieten vullen met bier of sterk. Rond de middag dus al veel dronken mensen.

Animatie bij het zwembad was erg luidruchtig, gelukkig zaten we in kamers aan de straatkant zodat we er 's avonds weinig last van hadden.

Gereisd met partner in december 2012

Prima hotel

Martinoni
30-12-2012

Na de slechte recenties op deze site hebben wij toch voor deze accomodatie gekozen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een prima hotel. Het hotel is idd verouderd maar prima. Wij zaten in het hoofdgebouw en de kamer was prima. Het eten was goed verzorgd en vers en genoeg variatie. Overal in de bars kon je drinken halen. De kamer werd iedere dag schoongemaakt. Wij hebben een top vakantie gehad!!!

Gereisd met partner in december 2012

Verbouwing

pd3co
25-12-2012

In 2011 voor het laatst geweest. We wilde in 2012 weer maar werden overgeboekt naar ander hotel wegens verbouwing. Ze waren begonnen met 1 gebouw en het zwembad aan het uitgraven. 1 grote bouwput. Op de site hier staan foto's uit de jaren 80 of zo want klopt niets meer van. Het is veel voller met palmbomen en op de foto staat het oude zwembad nog. In 2013 zou het andere gebouw en de bungalows worden gerenoveerd. Dus wil je naar dit hotel zou je in 2014 zonder bouw lawaai moeten gaan. Wij gaan september 2013 weer eens kijken en zal mijn bevindingen (of verbeteringen) hier op de site zetten.

Gereisd met partner in september 2012

Voor een dag oké

Ria-Ritco
20-9-2012

Wij zijn hier geweest na onze rondreis met touroperator. We hebben met de gehele groep geklaagd over het eten. We hadden gedacht de toch wat primitievere hotels tijdens de rondreis goed af te sluiten met een "resort"

Dit is toch een soort All Inclusive met veel lawaai, dronken hotelgasten en slecht eten...Alleen het strand was oké. De touroperator zou er goed aan doen een ander hotel te zoeken. Wij hadden gelukkig verlengd bij Melia Las Antillas.

Dit is een hotel waar je goed kunt vertoeven.

Gereisd met partner in augustus 2012

Ok voor een paar dagen

Wietske
4-7-2012

Als afsluiting van onze reis door Cuba verbleven we hier 3 nachten. Het zwembad was mooi, net zoals het strand. Kamers zijn ook prima. Een aantal kamers ligt aan het zwembad. Omdat de bar bij het zwembad 24uur open is hebben wij tot 4 uur s nachts last gehad van schreeuwende dronken toeristen. Met oordopjes hebben we toch kunnen slapen. Omdat het animatieteam de muziek overdag erg hard zette bij het zwembad zijn we aan het strand gaan liggen. Het eten is in vergelijking met cubaanse begrippen redelijk. Dat wil zeggen dat het te eten is. Het is wel lauw of koud. Enkele mensen die we hebben ontmoet zijn ziek geworden van het eten. Mocht je van bingo, harde popmuziek en zuipen houden is dit het ideale hotel. Houd je meer van lekker eten, relaxen, Cubaanse shows en gezelligheid, dan is melia las antillas (het hotel waar we de laatste week van onze vakantie verbleven) een veel betere keuze.

Gereisd met partner in juni 2012

geen terugkomer voor ons

fredliv
26-6-2012

bij aankomst een muffe lucht in de lobby,jus d'orange smaakt naar ..tja,ik weet niet waar naar,maar geen sinaasappelen in ieder geval.

Avondeten beneden alle peil: lauwe kip,rauw/rood varkensvlees....neeee, voor ons geen aanrader...

Gereisd met partner in juni 2012

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Caribe Villa Cuba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.